Mwha, knulletje check je eigen fobo en je ziet daar een 18 jarig mannetje staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, ik gaf het alleen als reactie omdat jij aangaf dat 'Kleding de man' maakt en dat Arjen daarmee een punt had. In zijn geval is het dus, Kleding maakt het zolderkamerknulletje.
Omdat mijn post dan weer eens nergens op slaat.quote:
http://www.artmiks.nl/www/copycat.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn post dan weer eens nergens op slaat.
LOL!quote:
Werkt nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef RichCalibier het volgende:
Wat ik van dit topic vind:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NBFSDSIEGKC3.mp3
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
TS heeft geen gepompte chest en armen om te showen in zijn g-styar v-hals shirt
g-star heeft v-hals shirtjes waar alleen ana de binnenkant van de nek het merk staat, en voor de rest geen opdrukquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Ik neem nog liever een Cyanide pil in dan te lopen met een V-Hals shirt, en zeker als die van G-Star is.
en hoe duur zijn deze pareltjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef ukga het volgende:
[..]
g-star heeft v-hals shirtjes waar alleen ana de binnenkant van de nek het merk staat, en voor de rest geen opdruk
Waarom is de prijs relevant? Als iemand het er voor over heeft, ongeacht de prijs, dan is dat toch zeker zijn keus?quote:
18 Jarig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Mwha, knulletje check je eigen fobo en je ziet daar een 18 jarig mannetje staan![]()
Overigens niks mis met je kledingstijl hoor...
Maar omdat ik het dus voor dunnere/slankere mensen op neem dat het beter staat dat ze slimfit/muslefit dragen dan classic denk je dat ik anorexia heb... Je komt nog maar net kijken merk ik wel weer losert
Inderdaad en als je daar nog trots mee pronkend rondloopt moet je jezelf helemaal voor je hoofd slaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef ukga het volgende:
verder zijn de kleding stukke (op de meeste broeken na) ook idd vrij pauper, al is het om het feit dat op alle truien en shirts met KOEIEN ; G-STAR, staat
als je met zo een shirt uitgaat, ben je soberso een boer
20 euro voor een v-hals tshirt met dezelfde eigenschappen, geen merk zichtbaar en wit, als 1 van bijvoorbeeld h en m die 5 euro kost.quote:
Whéhéhé, jij hebt echt mensenkennisquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
18 Jarig.Oh wat een belediging weer meid. maar 21
Muslefit ook he. Net alsof zo'n dun iemand spieren heeft. Volgens mij heeft iemand hier issues.En dan ook zeggen dat je het "opneemt" voor de dunne mensen. Terwijl je zelf waarschijnlijk een slungel bent.
Je draag zeker van die g-star shirtjes die bij je boven lichaam strak zitten en dan zitten de mouwen helemaal los en wijd omdat je niet verder komt dan WoW spelen en je muis en toetsenbord armen zo dun zijn.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |