Hij doet me weer denken aan een POL-user die toen ook op die lezingenreeks van jou was. Die ene die zelf een (roestvrijstalen) mok had meegenomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na wat introspectie lijkt mijn kapsel overigens hierop:
[ afbeelding ]
Net als bij Frollo thuis maken wij ook wel eens flauwe grapjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat een Polo geen echte gezinsauto is. En dat je een paar keer per jaar dwergs schoonmoeder op de achterbank vindt.
(Ik zou het toch niet snel over Claudia's schoonmoeder hebben.)
Zelf was ik voor Batuwu_Griekgriekovitsj gegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ivanovitsj is wakker. Ik sleep mijn zieke lijf wel weer richting kinderkamer.
En terecht. Dat verdraagt zich slecht met hoogglans design.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef k_man het volgende:
Er is hier nooit appelstroop in huis. Nooit.
Ik weet precies hoe je je voelt, rot hè. Dat je dáár dan net weer niet bij was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb recensies van vorige week Paul Weller gelezen. Ik vond het concert niet héél geweldig, maar nu baal ik stiekem toch, omdat ik lees dat hij voor avond twee de setlist rigoureus heeft omgegooid.
Ah, dat moet sjun geweest zijn. Volgens mij draaide die later wat door.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij doet me weer denken aan een POL-user die toen ook op die lezingenreeks van jou was. Die ene die zelf een (roestvrijstalen) mok had meegenomen.
Ja, sjun! Post die nog?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, dat moet sjun geweest zijn. Volgens mij draaide die later wat door.
Hoogglans design is juist heel praktisch.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En terecht. Dat verdraagt zich slecht met hoogglans design.
Ja, vooral praktisch als je het gewoon niet vies maakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoogglans design is juist heel praktisch.
Ik vind appelstroop smerig.
We hebben vochtige doekjes en daar veeg je alles zo mee af.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vooral praktisch als je het gewoon niet vies maakt.
En dan ruikt alles naar frisse babybillen. Nou ja, misschien is het een tip voor k-man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben vochtige doekjes en daar veeg je alles zo mee af.
En van het Kaufland-huismerk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn ook vochtige doekjes van Glorix of Dettol.
Mijn deisgnkasten zijn geen hoogglans, zelfs geen zijdeglans. Ze zijn mat zwart. Da's pas hip.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan ruikt alles naar frisse babybillen. Nou ja, misschien is het een tip voor k-man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |