Hé, die staat er inderdaad niet eens in! Nee, ik heb hem er niet uit geëdit. Wat die TJDoornbos bij mij doet snap ik echt niet. Een héle poos geleden postte hij mee in Slank maar ik reageerde voor zover ik weet zelden op hem omdat ik 'm zo irritant vond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je ex uit het lijstje geëdit?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta bij iedereen (vrij) hoog maar bij niemand bovenaan. Story of my life.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Claudia_x
Z
Lienekien
I.R.Baboon
Frollo
Scrutinizer
JAM
pyl
k_man
ShadyLane
Wacht maar tot de lijstjes van Batuwu, Ivan Max en Jimmy binnenkomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta bij iedereen (vrij) hoog maar bij niemand bovenaan. Story of my life.
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef ShadyLane het volgende:
Ik beschouw diegenen als mijn forumvriendjes die ook niet weten hoe je aan dat lijstje komt en geen zin hebben om het uit te zoeken.
Ik snap het ook niet. Dwerg staat ook niet in mijn lijst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hé, die staat er inderdaad niet eens in! Nee, ik heb hem er niet uit geëdit. Wat die TJDoornbos bij mij doet snap ik echt niet. Een héle poos geleden postte hij mee in Slank maar ik reageerde voor zover ik weet zelden op hem omdat ik 'm zo irritant vond..
Vooral LPT en HTL, met een beetje BMW en F1 denk ik.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Gellius
Claudia_x
Fogel
Z
DutchTrain
I.R.Baboon
Lienekien
Frollo
UIO_AMS
ShadyLane
JAM
Hik
flipsen
Blik
DiegoArmandoMaradona
Bora-Bora
NoCigar
Quir
Liejannuh
Ringo
zodiakk
Pietverdriet
Marble
Lemans24
MeneerTim
Thetallguy
mane
sigme
Vogue
tha_rizzo
Maharbal
DO2
Automatic_Rock
LXIV
Gaoxing
Netsplitter
beeer
HenkPietKlaasWim
tong80
Tha_Erik
broer
YoshiBignose
vosss
Sally
sanger
Piles
Roel_Jewel
Isdatzo
ChrisJX
Mikkie
Ik weet het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het niet zo onlogisch dat je op het forum juist weinig reageert op je teer- danwel ruwbeminde. Dat kan je ook gewoon verbaal doen.
Let op de old skool! Gelukkig sta ik bij iedereen ergens anoniem in de middenmoot.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Gellius
Claudia_x
I.R.Baboon
Z
k_man
Frollo
ShadyLane
JAM
Lienekien
Ringo
mane
Marble
beeer
NoCigar
Quir
MeneerTim
sigme
DO2
De-oneven-2
picodealion
Automatic_Rock
LXIV
broer
DevilsAndDust
corc
Koekepan
DaMart
Tha_Erik
Tokay
Batuwu_Griekgriek
Wouter1989
Thisbe
PopeOfTheSubspace
speknek
buzzer
wallofdolls
dwerg
Roi
Mainport
Steven184
keeper
Mavro
MikeyMo
W.v.t.t.k.
PingPong
teknomist
Norrage
cioran63
Vork
Bijou
Ik heb ook mensen in m'n lijstje staan die ik niet eens ken. Die zullen wel van het Autosport-subforum of K&W komen denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hé, die staat er inderdaad niet eens in! Nee, ik heb hem er niet uit geëdit. Wat die TJDoornbos bij mij doet snap ik echt niet. Een héle poos geleden postte hij mee in Slank maar ik reageerde voor zover ik weet zelden op hem omdat ik 'm zo irritant vond..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Gellius Gel het volgende:
[ afbeelding ]. Jij komt bij mij pas op de achttiende plaats, zodiaak.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Let op de old skool! Gelukkig sta ik bij iedereen ergens anoniem in de middenmoot.
sorry, Claudia_x. Voor mijn gevoel reageer ik vaker en substantiëler op jou dan op die forumhoer Gellius.
Weet ik eigenlijk niet meer... Ryan3 zegt me wel wat, maar ik associeer hem vooral met natte winden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef Gellius het volgende:
Was het niet Ryan3, die altijd 'zodiaak' zei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |