Waarom heb jij dat dan niet gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
Had je niet beter als TT kunnen maken: waar MeMo thais gaat daten
Have funquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef z80 het volgende:
dan gaan we gewoon hier verder.
nu naar huis, eten en weer weg om te sporten (zwemmen)
Lijkt mij goed plan. Maar moet het nog even aan 'de baas' vragen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
natuurlijk, gezellig. jullie zijn van harte welkom. bbq doen?
Nee. Deze is toepasselijkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
eten niet datenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik zat te vergaderen en ik vrees dat mijn verblijf in Duitsland nog verder verlengt gaat worden dan de 3 weken die nu gepland staan. En dan in augustus mogelijk door naar de Filipijnen.quote:
Wanneer is de bbq bij jullie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij goed plan. Maar moet het nog even aan 'de baas' vragen.
Maar wel tijd voor dergelijke posts.. Schande!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik zat te vergaderen en ik vrees dat mijn verblijf in Duitsland nog verder verlengt gaat worden dan de 3 weken die nu gepland staan. En dan in augustus mogelijk door naar de Filipijnen.
Iemand huis in Den haag huren?
Jij gaat gewoon lekker etenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan plons ik er even in...
@ Bluezz et al: over stippeltjes plassen nog even.
Ja, ik geef ook bk bodemtraining.
En stippeltjesplassen is van lang(er) geleden.
Fijn dat het wel geholpen heeft.Het is 23 jaar geleden en dat uitplassen moest ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest hoien doei
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
@Sunny: had je deze al gezien? [showcase] Chambre Du Commerce
Leuke fotografie, maar gevaarlijk
De klant heeft een paar domme besluiten genomen over de planning en volgorde zonder dat met mij of mijn collega te bespreken. ben er ff goed klaar mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar wel tijd voor dergelijke posts.. Schande!
Verlening? dat is niet leuk
Is de nood zo hoog?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:57 schreef Laydina het volgende:
Net nog maar eens even gebeld.. er zal nog wel iemand komen voor 5 uur om de boel te gaan ontstoppen
Wat slecht!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De klant heeft een paar domme besluiten genomen over de planning en volgorde zonder dat met mij of mijn collega te bespreken. ben er ff goed klaar mee.
Ontstoppen tijdens een datequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
Is de nood zo hoog?
Oh, het ging niet om een date.
ikke ikke ikkequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
omdat ik zat te vergaderen en ik vrees dat mijn verblijf in Duitsland nog verder verlengt gaat worden dan de 3 weken die nu gepland staan. En dan in augustus mogelijk door naar de Filipijnen.
Iemand huis in Den haag huren?
tijdens de 1e date.... kan hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ontstoppen tijdens een date
He meis, wat heb jij gedaan tijdens je date? ja beetje de boel ontstopt natuurlijk!
Kan ook ja, maar het klinkt zo wel heel fout. Zeker als je gewoon de 'originele' betekenis van het woord gebruiktquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tijdens de 1e date.... kan hoor
quote:
Watje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn baas kwam tussendoor. Kan moeilijk tegen hem zeggen dat jullie voorrang hebben.
je kunt toch even uitleggen dat je de Lapo had en eerst even een nieuw topic moet openen en een TT moet verzinnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn baas kwam tussendoor. Kan moeilijk tegen hem zeggen dat jullie voorrang hebben.
precies, zoiets begrijpt iedereenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je kunt toch even uitleggen dat je de Lapo had en eerst even een nieuw topic moet openen en een TT moet verzinnen
Nou, lekker danquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De klant heeft een paar domme besluiten genomen over de planning en volgorde zonder dat met mij of mijn collega te bespreken. ben er ff goed klaar mee.
wat zei jij tegen die klant? of is klant koning?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wordt dat een triootjequote:
mag er nog een man bij dan? D_H alleen is ook zo alleenquote:
of 2quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb liever een man voor mij alleen
Zo vervelend is het niet hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry, ik geef weer een vervelende draai aan dit onschuldige topic
wie had je in gedachten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag er nog een man bij dan? D_H alleen is ook zo alleen
Mag ik, mag ik, mag ik?quote:
Jij wilt te wanhopig graag.quote:
quote:
neequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet kiezen.. ik ken te weinig mannen hier..![]()
heb jij een idee?
mooi, dat ook weer geregeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ikke ikke ikke![]()
of ruilen; ik wil ook wel naar de Filipijnen!
ervaring met allen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alle mannen van CUL zijn niet geschikt
Want nerden kan er niets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mijn server wel weer verder installeren hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want nerden kan er niets mee te maken hebben?.
quote:
Alleen Beck tot dusver.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga jij opeens weer lopen reageren
.....
Nou je hier toch bent: ga jij naar Jeff Beck, Santana danwel Satriani of alle drie of geen?
quote:
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef borisz het volgende:
Je haalt een kop thee en ze zijn weer 70 posts verder
Voor je het weet sta je een break achterquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn dat terwijl ik dus ook een server zit in te richten
Beide hebben me al jaren niet meer echt overtuigd. Goede gitaristen verder, maar ik kan me niet motiveren om daar een hele show van te zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zoek nog mede-concertgangers voor Santana danwel Satriani of beiden
![]()
Ga je mee
OKquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide hebben me al jaren niet meer echt overtuigd. Goede gitaristen verder, maar ik kan me niet motiveren om daar een hele show van te zien.
van wie, als wat en waar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ineens in een clip spelen, morgenmiddag
Coolquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen idee, maar ik ben ook geen Vai-fan eigenlijk. Ik vind hem veel te technisch en freakerig spelen...althans, hetgeen wat ik van hem gehoord heb.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij voorkeur voor een extra man?![]()
maar 2 vrouwen is niet ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor clip?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar 2 vrouwen is niet ergik ben heel flexibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jay-Jay Bauer (neefje van), als opvulling denk ik in Haarlemquote:
edit. Staat er al.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jay-Jay Bauer (neefje van), als opvulling denk ik in Haarlem![]()
met ongeveer 3-4 dames samen met Jay-Jay in een bubbelbad in bikini, in een dure auto en in een villa hoor ik net.
Krijg net vrij van mn baas
Stoeipoes spelen dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
met ongeveer 3-4 dames samen met Jay-Jay in een bubbelbad in bikini, in een dure auto en in een villa hoor ik net.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vervelendquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Nederlandstalig, maar meer toffer volgens Eric Dikeb (clipmaker). Soort Caribisch achtige sound.quote:
ik weet niet eens van zijn bestaan af, thanks voor de foto!quote:
dus iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat ik oud en afgeschreven was.... ik schrok me rot toen Eric beldequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk dat je van een hobby een zakcentje kunt maken, FF!
Hahahquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nederlandstalig, maar meer toffer volgens Eric Dikeb (clipmaker). Soort Caribisch achtige sound.
ik krijg een belangrijke rol in de clip zegt ie, zal wel gewoon een vriendinnetje zijn
Jij liever dan ik, ril wat een lelijkerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
t scheelt niet veel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef borisz het volgende:
Oh Dikeb dan weet ik wel genoeg.
Maar goed slechter dan
kan het toch niet.
Zekerquote:
Wat erg.quote:
Ik wil enkel een handtekening van FFquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
FF wel even een handtekening scoren voor me hoor, na dat filmpje van net ben ik fan
Leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stuur jullie wel een link zodra het klaar is, zodat jullie me kunnen uitlachen
nee we gaan gezellig en heel cul ergens iets etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, helemaal gemist, hebben Cyber en memo een date
Aaaah.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee we gaan gezellig en heel cul ergens iets eten
Ze heeft al eens foto geplaatst enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik de enige die geen flauw idee heeft hoe FF eruit ziet?ik ben zo nieuwsgierig aangelegd
Ik laat haar naam met een groot hart op mijn rug tatoeëren.quote:
Haar foknaam neem ik aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef golfer het volgende:
Ik laat haar naam met een groot hart op mijn rug tatoeëren.![]()
Uiteraard en ook een plaatje van haar erbij.quote:
Ik weet niemand met lippiercingsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben echt slecht met namenFF is toch niet met de lippiercings?
De enige met piercings ben jij zelf toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen ontstopper langs geweest?quote:
Ik heb ook piercingsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
De enige met piercings ben jij zelf toch?
Nee!!!quote:
FF was met die donkere harenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Op dezelfde plek als MeMo?quote:
En die hotpants.quote:
nee we gaan bij river kwai eten, thais restaurantquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef SeaOfLove het volgende:
gelukkig zijn jullie niet al bijna 2 topics verdernet kwarktaart gemaakt samen met milou voor morgen als mijn zusje komt
memo en cyber, have fun straks, ga je lekker voor hem koken, memo? FF, wat tof
verder nog wat gemist sinds gisteravond?
Oh ja, Aurequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
nee aure heeft lippiercings en ook donker haar dus dan heb ik idd geen idee hoe FF eruit ziet
doe eens een link naar dr hyves ofzo dan via pm natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, Aure
FF heeft steiler zwart haar.
quote:
ohja door die tt had ik het topic daarvoor even teruggelezen, wat een supernieuws tezz!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Tezz het volgende:
Oh! Voor het eerst een TT met mijn naam er in, ik ga eventjes op het werk naar een vergadering en ik kom terug en we zitten al weer anderhalf topic verder.....![]()
Nou ja, in het kader van de positieve benadering: wat gezellig dat het zo druk is in de SC!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe eens een link naar dr hyves ofzo dan via pm natuurlijk
oh lekker, thaisquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee we gaan bij river kwai eten, thais restaurant
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal zo maar eens gaan, te laat komen is niet goed he
Mooobs.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Cyber is niet zo plat
uhm.. ik doelde niet op zijn cupmaat![]()
have fun en eet smakelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal zo maar eens gaan, te laat komen is niet goed he
OMFGquote:
Jouw echte naam is hartstikke leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef LieLie het volgende:
*LieLie gaat ook koken!
Nadat ze net 2 x 6 en 2 x 3 minuten heeft hardgelopen![]()
En ik postte bijna m'n echte naam
Die van jou ookquote:
Subjectief hequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef Laydina het volgende:
Maarja wanneer heeft iemand een leuke naam .. of juist geen leuke naam
Haha "per ongeluk", voeg me dan toe op twitterquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van jou ook_!
kwam daar 'per ongeluk' achter toen je die Tweet postte![]()
Een meisje bij mij op de middelbare school heette Anne-Freecellquote:
Hoi! Hoe istie in huize freecell?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:02 schreef freecell het volgende:
heui!
Request sentquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha "per ongeluk", voeg me dan toe op twitterheb ik daar wel mn echte naam staan dan?
quote:Terug | Home
Dieren en Toebehoren
Overige Toebehoren
Advertentie: 348615669
Ha, das mafquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een meisje bij mij op de middelbare school heette Anne-Freecell
Leuke naam vond ik dat
Mja, haar ene oma heette Anne, en de andere heette Freecellquote:
Borisz follower hosselaarquote:
ik heb ook wat gemist her en derquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
.....ik begrijp dat ik zelfs al een topic gemist heb?Hebben jullie niets anders te doen dan fokken?
Nou ja, dan zitten wij in ieder geval op dezelfde golflengtequote:
Klopt ja, het lukt alleen niet met mn bbquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Als het goed is heb je een mailtje gekregen waarbij je kunt accepten, volgens mij.
Mijn nichtje heet zo en mijn nichtje is superlief.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Ik vind dat Steer ook een leuke naam heeft in combinatie met zijn uiterlijk.![]()
En ik vind mijn naam (Tessa) ook wel mooi. Hoewel ik er vroeger niet echt blij mee was. Toen was de naam nog niet zo bekend.
Fok, studie, economie, politek, sportquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Borisz follower hosselaar
Hoe kom jij eigenlijk aan zoveel followers? Zijn dat allemaal fokkers?
Nou wat een toeval! Ik ben ook superlief!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heet zo en mijn nichtje is superlief.![]()
![]()
patat erbij halenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef Laydina het volgende:
Net een halve pan rijst in de gootsteen laten vallen
Nu dus vooral sperziebonen en kip over
Daar horen wequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dan zitten wij in ieder geval op dezelfde golflengte
ik geloof dat je het tegen mij hebt? gewoon normaal..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag hopen dat je flínk betaald krijgt om in die videoclip te spelen?
wat is het dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, het eten zit er weer in.
Oh en ik vind mijn echte, volledige naam niet leuk..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
joepie, ben je eindelijk ontstopt?
Het is net genoegquote:
ah lekker toch,wat heb je gegeten? big tasty?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:45 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
[..]
Het is net genoeg
Vanmiddag al slecht gedaan bij de mac
ik ben de vrouwelijke Steer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, Aure
FF heeft steiler zwart haar. En wat ander soort ogen.![]()
Jeetje wat heftig zeg..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zit steeds een beetje met die hummel van simmu in mn hoofdarm ding. (voor wie het niet weet: Het gaat niet goed met de kleine Kiro van Simmu en Sangdrax kleintje is helft van een tweeling, bleek als enige helft Down te hebben en doet het nu héél heel slecht)
Ik ken ze wel van meets en vind het gewoon zo sneu
We konden goedkoop friet en een chickenwrap krijgen, maar dat laatste was niet te etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah lekker toch,wat heb je gegeten? big tasty?
We zouden van neus moeten ruilen, weet je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke Steer.
maar dan met golvend haar (joh!)
De chickenwrap bij de KFC is goed te doen, of zelf maken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
We konden goedkoop friet en een chickenwrap krijgen, maar dat laatste was niet te eten
Steer heeft Moobs.. jij toch niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke Steer.
maar dan met golvend haar (joh!)
Heb heul geen moobsquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Steer heeft Moobs.. jij toch niet?
nee![]()
Wraps icm chicken is altijd goed en ook niet moeilijk te maken, maar deze was gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De chickenwrap bij de KFC is goed te doen, of zelf maken.
damn, dat is het ergste wat je als ouders kan overkomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar horen we![]()
Ik ken ook geen gemene Tessa's
Ik zit steeds een beetje met die hummel van simmu in mn hoofdarm ding. (voor wie het niet weet: Het gaat niet goed met de kleine Kiro van Simmu en Sangdrax kleintje is helft van een tweeling, bleek als enige helft Down te hebben en doet het nu héél heel slecht)
Ik ken ze wel van meets en vind het gewoon zo sneu
juhquote:
de Oriental of Honing Mosterd? Oriental vind ik best lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
We konden goedkoop friet en een chickenwrap krijgen, maar dat laatste was niet te eten
Ja en jij hebt cup D zeker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zwijgen is toestemmen.. en dat deed jij toen ik zei dat je veel ervaring ermee had.
OF..![]()
Oriental..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de Oriental of Honing Mosterd? Oriental vind ik best lekker
hoezo? wil je er lelijker op worden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zouden van neus moeten ruilen, weet je dat?
mooie maatquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Welke.. die eerste of wat na de of komt?
C schat![]()
Vooruitgang!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi...ben ik weer![]()
Ik eet vandaag in etappes
Eerst salade, toen ananas en zometeen koelvak-lasagna
Ik denk niet we er allebei lelijker op wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? wil je er lelijker op worden?
Weet ik toch allangquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Welke.. die eerste of wat na de of komt?
C schat![]()
Doolhof Ruurlo in jawel, Ruurloquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk!
Had destijds via je Hyves ofzo al een clip gezien dansend in een park? Of een doolhof?Of waar was dat?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik laat haar naam met een groot hart op mijn rug tatoeëren.![]()
quote:
raap me op!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef borisz het volgende:
Oh Dikeb dan weet ik wel genoeg.
Maar goed slechter dan
kan het toch niet.
Ik kan het ook niet echt bijhouden en scroll me gekquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef DarkElf het volgende:
hoi nog iets gemist? Ben druk in een boek. Een keukenmeidenroman heet t. Vreemde titel maar serieus een goed boek.
haha afhaal moet je ook alleen met chinees doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Uhuh....iig beter te kanen dan de afhaalmeuk. Dat had ik al ff niet gehaald meer. Ik weet nu ook waarom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar is het niet vanaf te zienzou zelf dan een A max B gegokt hebben
![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt bijhouden en scroll me gek
Nu zingen
Oh ja Pee, nog wat gehoord van de mevrouw van de DS?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Uhuh....iig beter te kanen dan de afhaalmeuk. Dat had ik al ff niet gehaald meer. Ik weet nu ook waarom
zing het dak eraf Bluezz!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt bijhouden en scroll me gek
Nu zingen
Hmquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Doolhof Ruurlo in jawel, Ruurlo
Dat vond ik ook al niet lekker meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
haha afhaal moet je ook alleen met chinees doen
Nopequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja Pee, nog wat gehoord van de mevrouw van de DS?
kwam ineens op dat idee. ik zocht naar een locatie en dacht; niemand heeft er nog in een doolhof gezetenquote:
Once you've had Chinese, you won't go obesequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Chinees vind ik nog steeds erg lekker!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kwam ineens op dat idee. ik zocht naar een locatie en dacht; niemand heeft er nog in een doolhof gezeten![]()
dus dat doolhof een middag afgehuurd, cameraman mee en draaien maar. al werden we wel gepest door de eigenaar en hebben we 3 kwartier moeten dolen totdat we bij het filmpunt in het midden waren
Hmz okayquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kwam ineens op dat idee. ik zocht naar een locatie en dacht; niemand heeft er nog in een doolhof gezeten![]()
dus dat doolhof een middag afgehuurd, cameraman mee en draaien maar. al werden we wel gepest door de eigenaar en hebben we 3 kwartier moeten dolen totdat we bij het filmpunt in het midden waren
heb te weinig chinees gegeten in m'n jeugdquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Once you had Chinese, you won't go obese
Ligt er maar net aan welke Chinees je in je bed op je bord hebt....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Chinees vind ik nog steeds erg lekker!
Je bent misschien iets voller maar je bent niet díkquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
heb te weinig chinees gegeten in m'n jeugd
heb jij een mooie neus dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk niet we er allebei lelijker op worden
Nu niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent misschien iets voller maar je bent niet dík
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke Chinees je in je bed op je bord hebt....
Neequote:
vooruit dan, en dan weet MeMo ook wie ik ben:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:04 schreef Laydina het volgende:
[..]het is niet voor niks een doolhof he. Wel grappig
![]()
Linkje van filmpje?
Hmm nee, ik kom niet verder dan een Colombiaan, overige is allemaal erg hollandsch..quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Laydina het volgende:
Hmm een chinees heb ik nog nooit in m'n bed gehad, maar ook geen turk, antilliaan, duitser en nog wel meer
Die uitspraak hoor ik wel vaker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Laydina het volgende:
Hmm een chinees heb ik nog nooit in m'n bed gehad, maar ook geen turk, antilliaan, duitser en nog wel meer
Jij bent die blondine zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vooruit dan, en dan weet MeMo ook wie ik ben:
Ik ga niet alle merken m'n bed laten gebruiken hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Die uitspraak hoor ik wel vaker.Diskriminaasie!
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vooruit dan, en dan weet MeMo ook wie ik ben:
Hij heeft gewoon een vrouwelijke neusquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks. ergens voel ik me nu beledigd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |