Waarom heb jij dat dan niet gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
Had je niet beter als TT kunnen maken: waar MeMo thais gaat daten
Have funquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef z80 het volgende:
dan gaan we gewoon hier verder.
nu naar huis, eten en weer weg om te sporten (zwemmen)
Lijkt mij goed plan. Maar moet het nog even aan 'de baas' vragen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
natuurlijk, gezellig. jullie zijn van harte welkom. bbq doen?
Nee. Deze is toepasselijkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
eten niet datenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik zat te vergaderen en ik vrees dat mijn verblijf in Duitsland nog verder verlengt gaat worden dan de 3 weken die nu gepland staan. En dan in augustus mogelijk door naar de Filipijnen.quote:
Wanneer is de bbq bij jullie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij goed plan. Maar moet het nog even aan 'de baas' vragen.
Maar wel tijd voor dergelijke posts.. Schande!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik zat te vergaderen en ik vrees dat mijn verblijf in Duitsland nog verder verlengt gaat worden dan de 3 weken die nu gepland staan. En dan in augustus mogelijk door naar de Filipijnen.
Iemand huis in Den haag huren?
Jij gaat gewoon lekker etenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan plons ik er even in...
@ Bluezz et al: over stippeltjes plassen nog even.
Ja, ik geef ook bk bodemtraining.
En stippeltjesplassen is van lang(er) geleden.
Fijn dat het wel geholpen heeft.Het is 23 jaar geleden en dat uitplassen moest ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest hoien doei
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
@Sunny: had je deze al gezien? [showcase] Chambre Du Commerce
Leuke fotografie, maar gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |