quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Gellius
Lienekien
Z
Claudia_x
I.R.Baboon
k_man
Iblis
JAM
FrankRicard
ShadyLane
Marble
Urnie
Bosbeetle
Quir
NoCigar
-jos-
KoosVogels
tong80
twisteddlogic
Ringo
Tha_Erik
picodealion
MeneerTim
mane
Zero2Nine
zodiakk
conleche
De-oneven-2
Automatic_Rock
broer
DaMart
DO2
Pietverdriet
Biancavia
Bart
beeer
ethiraseth
DevilsAndDust
Dichtpiet.
caspervc
Dragorius
Viking84
sigme
ranja
Weltschmerz
spijkerbroek
Whiskey_Tango
zovty
Scorpie
wise
Jij bent altijd voorhanden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Gellius het volgende:
Het is natuurlijk niet mijn schuld als jullie mij steeds maar gaan zitten kwooten. Stelletje Gelliusadepten.
Wij zijn net met seizoen 2 van The Wire begonnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef Frollo het volgende:
Iets belangrijkers nu: nog maar 16 afleveringen en dan hebben we 5 seizoenen House M.D. achter de knopen. En wat dan? Voor mijn echtgenote mag het niet te gewelddadig of te eng zijn, voor mij niet te cynisch graag.
Ik zat zelf te denken aan Six Feet Under.
Dat is vast te spannend en te cynisch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij zijn net met seizoen 2 van The Wire begonnen.
Ik eet niet voor de tv.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef Gellius het volgende:
Is er eigenlijk nog over van het aardappel-courgetteschoteltje met rode paprika, tomatensaus en Griekse yoghurt? of kijken jullie niet tijdens het eten?
Het is behoorlijk idealistisch met een grote dosis humor. En ik houd van de langzame scènes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is vast te spannend en te cynisch.
Echt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is behoorlijk idealistisch met een grote dosis humor. En ik houd van de langzame scènes.
Maar ondanks de corruptie zijn er nog wat nobele zielen die strijden voor De Goede Zaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Echt?
Ik dacht dat het over corruptie bij de politie ging en daar weet ik liever zo weinig mogelijk van.
quote:
Big love, ook leuk voor vrouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef Frollo het volgende:
Iets belangrijkers nu: nog maar 16 afleveringen en dan hebben we 5 seizoenen House M.D. achter de knopen. En wat dan? Voor mijn echtgenote mag het niet te gewelddadig of te eng zijn, voor mij niet te cynisch.
Ik zat zelf te denken aan Six Feet Under.
Aan Dexter zou ik niet beginnen, inderdaad, Frollo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
.
Wij zijn nog met Dexter bezig, overigens. dat is zonder twijfel veel te moreel-verwarrend voor Frollo c.s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |