abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:21:39 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706058
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:12 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik ben na wat uitleg ook een stukje het eerste dorp uit gegaan. De trein reed net weg en ik ging erachter aan, maar ik hield snel op. De werkelijk prachtige natuur trok me weg. Ik ging het pad af en kwam bij een rivier uit,... daarna een rustige steppe. Zitten staren,.... echt staren. Schoot een vogel uit de lucht omdat ik wat testen en oefeningen aan het doen was. Paardje stond te kijken. Die rustige muziek die zo nu en dan op komt. Krekels,.... vogels,... wind. Het werd me ineens allemaal teveel Ik unlockte een nieuwe socialclub challenge (SP) ofzo omdat ik gewoon was rustig aan het schieten was. Daarna een stinkdier zitten skinnen.

Ik ben gaan saven,... teveel indrukken. Ben de co-op free-roam in gegaan. Zoveel te unlocken en eindelijk een MP die cool is. Het menu is eigenlijk de free-roam wereld op zich. Gegild hoor,.... extra uitleg gekregen van Zeus en Soos, maar net zoals de tutorial kwam die niet aan.

Ik kon me tijdens de SP tutorial ook al niet concentreren,... had geen idee wat er gebeurde of wat ze zeiden,... was te verbaasd en kon het gewoon niet bijhouden. Moet opnieuw dit weekend ergens,... die indrukken.

Spel
Ik ben die bar daar ingegaan.. en heb die vent gevolgd.. vol gas over de prairie.. steigeren met het paard.
Toen werd de zonsondergang me teveel.. ben gestopt.. gaan kijken... .. hoe ver je kan kijken is gewoon ongeloofelijk. En die lucht.. .. ben daarna rustig doorgereden.. zo verbluft.

Maar waar ik last van heb.. bij die challenge.. dat je iemand anders neer moet schieten.
De besturing er van... het is 1x uitgelegd.. maar vond het niet logisch. Dus de tweede keer dat ik dat deed had ik geen tutorial.. ging ik mol Maar heb zitten zoeken in het menu kon nergens iets over de besturing daarvan vinden.
Vanavond eens dat boekje checken dan
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:23:26 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706089
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar de schrijfstijl is heel mooi, heel beeldend.
Hou ik van.. dat bijna poetische .. Tank duel .. met die vader en zoon in een tank, die op het einde die veldslag ingaan.. en dan verteld word over de prachtige zonnebloemen die er staan.. ik schoot vol
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:26:02 #178
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_81706135
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:
Hou ik van.. dat bijna poetische .. Tank duel .. met die vader en zoon in een tank, die op het einde die veldslag ingaan.. en dan verteld word over de prachtige zonnebloemen die er staan.. ik schoot vol
Dat vind ik ook prachtig. Geen eindeloos gewauwel, maar in een paar zinnen een beeld schetsen wat je dan in je gedachten verder invult.

Boek begint bijvoorbeeld hoe hij met het vliegtuig in een regenachtig Hamburg land. Terwijl de 747 naar de gate taxied hoort hij een liedje van de Beattles door de speakers. Helemaal melancholisch denkt hij terug hoe hij 20 jaar geleden op een mooie nazomerdag met dat meisje door een weide liep, en hoe hij haar langszaam vergeet.

5 bladzijdes, elke zin en elk woord raak.

Maar misschien moet ik dit soort literatuur nu niet lezen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:29:15 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706180
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook prachtig. Geen eindeloos gewauwel, maar in een paar zinnen een beeld schetsen wat je dan in je gedachten verder invult.

Boek begint bijvoorbeeld hoe hij met het vliegtuig in een regenachtig Hamburg land. Terwijl hij naar de gate taxied hoort hij een liedje van de Beattles door de speakers. Helemaal melancholisch denkt hij terug hoe hij 20 jaar geleden op een mooie nazomerdag met dat meisje door een weide liep, en hoe hij haar langszaam vergeet. 5 bladzijdes, elke zin en elk woord raak.
Ik heb net 7 boeken waaronder deze van die schrijver gedownload..
Mooi op de ereader
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:30:41 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706214
Fuck.. ze zijn engelstalig.. nog eens zoeken.
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:31:58 #181
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_81706246
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:29 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net 7 boeken waaronder deze van die schrijver gedownload..
Mooi op de ereader
Bevalt dat nu?
Als de iPad uit is, ga ik ook eens digitaal boeken lezen proberen.

Om de een of andere manier is mijn boeken backlog altijd vrij klein, ik lees veel. Als het goed is krijg ik volgende week Le Compte de Monte Cristo van Dumas binnen. 1400 blz klassiek avontuur in het Frans.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:37:52 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706379
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Bevalt dat nu?
Als de iPad uit is, ga ik ook eens digitaal boeken lezen proberen.

Om de een of andere manier is mijn boeken backlog altijd vrij klein, ik lees veel. Als het goed is krijg ik volgende week Le Compte de Monte Cristo van Dumas binnen. 1400 blz klassiek avontuur in het Frans.
Ja bevalt echt prima Gijs
Lees van alles nu, boeken die ik normaal niet zou kopen maar toch leuk zijn om eens te lezen.
Tess Gerritsen boeken bijvoorbeeld.
En het is superhandig formaat, en gewoon buiten lezen in de zon geen probleem. Lettertype aanpassen zit er op, ook handig, en wat ik leuk vind is dat alle boeken in een soort bibliotheek staan, je ziet de kaft.. vind ik belangrijk omdat ik vaak op de kaft en titel afga voor het lezen.
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:45:09 #183
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_81706507
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ja bevalt echt prima Gijs
Lees van alles nu, boeken die ik normaal niet zou kopen maar toch leuk zijn om eens te lezen.
Tess Gerritsen boeken bijvoorbeeld.
En het is superhandig formaat, en gewoon buiten lezen in de zon geen probleem. Lettertype aanpassen zit er op, ook handig, en wat ik leuk vind is dat alle boeken in een soort bibliotheek staan, je ziet de kaft.. vind ik belangrijk omdat ik vaak op de kaft en titel afga voor het lezen.
Heb je nu niet dat je zoveel boeken hebt dat je niet weet waar je beginnen moet? Dat het druk en onrust geeft? Of dat je wel veel boeken begint te lezen maar niet uitleest. Een digitaal boeken deleten is makkelijker dan een echt boek weggooien.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:50:59 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706640
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je nu niet dat je zoveel boeken hebt dat je niet weet waar je beginnen moet? Dat het druk en onrust geeft? Of dat je wel veel boeken begint te lezen maar niet uitleest. Een digitaal boeken deleten is makkelijker dan een echt boek weggooien.
Nee ik voel geen druk eigenlijk.. kheb allemaal potentieel leuke boeken er op staan.. en ik begin er gewoon 1 er van te lezen. Maar inderdaad, als het toch halverwege lijkt tegen te vallen begin je aan een ander boek. En als ik dan een week later denk.. hoe zou het nou toch verder gaan, open ik hem gewoon weer.. en lees ik vanaf de bladzijde waar ik was weer verder. Erg relaxed eigenlijk.
Op een harde schijf thuis heb ik ongeveer 1000 boeken staan, ik pak er gewoon 20 af waarvan ik denk.. die wil ik binnenkort eens lezen.. en anders niet.. staan ze er toch op voor misschien een andere keer.
Of zoals nu net.. leuk boek.. zoeken .. downloaden.. lezen. Erg relaxed moet ik zeggen
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:00:56 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81706848
Plus, Tam is een echte boekenwurm, en was eerst tegenstander van zo'n ereader.. de romantiek en geur van een boek ben je kwijt..
Nu had ze dr boeken op haar ereader uit, pakte ze die van mij af om te kijken wat er nog leuks te lezen was
The truth was in here.
  Redactie Games vrijdag 21 mei 2010 @ 09:05:32 #186
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81706939
Dus met mijn 5 uur SP loop ik weer voor . Ook echt weinig missies gedaan, jagen.
.....Kennedy
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:13:34 #187
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_81707154
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:00 schreef Bastard het volgende:
Plus, Tam is een echte boekenwurm, en was eerst tegenstander van zo'n ereader.. de romantiek en geur van een boek ben je kwijt..
Nu had ze dr boeken op haar ereader uit, pakte ze die van mij af om te kijken wat er nog leuks te lezen was
Het scheelt in elk geval enorm veel ruimte in je boekenkast lijkt me. Daarin wil ik eigenlijk alleen mooie artbooks. Leesboeken die je 1 a 2 keer leest lijken me ideaal op een eReader. Wanneer komt die iPad noooooooooooou!

Misschien eens aan mijn ouders vragen of ze er een kunnen regelen voor me, die zitten immers in Frankrijk en daar komt hij eind mei uit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:17:40 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81707261
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef Wessiej het volgende:
Dus met mijn 5 uur SP loop ik weer voor . Ook echt weinig missies gedaan, jagen.
Tegen wie loop je dan?

Word zo moe van die mensen die daar wedstrijdjes van maken, flikker op, ik game alleen!
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:20:35 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81707344
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben die bar daar ingegaan.. en heb die vent gevolgd.. vol gas over de prairie.. steigeren met het paard.
Toen werd de zonsondergang me teveel.. ben gestopt.. gaan kijken... .. hoe ver je kan kijken is gewoon ongeloofelijk. En die lucht.. .. ben daarna rustig doorgereden.. zo verbluft.

Maar waar ik last van heb.. bij die challenge.. dat je iemand anders neer moet schieten.
De besturing er van... het is 1x uitgelegd.. maar vond het niet logisch. Dus de tweede keer dat ik dat deed had ik geen tutorial.. ging ik mol Maar heb zitten zoeken in het menu kon nergens iets over de besturing daarvan vinden.
Vanavond eens dat boekje checken dan
Eens,... ook een tutorial die ik gemist heb,.... begreep het niet. Ik dacht dat ik een film keek, maar ik moest schieten
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:21:58 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81707377
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tegen wie loop je dan?

Word zo moe van die mensen die daar wedstrijdjes van maken, flikker op, ik game alleen!
Ja,... en ook uren. Ik vind het eerste een uitdaging juist lang over games te doen Geen HAAR op mijn hoofd die dit gaat rushen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_81707381
RDR .......

Moet nu naar een marshall voor de tweede keer, flink stuk rijden Maar ik kom gewoon niet aan Telkens te druk bezig met jagen enzo
Shootouts…alles

Alleen je kan niet zwemmen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:31:07 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81707608
Wat voor soort missies zitten er nou in de game?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:31:50 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81707621
Dat jagen heb ik nog niet gedaan.. wat konijnen mol geschoten en coyote's .. maar kon ze niet strippen.
Oh ja.. Herriner me een kip.. ik trap tegen die kip aan.. is ze mol. .. ik denk nu eens kijken wat ik met dat mes kan doen.. splut, 1 grote rode vlek in het zand
Ben nog niet echt buiten de paar dorpen geweest, wilde eerst weten wat er te toen was.
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:32:08 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81707628
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor soort missies zitten er nou in de game?
Monds en stiltes eigenlijk.
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:33:45 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81707671
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Monds en stiltes eigenlijk.
Gijs, ik toon serieuze interesse, krijg je dit Ik vraag het me gewoon af. In GTA is het vooral vermoord die, haal daar iets op, en vermoord dan weer die. Achtervolgingen, schietpartijen. Dus ik vroeg me af of dit in RDR ook zit.

Maar hey.

Ster.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:43:36 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81707902
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gijs, ik toon serieuze interesse, krijg je dit Ik vraag het me gewoon af. In GTA is het vooral vermoord die, haal daar iets op, en vermoord dan weer die. Achtervolgingen, schietpartijen. Dus ik vroeg me af of dit in RDR ook zit.

Maar hey.

Ster.
Ik ben beetje de draad kwijt van de vrijheid.. aan de ene kant zie ik opdrachten verschijnen, maar als ik daar naar toeloop kan het maar zo zijn dat iemand me aanspreekt om iets te doen, of ik dat wil doen is aan mij.
Of dat ik een kroeg in loop, of een savehuis koop, of ga jagen, of gewoon naar de sterrenhemel wil kijken, of gewoon paard rijden, volk bekijken, spelletjes spelen zoals poker, karakters ontmoeten.. het is helemaal aan jou. Er straalt een soort van rust uit in het spel, tis niet zo hectisch als GTA.
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:56:47 #197
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_81708275
quote:
Guys I feel really bad. Some guy rode up to me and was like "some guys are lynching my friend! you gotta help!" so I followed him, shot the guys there, but I wasn't fast enough and the guy died, then his friend just wandered over near the corpse and started crying.

I feel terrible.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:59:25 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81708341
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]


Oh ja zoiets had ik ook.. op een veranda was een maniak aan het insteken op een vrouw.
Ik bedacht me niet, schoot die kerel meteen mol.. hij dood, zij ook dood.. 2x de body geroofd
The truth was in here.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:04:04 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81708498
Red Dead What Now?
quote:
Closing Comments
I think the one thing you should take away from this review: Super Mario Galaxy 2 wholly exceeded my expectations. Leading up to the game’s release I hadn’t expected much more than simply “more of the same.” I loved the original Super Mario Galaxy, but the company would have to do something pretty special to really “wow” me.

Consider me “wowed.” Again. Yes, Super Mario Galaxy 2 is more of what made the original so amazingly good: brilliant gravity platfoming. Incredibly tight and responsive controls. Fantastic musical score. But it’s not a “me too” experience -- a significant majority of this sequel is brand new. New level challenges, new gameplay mechanics, new (and incredible) orchestral pieces. All done up in a package that streamlines the classic Mario experience: a straightforward presentation, a much more intelligent camera system, and a rewarding progression that opens up some seriously devious and fulfilling level challenges.

Mario has always been a universally appealing game design and Nintendo has done an incredible job to make sure its key franchise is just as accessible to gamers of all walks of life. Most of all, Super Mario Galaxy 2 perfectly captures that classic videogame charm, the reason why most of us got into gaming from the start.
IGN Ratings for Super Mario Galaxy 2 (Wii)

10 Presentation
Big and bold, with a progression that's been tightened up and streamlined. This is Mario at its core, and one of the best, if not the best, Nintendo has to offer.
10 Graphics
A testament to the amazing game engine from 2007: it still looks fantastic and beautiful.
10 Sound
A much stronger saturation of "big band" tunes here, and that's just awesome.
10 Gameplay
This is the absolute pinnacle of Mario gameplay: everything that makes a Mario game so incredibly fun is represented here. Both in 2D and 3D.
10 Lasting Appeal
If you just want to get to Bowser you'll be done in a few hours. But if you want to strut your gaming skills you'll be playing this one for weeks.
10
OVERALL

Masterful
(out of 10)
HOOOOLY SHIT
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:21:36 #200
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_81709053
ohja Strol en Sjo jullie hadden gelijk over Leningrad, wat een kutfilm zeg. morgen stata de review online.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')