Dat klopt wel want een HBO instelling is ook een school..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef Jesse_ het volgende:
School en afstudeerscriptie, wat klopt hier niet?
Nee dat is ook al niet geregeld, er is wel iemand maar die wil alleen dat we in uiterst urgente situaties naar haar gaan. Dus we hebben geen *** aan haar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:47 schreef electronique het volgende:
kun je geen vervangende docent krijgen?
of iemand die misschien niet je aangewezen docent is maar toch feedback wil geven
Want het is niet urgent dat je het haalt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nee dat is ook al niet geregeld, er is wel iemand maar die wil alleen dat we in uiterst urgente situaties naar haar gaan. Dus we hebben geen *** aan haar.
Jawel, heb vrijdag al afspraak met de examencommissie vanwege deze kwestie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Want het is niet urgent dat je het haalt?
Vanaf nu gaat dit topic over Zuid-Afrika!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef Wing het volgende:
Je begeleider weet wel waar ie vakantie moet houden. Echt heel mooi daar.
Jij bent ook niet op de dreigementen van Ria ingegaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat dit topic over Zuid-Afrika!
[ afbeelding ]
dan ga je afscholieren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:47 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Dat klopt wel want een HBO instelling is ook een school..
quote:Over 1,5 week moeten ik en mijn afstudeermaatje
Nogal ja.quote:faalschool
Ja maar ze kan er ook in de zomer of zo heen gaan toch? NIET tijdens mijn afstuderen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef Wing het volgende:
Je begeleider weet wel waar ie vakantie moet houden. Echt heel mooi daar.
Een vrouw met klasse.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ja maar ze kan er ook in de zomer of zo heen gaan toch? NIET tijdens mijn afstuderen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |