als iedereen op FOK! alles maar zou moeten googlen zouden we de helft van het forum op kunnen heffenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tehatex
Googlen is soms erg lastig....
Dada en surrealisme hebben wij niet gehad? (ben het in ieder geval nog niet in het boekje tegen gekomen, kan er over heen gelezen hebben. Wij hebben het over de oriënt en het primitivisme.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef MagicMedicine het volgende:
Ons laatste schoolexamen ging ook al over de examenstof, dus ik ken het al redelijk goed. Vind het stiekem nog wel best interessant, vooral Dada/Surrealisme enzo.
Het examen wordt wel gezellig bij ons, onze Tehatex klas bestaat uit 3 leerlingen:)... Mijn leraar heeft me het advies gegeven niet te veel moeite te doen, omdat het examen meestal toch veel te moeilijk is en je het meestal wel ophaalt met je praktijk werk en schoolexamens.
MIjn leraar heeft me het advies gegeven het hele boek met specifieke en generieke teksten door te lezen, maar het is niet zo interessantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef MagicMedicine het volgende:
Ons laatste schoolexamen ging ook al over de examenstof, dus ik ken het al redelijk goed. Vind het stiekem nog wel best interessant, vooral Dada/Surrealisme enzo.
Het examen wordt wel gezellig bij ons, onze Tehatex klas bestaat uit 3 leerlingen:)... Mijn leraar heeft me het advies gegeven niet te veel moeite te doen, omdat het examen meestal toch veel te moeilijk is en je het meestal wel ophaalt met je praktijk werk en schoolexamens.
Ik had het examen van vorig jaar als voorbeeld genomen, en vanuit die vraagstelling ben ik me gaan voorbereiden. Ik heb me dus verdiept in beeldende aspecten en wat minder op de theorie in het boek. (dit was ook de aanpak die door de leraar werd aangeraden)quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef MagicMedicine het volgende:
Viel wel mee toch? Ik had het moeilijker verwacht, je kon overal zelf iets verzinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |