Jij komt ook uit het verre oostenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb voornamelijk een erg Oosterse neus
ik een Westerse... in overdreven vorm incl. bobbelquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb voornamelijk een erg Oosterse neus
zal ik doen, maar ik was meer bezig met wespen wegslaan toenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
alleen de volgende keer wel iets meer lachen![]()
En om dat weg te moffelen, noem je die rare bewegingen maar dansen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik doen, maar ik was meer bezig met wespen wegslaan toen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: ik vind het altijd een vreemde gewaarwording als ik mensen die ik allen maar als redelijk statisch forum'wezen' ken ineens zie bewegen of hoor praten of zo
Ja hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: ik vind het altijd een vreemde gewaarwording als ik mensen die ik allen maar als redelijk statisch forum'wezen' ken ineens zie bewegen of hoor praten of zo
Ik heb hem net nog even gezien.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
En om dat weg te moffelen, noem je die rare bewegingen maar dansen?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
oja, fout.. ik ben die rooie!
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat niet om de muziek dat is duidelijk.
Grappigquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
dankjewel, hij slaat nergens op hoor. was ff gauw een promo dat mensen in Oostenrijk wisten wie ik zou zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem net nog even gezien.
Leuk hoor.
Borisz ziet duidelijk andere kwalitieten (...) in je clipje.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Borisz ziet duidelijk andere kwalitieten (...) in je clipje.
Ik vond hem wel lekker eigquote:
dankje, ik vind de productie (muziek) best lekkerquote:
Ja daar is niks mis meequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb me wel vermaakt met de achtergronddanseressen hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zijn vriendinnen, en vrijgezel! zal ik je nr geven?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou je steer wel in je vriendenkring willen hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn vriendinnen, en vrijgezel! zal ik je nr geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Geef hun nummer maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn vriendinnen, en vrijgezel! zal ik je nr geven?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
clipje gemist? t gaat hier veel te snel voor deze oude dame
oh ja t boek wat ik lees, echt een aanrader: een keukenmeidenroman:wat een zielig verhaal! hopelijk wel met een goed einde voor die vrouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
heb t van mijn zus geleend en tis echt een boek wat je snel uithebt terwijl hij niet heel dun is ofzo. Leest goed weg.quote:
Klinkt als een boek wat mijn schoonmoeder in de kast zou moeten hebben staan.. zodat ik het kan lenenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb t van mijn zus geleend en tis echt een boek wat je snel uithebt terwijl hij niet heel dun is ofzo. Leest goed weg.
bietensoep.... kun je mij denk niet blij mee maken, net als andere gekke groentesoepen zoals aardappelsoepquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef DarkElf het volgende:
heb net de bietensoep eens gezeefd. Ik vind t vaak veel werkmaar een gezeefd soepje is wel vaak veel lekkerder...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nou zeg...had ik gister eindelijk eens een positieve reactie op een datingsite, is ze vandaag geen lid meer![]()
![]()
En dan vraag ik me af: waar ben ik nou weer ingestonken
bieten zijn zo lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bietensoep.... kun je mij denk niet blij mee maken, net als andere gekke groentesoepen zoals aardappelsoep
ze heeft haar ware gevonden en gaat nu met jou proberen gelukkig te worden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nou zeg...had ik gister eindelijk eens een positieve reactie op een datingsite, is ze vandaag geen lid meer![]()
![]()
stom zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ze heeft haar ware gevonden en gaat nu met jou proberen gelukkig te worden?
Ok, jij wint vandaagquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
have funquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar theater
Zonder date
Tot vanavond popjes
ik wilde het doen, tot ik de port zag. alcohol in gerechten vind ik niet lekker, heel overheersend (behalve rum in risolles)quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bieten zijn zo lekker![]()
klik
gewoon eens proberen!
deze maak ik nu niet trouwens maar ken hem wel, heb nu knoflook en een uitje gefruit met wat komijn, bietjes en kippenboullon erbij. koken, staafmixeren. straks een dotje gekruide yoghurt (karwijzaadjes, komijnzaagjes geroosterd. in een vijzel gedaan met korianderpoeder/zoete paprikapoeder/cayennepeper en wat zout. na t vijzelen in griekse yoghurt, beetje olie erbij) erin en wat fijn gesneden platte peterselie erbij
speciaal voor jou beweeg ik nog een keer maar nu minder eng; tis donker en onduidelijkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
zeker! tis goed om jezelf te filmen, achteraf ziet het er toch anders uit dan dat je dachtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij heb je wel een lekker stemgeluid
Trouwens wel een ideale manier om erachter te komen of je beetje gelijk danst. Stukken beter dan in de spiegel beetje subjectief kijken
haha zal vast wel meevallen LieLiequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Als ik weer gedoucht en wel op de bank lig heb ik altijd een sportiever beeld van mezelf dan wanneer ik buiten loop te rennen.
Zet het op video en dan nog eens nakijken of het echt zo isquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Als ik weer gedoucht en wel op de bank lig heb ik altijd een sportiever beeld van mezelf dan wanneer ik buiten loop te rennen.
en hier postenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zet het op video en dan nog eens nakijken of het echt zo is
thanks. ik vind het dansje ietwat saai eruitzien, maar als ik er mee bezig ben lijkt het alsof ik met een onwijze dans bezig benquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef DarkElf het volgende:
tis idd slecht beeld maar t dansen ziet er goed uit idd
Toevallig net 11 afleveringen gevondenquote:
Van burkapapa? lol.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Toevallig net 11 afleveringen gevonden
Nou, toch maar nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zet het op video en dan nog eens nakijken of het echt zo is
Dat is een lekker gevoelquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, toch maar niet
Op zich is het wel een goed effect. Als ik weer thuis onder de douche sta vind ik het heel wat, wat ik heb gelopen. Dus dan begin ik de volgende keer ook weer met goede moed
goede motivatie dus! dat moet je hebben, anders stop je met rennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, toch maar niet
Op zich is het wel een goed effect. Als ik weer thuis onder de douche sta vind ik het heel wat, wat ik heb gelopen. Dus dan begin ik de volgende keer ook weer met goede moed
het is eigenlijk oersaai! zelfs het liedje! en toch zong ik altijd mee en volgde ik de serie, net als de meeste series van Kindernet trouwensquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
Vroeger vond ik barbapapa geweldig![]()
Ik heb altijd gezegd: Als ik de dvd's van barbapapa ooit kan vinden, dan koop ik hem!
Vorig jaar ooit eens een aflevering gedownload en ik vond het redelijk kutEn later vond ik ook nog iets van 9 dvd's bij de blokker
Heb ze niet gekocht
Achja alles is leuk op het moment dat je kijkt. Eerder vond ik gtst heleemaal geweldig! (nu kijk ik het af en toe nog) maar de afleveringen van vroeger kunnen mij echt niet meer boeien hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is eigenlijk oersaai! zelfs het liedje! en toch zong ik altijd mee en volgde ik de serie, net als de meeste series van Kindernet trouwens
Er zijn series die je gewoon nooit terug moet zien en je herinneren zoals je ze ooit beleefd hebt.. Schrok me rot toen ik ooit Peppie en Kokkie op volwassen leeftijd terug zag. Wat een baggerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
Ik heb altijd gezegd: Als ik de dvd's van barbapapa ooit kan vinden, dan koop ik hem!
Vorig jaar ooit eens een aflevering gedownload en ik vond het redelijk kutEn later vond ik ook nog iets van 9 dvd's bij de blokker
Heb ze niet gekocht
LOL! Met sporten hijg ik niet eens, mijn spieren zijn voor het hijgen al moe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en hier posten![]()
dan kunnen wij je hijgjes tellen en concluderen hoe het met je conditie staat
Tekenfilms van vroegah kan ik makkelijk terug zien. Ik vind ze het juist 100x beter dan die troep van tegenwoordig wordt gemaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er zijn series die je gewoon nooit terug moet zien en je herinneren zoals je ze ooit beleefd hebt.. Schrok me rot toen ik ooit Peppie en Kokkie op volwassen leeftijd terug zag. Wat een bagger
Lijkt me een goeie gedachtequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Positief gezien: die dacht natuurlijk "Dat is 'em!!" en denkt nu de site niet meer nodig te hebben...![]()
![]()
Maar als ze haar ware gevonden heeft, waarom dan met mij gelukkig wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ze heeft haar ware gevonden en gaat nu met jou proberen gelukkig te worden?
quote:
Dat sowieso. Maar het is meer dat je (ik) niet meer met hetzelfde plezier en dereglijke ernaar kijk als toen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Tekenfilms van vroegah kan ik makkelijk terug zien. Ik vind ze het juist 100x beter dan die troep van tegenwoordig wordt gemaakt.
jij bent de ware gekkiequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie gedachteMaar eerst eens een mail terug en dan gaan we daar weer aan denken
[..]
Maar als ze haar ware gevonden heeft, waarom dan met mij gelukkig worden
ik mis Telekids nog regelmatig. Carlo & Irene zijn nog steeds precies hetzelfde, alleen kijken nu volwassenen ernaar. Maar Telekids; wat was dat genieten iedere zaterdagochtendquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het is meer dat je (ik) niet meer met hetzelfde plezier en dereglijke ernaar kijk als toen.
Jou vroeger is dan ook een stuk minder gedateerd dan mijn vroegerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Tekenfilms van vroegah kan ik makkelijk terug zien. Ik vind ze het juist 100x beter dan die troep van tegenwoordig wordt gemaakt.
barbapapa is hier een favorietje van milouquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
Heb ze niet gekocht
Voor jou?quote:
De meeste hiervan ken ik ook nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Boes![]()
Wickie de Viking![]()
Sinbad (spannend!)
Budgie de Helikopter![]()
Bouli![]()
Alfred J. Kwak (Dolf was eng)
Bassie en Adriaan![]()
Carlo en irene zijn nu niet meer zo leuk. Vroeger was het natuurlijk wel stoer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mis Telekids nog regelmatig. Carlo & Irene zijn nog steeds precies hetzelfde, alleen kijken nu volwassenen ernaar. Maar Telekids; wat was dat genieten iedere zaterdagochtend
Als het in de familie zit welquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
barbapapa is hier een favorietje van milouVandaag wiplala gekregen dat vond ik als kind zo'n geweldig boek! heb al voorgelezen net aan milou, hopelijk vindt zij de avonturen van wiplala net zo geweldig
Diiiinobabies zijn te gèèèk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
[..]
De meeste hiervan ken ik ook nog
Mijn favorieten waren vroeger toch wel Ovide, de snorkels en de dinobabiesoh en calimero
ovide en dinobabies vergeten!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
[..]
De meeste hiervan ken ik ook nog
Mijn favorieten waren vroeger toch wel Ovide, de snorkels en de dinobabiesoh en calimero
Dat keek ik altijd met mijn vrijwel reguliere zaterdagochtendbrakheid in bedquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mis Telekids nog regelmatig. Carlo & Irene zijn nog steeds precies hetzelfde, alleen kijken nu volwassenen ernaar. Maar Telekids; wat was dat genieten iedere zaterdagochtend
Ga je gangquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
DOMMEL!!!!
mag ik het liedje zingen?
wij keken dj kat en linda de molquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jou vroeger is dan ook een stuk minder gedateerd dan mijn vroegerMaar het klopt wel dat er ook toen meer kwaliteit tussen zat dan nu.
Wie????quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ovide en dinobabies vergeten!!![]()
ik ken de liedjes nog uit mijn hoofd haha
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jou vroeger is dan ook een stuk minder gedateerd dan mijn vroegerMaar het klopt wel dat er ook toen meer kwaliteit tussen zat dan nu.
ok daar ga ik *zet beste stem op*:quote:
Ja, dat kun jij als groot kind wel lezen, maar die kleintjes nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
Al die nagesynchroniseerde troep van tegenwoordig is helemaal vreselijk. Doe dan op z'n minst ondertiteling.
ken je dat niet? dat was op skychannel op de vroege ochtend. is dj cat btw denk ik ipv katquote:
Als je ook een verhaaltje gaat voorlezen redt je het niet voor het einde van het topic hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:27 schreef Tezz het volgende:
Pff wat gaan jullie snel zeg! Net terug van de zwemles, nu kind in bed gooien!
TVP dus eigenlijk. Ahum.
Ik heb het nu over die show's die ze op disney channel uitzenden. Dat Barbapapa nagesynchroniseerd is, is niet erg. Maar niet-tekenfilms krijgen nu zelfs een Nederlandse stem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat kun jij als groot kind wel lezen, maar die kleintjes niet
Sky Channel... Toen wij dat kregen was ik 16 ofzo johquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ken je dat niet? dat was op skychannel op de vroege ochtend. is dj cat btw denk ik ipv katZal vast wel wat van op youtube staan. the dj cat show met linda de mol
Dat is mijn voorkeurscoalitie, maar ik denk niet dat het zo ver zal komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Pechtold wil dus met de VVD, PvdA en GroenLinks samen regeren.
Daarom stem ik geen d'66. Ze hangen de huik naar de wind. Al voor ze weten welke wind er waait...........quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Paars Plus is beter dan het Roti-kabinetquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Ko de boswachter show!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sky Channel... Toen wij dat kregen was ik 16 ofzo joh![]()
Ik keek als kind gewoon naar de berebios op woensdagmiddag, in de ochtend was er geen tv. Wel radio: Ko de boswachter op de rado op zondagochtend
Wel de radioversie hé! De tv versie is van veel later en was lang niet zo leukquote:
Ik ga ook even kijken.quote:
ja de woensdagmiddagquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sky Channel... Toen wij dat kregen was ik 16 ofzo joh![]()
Ik keek als kind gewoon naar de berebios op woensdagmiddag, in de ochtend was er geen tv. Wel radio: Ko de boswachter op de rado op zondagochtend
Mijn voorkeur zeker niet, een coalitie met de VVD.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is mijn voorkeurscoalitie, maar ik denk niet dat het zo ver zal komen![]()
Zal wel weer VVD, CDA en nog wat worden of zo...
Haha ik dacht eerst aan de band. Ik zat echt van " huh hello goodbye is op?" *insert hamer op hoofd sla smiley*quote:
Nou ik vond de tv versie anders wel heeel erg leuk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel de radioversie hé! De tv versie is van veel later en was lang niet zo leuk
Is dat een band dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ik dacht eerst aan de band. Ik zat echt van " huh hello goodbye is op?" *insert hamer op hoofd sla smiley*
Maar je bedoelt natuurlijk t programma
Nja, ik blijf er bij dat ze zich dan wel alleen met economische zaken mogen bemoeien, maar wel voor een beter evenwicht kunnen zorgen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zeker niet, een coalitie met de VVD.
In before the lock!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je ook een verhaaltje gaat voorlezen redt je het niet voor het einde van het topic hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Gristelijke ouders die hun kinderen nog uithuwelijken.
Ken je extreme vormen van religie waar dat niet gebeurt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Gristelijke ouders die hun kinderen nog uithuwelijken.
Weet je wel hoe laat het is! Ze ligt normaal om zeven uur in bed. Zwemles is een uitzondering, maar wel een klein verhaaltje en zulks.quote:
Doei snelle Tezz!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Tezz het volgende:
En ook weer out before the lock, want ik ga bankhangen!
Haha, hangse!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe laat het is! Ze ligt normaal om zeven uur in bed. Zwemles is een uitzondering, maar wel een klein verhaaltje en zulks.
Oh ja, ik ging bankhangen.
quote:
Nou, inderdaad. Brr..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt schokkend weerzien ook met haar aanstaande.. Vraag me stevig af of dit wel echt goed zit hoor
En ze mogen elkaar niet aanraken bij de ontmoeting.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
nou!!
Oh en het is ook niet al van mijlenver te zien ook he.. Zo herkenbaar stoffig christelijk..
Was leuk, maar had bijvoorbeeld geen leuke liedjes als "hoeveel hout mot de houtmot mot als de houtmot hout mot"quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik vond de tv versie anders wel heeel erg leuk!!![]()
Nou ja, dat is in dit geval wel weer een gelukjequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze mogen elkaar niet aanraken bij de ontmoeting.
Vraag me ernstig af hoe haar huwelijksnacht was.. Tot die tijd heeft ze geen eens een kerel aan mogen rakenquote:
Nee, dat is toch geen basis voor een gezellige relatie? Laat staan een huwelijk. Poppenkast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze mogen elkaar niet aanraken bij de ontmoeting.
SGP Bas???? Dan sla ik zeker even over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef borisz het volgende:
Zapte net te laat dus gemist.
Vanavond trouwens Opa Bassie bij K&vdB. Politieke Bassie
.
SGP Bas ja. Johan Derksen is er ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
SGP Bas???? Dan sla ik zeker even over.
Als voetbalbassie nu kwam viel er tenminste wat te lachen
[ afbeelding ]
En die andere clown: Hero Drinkman.quote:
Je kan je vast wel indenken hoe de huwelijksnacht is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vraag me ernstig af hoe haar huwelijksnacht was.. Tot die tijd heeft ze geen eens een kerel aan mogen rakendat kan toch niet gezond zijn??
Arme kind.. en dan ook zo'n beer van een vent
Verschrikkelijk! Ik kan me voorstellen dat ze acuut een hekel aan seks heeft daarnaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kan je vast wel indenken hoe de huwelijksnacht is.
Ik had ook geen goed beeld van sex, maar ik had tenminste de vrijheid om dat wel uit te vinden.......quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Ik kan me voorstellen dat ze acuut een hekel aan seks heeft daarna
Ik denk dat zij er een zeer naïef beeld van had voor haar huwelijk, het bewaren van haar lichaam en de goddelijkheid die gedeeld gaat worden en weet ik veel wat voor onzin.. ik vermoed dat ze geen idee had wat er allemaal verder bij komt kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had ook geen goed beeld van sex, maar ik had tenminste de vrijheid om dat wel uit te vinden.......
Dan valt de waarheid de eerste keer dik tegen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk dat zij er een zeer naïef beeld van had voor haar huwelijk, het bewaren van haar lichaam en de goddelijkheid die gedeeld gaat worden en weet ik veel wat voor onzin.. ik vermoed dat ze geen idee had wat er allemaal verder bij komt kijken
Afgezien van de koude wind, was het hier ook lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm begint hier nu toch wel frisjes te worden. ga de tuindeur zo maar dicht doen. Sam vond het heerlijk vandaag, hij heeft de hele middag lekker op de mat in de deuropening gelegen
vd Brink is engerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Ik kan Knevel ook niet hebben! Ik vond het al niks, maar ik heb één keer een gastcollege van hem gehad en toen was het helemaal over. Die man is alleen bezig met hoe geweldig ie zelf is
Dat dusquote:
Ik vind ze allebei heel engquote:
Als je helemaal niks weet, kan het vies tegenvallen ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan valt de waarheid de eerste keer dik tegen!
Nou, werkelijk. Hij interviewde toen een andere (poolse of tjechische) hoogleraar over zijn tijd in de oorlog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Knevel kan ik soms een interview lang uitstaan als hij zichzelf een beetje ondergeschikt maakt. Hoewel zijn " kijk mij een luisteren" gebaartjes hondsirritant zijn
Dat doen ze in K&vdB minder omdat ze zich op een wat breder publiek richten. In de tijd dat Knevel typische EO interviews deed werd ik helemaal gestoord van die gozer. Als iemand over zijn tupperware lunchbox begonwist hij het gesprek nog richting de bijbel te draaien...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei heel eng
Ook een keer een uitzending van dat radioprogramma van ze gehoord. Hadden ze die man van YabYum uitgenodigd, want die had net dat boek uitgegeven. Werkelijk waar wat een dom interview, gewoon niet luisteren ook. Nodig die man dan gewoon niet uit als je het er niet mee eens bent.
Ja, ik bedoel, wie vond de eerste keer nou echt geweldig? Dat is toch onwennig en raar en nieuw. En als je elkaar dan überhaupt nog niet hebt aangeraakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je helemaal niks weet, kan het vies tegenvallen ja.
Sowieso: met zo'n mythisch beeld kan het alleen maar tegen vallen, en waarschijnlijk gaat ze dan nog denken dat het aan haar ligt ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je helemaal niks weet, kan het vies tegenvallen ja.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Het blijft journalistiek, dus logisch dat ze regelmatig inbreken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind ze net zo eng als Pauw en Witteman. Die laten ook weinig mensen uitspreken.
Mja, ik vind vooral Pauw vervelend, maar die kijkt ook zo naar uit. Ik vind ze wel aanzienlijk minder storend dan K&vdB.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Het blijft journalistiek, dus logisch dat ze regelmatig inbreken.
Pfff man.. en dan ook zo'n forse kerel in 1x.. arme meisje scheurt kats in 2en en wordt totaal geplet natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, wie vond de eerste keer nou echt geweldig? Dat is toch onwennig en raar en nieuw. En als je elkaar dan überhaupt nog niet hebt aangeraakt.
Beetje, misschienquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff man.. en dan ook zo'n forse kerel in 1x.. arme meisje scheurt kats in 2en en wordt totaal geplet natuurlijk![]()
![]()
(of draaf ik nu door)
Dat geplet zou kunnen. Voor de rest kan een kerel van 2 meter wel klein geschapen zijn dus dat zegt weinigquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff man.. en dan ook zo'n forse kerel in 1x.. arme meisje scheurt kats in 2en en wordt totaal geplet natuurlijk![]()
![]()
(of draaf ik nu door)
Niet als ze drammerig dezelfde vragen blijven herhalen, omdat ze niet het antwoord krijgen waar ze op hopen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Het blijft journalistiek, dus logisch dat ze regelmatig inbreken.
Ik vraag het me toch af, zitten jullie nu naast elkaar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geplet zou kunnen. Voor de rest kan een kerel van 2 meter wel klein geschapen zijn dus dat zegt weinig
En "kats"??? Gaat het wel met je![]()
ja, dat is ook zo.. dat hoop ik dan maar voor haarquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geplet zou kunnen. Voor de rest kan een kerel van 2 meter wel klein geschapen zijn dus dat zegt weinig
Ja sorry.. als ik me opwind blijk ik beter geïntegreerd dan ik soms denkquote:En "kats"??? Gaat het wel met je![]()
Journalistiek... Als je alle antwoorden accepteert ben je niet goed bezig. Maar het is soms irritant inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet als ze drammerig dezelfde vragen blijven herhalen, omdat ze niet het antwoord krijgen waar ze op hopen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vraag het me toch af, zitten jullie nu naast elkaar?
ik ga gelijk even kijken, zie nl niet als ik een pm krijg en heb sinds gister niet meer gekeken in mijn inboxquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Sol, Kan je PM lezen?
Of ben ik te ongeduldig![]()
Nee hoor, hij zit op de stoel, ik op de bankquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vraag het me toch af, zitten jullie nu naast elkaar?
Ze is daar, ik geloof vorig seizoen, ook in het programma geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef Aure het volgende:
Haha LieLie ik kende dat helemaal nietDat van Brigitte kaandorp, briljant!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het hier zeg hebben jullie er weinig aan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het hier zeg hebben jullie er weinig aan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zit op de stoel, ik op de bank
Ik nam 'naast' wat letterlijkerquote:
Even voor het beeld: op doordeweekse dagen overdag zit ik gewoon op mijn werk hoor, dus als we over het avondeten discussiëren is dat niet omdat we helemaal niet meer met elkaar pratenquote:
Haha, ja, dat had ik wel begrepenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even voor het beeld: op doordeweekse dagen overdag zit ik gewoon op mijn werk hoor, dus als we over het avondeten discussiëren is dat niet omdat we helemaal niet meer met elkaar praten
Ik ga dat dus echt niet kijken, dat trekt mijn bloeddruk nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef borisz het volgende:
Lagerhuis is weer begonnen. Henk Bres is back![]()
je draaft door.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
(of draaf ik nu door)
haha dat gebeurt wel eens ja. Of dat een van ons uitroept: 'Hey moet je niet precies het zelfde gaan posten als ik!' wat we net dus hadden..quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja, dat had ik wel begrepenMaar ik probeerde me toch even voor te stellen hoe het er nu uitzag, dat je zit te lachen omdat je leest wat de ander heeft getypt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
(of draaf ik nu door)
Zit het bij jou (ook) verstopt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
HoiDe trekveer komt niet verder dan bocht 2
Oftewel...heb ik geen flikker aan blijkbaar
Ik heb er nu maar chemisch bocht ingegooid. Morgenochtend naspoelen en dan deel 2 erdoorheen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha dat gebeurt wel eens ja. Of dat een van ons uitroept: 'Hey moet je niet precies het zelfde gaan posten als ik!' wat we net dus hadden..
nee, alleen zijn rioleringquote:
quote:
Wat vervelend Bluezz!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Gezongen
En ik zag FFT dansen & zingen![]()
We hebben nog een band ná ons met het optredenWe zijn best boosch hierover. Soundcheck moet mss wel een uur eerder dat betekent dus uren wachten voor je dan kan optreden
Kom je met jouw trekveer wel tot voorbij de 2e bocht dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wil als hobby best andere dingen ontstoppen, maar geen, ik herhaal GEEN, verstopte afvoer
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kom je met jouw trekveer wel tot voorbij de 2e bocht dan?
I know, ik word ook loei chagrijnig als er verstoppingen, lekkages en dat soort gebreken zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wil als hobby best andere dingen ontstoppen, maar geen, ik herhaal GEEN, verstopte afvoer
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Uitproberen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja. Iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I know, ik word ook loei chagrijnig als er verstoppingen, lekkages en dat soort gebreken zijn
Nou ja het is denk ik best een vette bandquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, nu ben ik echt chagrijnigEn de AH is dicht dus ook geen chocola
Ja. Tuurlijk. Uiteraard. Maar daarom heb ik er nog wel zin inquote:
Ik bedoelde meer het gesacherijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk. Uiteraard. Maar daarom heb ik er nog wel zin in
Als jullie eerder optreden, vind ik het stom dat jullie lang moeten wachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja het is denk ik best een vette band
http://www.patronaat.nl/13-6-2010/popkoor-%27choir-on-fire%27
Maar wij willen schitteren natuurlijk![]()
doen jullie wel. na jullie vertrekt het publiekquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja het is denk ik best een vette band
http://www.patronaat.nl/13-6-2010/popkoor-%27choir-on-fire%27
Maar wij willen schitteren natuurlijk![]()
Zoals die echte buikpijn elke maand. En dan zin in chocolade.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het gesacherijn![]()
En wees maar blij dat je er niet ook nog eens buikpijn bij hebt![]()
pcies.. iedere maand weer feest hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoals die echte buikpijn elke maand. En dan zin in chocolade.
De rest maar gedelete...........
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
pcies.. iedere maand weer feest hier
I love my Mirenaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoals die echte buikpijn elke maand. En dan zin in chocolade.
De rest maar gedelete...........
Hiquote:
Uhm, al mijn leuke dingen heb ik volgens mij al verteldquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Nou jongens, wie vertelt er wat leuks? Ik ben echt chaggie dus ik wil wat leuks horen
oh.. sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Nou jongens, wie vertelt er wat leuks? Ik ben echt chaggie dus ik wil wat leuks horen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
de tijd staat even stil. ik snap niks meer, mn maag draait zich om en heb een brok in mn keel.
Ik kreeg net te horen dat een goede vriend (60) van mn ouders (en een bekende in het dorp) vandaag is overleden tijdens zijn fietstocht richting Rome.. Nu al 3,5 week onderweg en moest nog 400m alwaar zijn vrouw (58) bij hem zou komen en zij samen terug zouden vliegen.
Haar heb ik deze week nog gesproken en nog gegeind over niet terugkomen vanwege de aswolk.
Nu zijn hun kinderen het huis al uit dus blijft ze alleen over in het ruime huis.
Kan het niet begrijpen en vind het verschrikkelijk voor zijn vrouw.
Soms snap ik niks van het leven, niks doet er meer toe of is erg als een geliefde eenmaal overlijdt.
Het is maar goed dat deze dingen niet van tevoren gezegd kunnen worden.
dat weten we nog niet maar denken we wel. hij heeft last van zn hart maar is verder zeer sportief en gezond. fietst iedere dag naar zn werk in A'dam. ben zo trots op hem omdat hij het niet naar zijn zin had als automonteur en van VBO, een MBO, daarna, HBO en uiteindelijk een rechtenstudie heeft gehaald en hij sindsdien met veel plezier rechter is. Echt een succesverhaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff heftig FF![]()
Zomaar ineens? Hartaanval??
Oh, fijn Cyber!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef cybermans het volgende:
Eten met MeMo is![]()
Heerlijk gegeten en daarna nog heel ff de kroeg in, was super gezelly!
Belangrijkste is dat het voor jou het beste werkquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny en Laydina, ik heb de prikpil.
Omdat ik met of zonder pil veel vloeide. Het is ook wel prettig dat ik niet elke maand meer weeen heb, daarom ging ik aan de pil.
Thijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Aaarrghhh!! ik wordt echt gek van die stuiterbal hier naast me!!![]()
(en nee ik bedoel niet Sam, die is wel lekker rustig..
)
wat leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef cybermans het volgende:
Eten met MeMo is![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef cybermans het volgende:
Eten met MeMo is![]()
quote:
En ook onderweg naar een doel, denk ik..... Dat hij onderweg was, dat vind ik ook mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat weten we nog niet maar denken we wel. hij heeft last van zn hart maar is verder zeer sportief en gezond. fietst iedere dag naar zn werk in A'dam. ben zo trots op hem omdat hij het niet naar zijn zin had als automonteur en van VBO, een MBO, daarna, HBO en uiteindelijk een rechtenstudie heeft gehaald en hij sindsdien met veel plezier rechter is. Echt een succesverhaal![]()
Ik durf het niet aan.. en de prikpil werd mij ook niet aangeraden omdat die niet echt sterk zou zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het voor jou het beste werk
De pil elke dag slikken vergat ik, toen de nuvaring gehad. Vergat ik ookNu dus spiraaltje en is heerlijk
Weinig last gehad met zetten en toen een maand lang gebloed en daarna nooit weer
En ook nergens qua buikkrampen pijn ofzo
Misschen nog ff een goed stuk fietsen danquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat niet, heb energie teveel af en toe de laatste weken
Je durft het niet aan? ivm wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan.. en de prikpil werd mij ook niet aangeraden omdat die niet echt sterk zou zijn?Nou ja, ik denk dat wat leidingen doorknippen misschien wel gewoon het beste is
En dan op zoek naar iets wat mijn hormoonspiegel het beste in balans houdt..
Ik vind ook dat hij maar gewoon 's avonds moet gaan hardlopen of zo jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschen nog ff een goed stuk fietsen dan![]()
Of iets anders bedenken om je energie kwijt te raken?
Pijn.. was bij mijn moeder ook niet bepaald een succes.. en dat laatste weet ik zeker..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je durft het niet aan? ivm wat?
Zou natuurlijk ook kunnen, maar dan zeker weten dat je geen kinderne (meer) wilt
Meer op Sam letten dan? Die stuitert rond op jullie filmpjes. Ik wed dat hij af en toe ook op apegapen in zijn mand ligt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat niet, heb energie teveel af en toe de laatste weken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij maar gewoon 's avonds moet gaan hardlopen of zo ja
Hmm dat is wel minder. Ik had er eig totaal geen last van, maar je hoort wel eens horrorverhalenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pijn.. was bij mijn moeder ook niet bepaald een succes.. en dat laatste weet ik zeker..
`Wat gebruik je nu dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet tegen bepaalde pillen dus durf de prikpil niet te nemen, bang dat ik ziek word en blijf tot het is uitgewerkt. van de gewone mycrogenon (ofzoiets) kreeg ik hartkloppingen en hoge koorts. toen ik stopte was het gelijk over. prikpil kun je niet zomaar mee stoppen. wel jammer, want ik wil niet bloeden
Uhuhquote:
Ik niet..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder. Ik had er eig totaal geen last van, maar je hoort wel eens horrorverhalen
Dan zou je het wel kunnen laten doorknippen ja.
Maar dan stop jij helemaal met iets van anticonceptie als hij laat knippen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet..Ik ben al vanaf mijn 16 er mee bezig, vind dat het nu wel eens de beurt van de andere partij is om daar wat aan te doen
![]()
(en die ingreep is vele malen minder ingrijpend..)
Ah die heb ik ook ja, de M.50. Heb eerst, toen ik overstapte van Marvelon, de M30 gehad, en daar werd ik dus ook razend depri en gevoelloos van..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Aure het volgende:
Ik heb een tijdje de prikpil gehad.. Maar ik werd er zwaar depri van. Nu microgynon 50 en daar gaat het wel weer ffkes goed mee. (Ik heb echt een helse menstruatie, was soms 3 weken ongesteld en dan 1 week niet)
De prikpil zou niet sterk zijn? Ik weet niet wat je bedoelt, maar je wordt net zomin zwanger van de prikpil als van een andere pil. Of net zovaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan.. en de prikpil werd mij ook niet aangeraden omdat die niet echt sterk zou zijn?Nou ja, ik denk dat wat leidingen doorknippen misschien wel gewoon het beste is
En dan op zoek naar iets wat mijn hormoonspiegel het beste in balans houdt..
Dat zou ik dan zeker wel willen proberen. Vind zo langzamer hand het idee dat ik al die hormonen slik en de boel eigenlijk ontregel niet zo prettig meer.. Misschien wordt ik er erg ongelukkig van, dan proberen we wel weer iets anders.. Maar dan kan ik tenminste veilig proberen zonder maanden dat je extra bescherming nodig hebt en zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar dan stop jij helemaal met iets van anticonceptie als hij laat knippen?
Oef wat herkenbaar!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef Laydina het volgende:
Heb de M30 helemaal in het begin gehad. Mijn libido is daar op een gegeven moment naar een dieptepunt door gezakt
klinkt als afschafwaardigquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef Laydina het volgende:
Heb de M30 helemaal in het begin gehad. Mijn libido is daar op een gegeven moment naar een dieptepunt door gezakt
Ja prikpil was wel fijn omdat ik niet meer ongesteld werd.. Maar ik werd er zoo depri van en ik had ook geen zin meer in seks dus ben er na een jaar mee gestopt. Ik zou hem dan ook niet aanraden... Alhoewel het wel per persoon verschilt natuurlijk, maar het duurt zo lang weer voordat alles weer uit je systeem is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook ja, de M.50. Heb eerst, toen ik overstapte van Marvelon, de M30 gehad, en daar werd ik dus ook razend depri en gevoelloos van..Vandaar dat me niet aangeraden wordt de priikpil te nemen..
Dat is waar ja. Maar het lijkt me gewoon puur niks omdat je dan geen controle meer hebt over je ongesteldheid. Ik wil óf het kunnen uitstellen, óf het gewoon niet meer worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou ik dan zeker wel willen proberen. Vind zo langzamer hand het idee dat ik al die hormonen slik en de boel eigenlijk ontregel niet zo prettig meer.. Misschien wordt ik er erg ongelukkig van, dan proberen we wel weer iets anders.. Maar dan kan ik tenminste veilig proberen zonder maanden dat je extra bescherming nodig hebt en zo
Dat was het ook, ook gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
klinkt als afschafwaardig
geen libido
Ja.. maar ik heb gewoon geen idee meer hoe ik 'natuurlijk' functioneer.. misschien is dat nu inmiddels wel heel normaal en dragelijk..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar het lijkt me gewoon puur niks omdat je dan geen controle meer hebt over je ongesteldheid. Ik wil óf het kunnen uitstellen, óf het gewoon niet meer worden.
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. maar ik heb gewoon geen idee meer hoe ik 'natuurlijk' functioneer.. misschien is dat nu inmiddels wel heel normaal en dragelijk..
Ik heb een paar slikpillen gehad. Ook Microgynon 30 en 50.Ik dacht dat ik er meer depressief van werd, maar dat was niet zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook ja, de M.50. Heb eerst, toen ik overstapte van Marvelon, de M30 gehad, en daar werd ik dus ook razend depri en gevoelloos van..Vandaar dat me niet aangeraden wordt de priikpil te nemen..
Ik ben er van afhankelijk nu.. van die pil.. hormonaal gezien. En daar hou ik niet zo vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen.
maar heb je echt het gevoel dat je 'last' hebt van de hormonen of dat het je beinvoed?
Probeer te begrijpen wat je precies bedoelt, maar snap dat 'lichter' niet helemaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben er van afhankelijk nu.. van die pil.. hormonaal gezien. En daar hou ik niet zo vanHeb het idee dat ik misschien wel een stuk 'lichter' ben zonder. Hoor vaak genoeg van vrouwen dat ze het als een bevrijding voelden toen ze stopten..
Nou, zoals ik me met de M30 voelde.. ik had eigenlijk pas door dat ik onder een soort zware deken van somberheid en libidoloosheid zat toen ik er mee stopte en de M50 ging slikken. Maar misschien kan het nog beter als ik helemaal stop. Ik ben soms wat 'vlak' op emotioneel gebied, al voel ik me soms wat manisch..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Probeer te begrijpen wat je precies bedoelt, maar snap dat 'lichter' niet helemaal.
Aaah in die zin. Ja dan zou het wel prettig zijn om te weten te komen of het door de pil kan komen of dat het gewoon van jezelf is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, zoals ik me met de M30 voelde.. ik had eigenlijk pas door dat ik onder een soort zware deken van somberheid en libidoloosheid zat toen ik er mee stopte en de M50 ging slikken. Maar misschien kan het nog beter als ik helemaal stop. Ik ben soms wat 'vlak' op emotioneel gebied, al voel ik me soms wat manisch..
en waar moet ik rustig van worden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Laydina het volgende:
Heerlijk onderwerp voor de mannen![]()
Misschien worden ze hier wel rustig van
Ik heb soms ook moeite met emotionele dingen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, zoals ik me met de M30 voelde.. ik had eigenlijk pas door dat ik onder een soort zware deken van somberheid en libidoloosheid zat toen ik er mee stopte en de M50 ging slikken. Maar misschien kan het nog beter als ik helemaal stop. Ik ben soms wat 'vlak' op emotioneel gebied, al voel ik me soms wat manisch..
Nja, ik was verrast door het grote verschil in gemoedstoestand alleen maar door het verschil in mg. in de pilsamenstelling. En aangezien ik midden in mijn pubertijd begonnen ben en nooit in mijn volwassen leven pilloos ben geweest, weet ik gewoon niet wat van 'mij' is en wat niet. Zal niet iets compleet wegvagen hoor, maar wellicht worden dingen nu wel afgeknot, of juist versterkt.. Ik weet het gewoon niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb soms ook moeite met emotionele dingen.
Ik ben erachter gekomen dat het niet aan m'n cyclus ligt.
Het ligt aan mij, aan wat ik meegemaakt heb.
Oef, lang verhaal.
Maar het ligt niet aan de pil die ik gebruik!
Samen met Erikquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuislekker gegeten en daarna Kafé België
was gezellig
en ik sta wel op joetjoep, hier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |