Seizoen 3 vond ik ook het minste. Maar seizoen 4 introduceert een van de meest memorabele tv-karakters ooit en is weer ontzettend goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef k_man het volgende:
Ik ben nu halverwege seizoen drie en vind het inderdaad minder dan seizoen 1 en 2.
Ik vind jullie echt Volkswagen Polo-mensen.quote:
Bestaan die nog? Ik heb totaal geen verstand van automobielen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Ik vind jullie echt Volkswagen Polo-mensen.
Zeg datquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Ik heb totaal geen verstand van automobielen.
Binnenkort kun je daar niet meer mee koketteren. Dan weet je van elk model of het Isofix-compatibel is. Nog even en www.gaspedaal.nl staat tussen je favorieten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:48 schreef Gellius het volgende:
Bestaan die nog? Ik heb totaal geen verstand van automobielen.
Wij hebben een polo. Fijn autootje, heur.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Ik vind jullie echt Volkswagen Polo-mensen.
Het is geen gezinsauto. We hebben een paar keer per jaar dwerg zijn schoonmoeder op de achterbank. Verder nooit extra passagiers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef Gellius het volgende:
Kijk Batuwu: dàt zijn nu echte volkswagenpolomensen. Dwerg en Liene.
Ach, dat is voor de mop. Ik zeg ook weleens indentiteitsbewijs, geachte L.S. of alinea recta, gewoon, omdat dat leutig is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef Gellius het volgende:
Frollo... jouw vrouw... ze zegt "friet".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig ziek op bed, dus Ivan heeft nog zijn kleren van gister aan. We moeten over een uur op het consultatiebureau zijn, dus ik moet hem voor die tijd nog iets fatsoenlijks aantrekken en de resten rijstwafel van gister van zijn gezicht poetsen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Gellius het volgende:
Is het alweer tijd voor het wekelijkse LPT Jonge Vadersuurtje? wat heb je Max vandaag weer eens aangetrokken?
Dit is z'n vriendin.quote:
Duidelijk een cover-up. Zij houdt meer van vrouwen, brom ik je.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is z'n vriendin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij heeft in Milk wel een homo gespeeld.
Ik zou het geen probleem vinden als ie op mannen viel en per ongeluk mijn richting in zou komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Duidelijk een cover-up. Zij houdt meer van vrouwen, brom ik je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |