Net als bij Frollo thuis maken wij ook wel eens flauwe grapjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat een Polo geen echte gezinsauto is. En dat je een paar keer per jaar dwergs schoonmoeder op de achterbank vindt.
(Ik zou het toch niet snel over Claudia's schoonmoeder hebben.)
Zelf was ik voor Batuwu_Griekgriekovitsj gegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ivanovitsj is wakker. Ik sleep mijn zieke lijf wel weer richting kinderkamer.
En terecht. Dat verdraagt zich slecht met hoogglans design.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef k_man het volgende:
Er is hier nooit appelstroop in huis. Nooit.
Ik weet precies hoe je je voelt, rot hè. Dat je dáár dan net weer niet bij was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb recensies van vorige week Paul Weller gelezen. Ik vond het concert niet héél geweldig, maar nu baal ik stiekem toch, omdat ik lees dat hij voor avond twee de setlist rigoureus heeft omgegooid.
Ah, dat moet sjun geweest zijn. Volgens mij draaide die later wat door.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij doet me weer denken aan een POL-user die toen ook op die lezingenreeks van jou was. Die ene die zelf een (roestvrijstalen) mok had meegenomen.
Ja, sjun! Post die nog?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, dat moet sjun geweest zijn. Volgens mij draaide die later wat door.
Hoogglans design is juist heel praktisch.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En terecht. Dat verdraagt zich slecht met hoogglans design.
Ja, vooral praktisch als je het gewoon niet vies maakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoogglans design is juist heel praktisch.
Ik vind appelstroop smerig.
We hebben vochtige doekjes en daar veeg je alles zo mee af.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vooral praktisch als je het gewoon niet vies maakt.
En dan ruikt alles naar frisse babybillen. Nou ja, misschien is het een tip voor k-man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben vochtige doekjes en daar veeg je alles zo mee af.
En van het Kaufland-huismerk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn ook vochtige doekjes van Glorix of Dettol.
Mijn deisgnkasten zijn geen hoogglans, zelfs geen zijdeglans. Ze zijn mat zwart. Da's pas hip.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan ruikt alles naar frisse babybillen. Nou ja, misschien is het een tip voor k-man.
Glassexdoekjes ruiken naar Glassex. En er is ook een huismerkvariant met een citroenluchtje dat niet al te vervelend is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan ruikt alles naar frisse babybillen. Nou ja, misschien is het een tip voor k-man.
Had Sjun niet jaren geleden een permanente ban gekregen ofzo? Samen met nog iemand, maar die naam is mijn ontschoten...quote:
Mieters?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:08 schreef Frollo het volgende:
Wat is het nu dan? 'Blits'?
Als ik Voskuil lees, kan ik mezelf zo lekker ongecompliceerd voelen. Man, wat een innerlijke strijd. Dat doe ik 'm toch niet na.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan dat ik weer eens aan een nieuw deel van Het Bureau wil beginnen.
Soms snap ik 'm wel, soms ook helemaal niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik Voskuil lees, kan ik mezelf zo lekker ongecompliceerd voelen. Man, wat een innerlijke strijd. Dat doe ik 'm toch niet na.
Forumvriendjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik doe nog eens 'aardig'. Nou zeg.
Jij hebt gewoon geen smaak in stoelen. Daar lijkt me weinig misverstand over mogelijk na het zien van die monstreuze stoel in American Diner-stijl.quote:
Heb je deze nog niet gezien:quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak in stoelen. Daar lijkt me weinig misverstand over mogelijk na het zien van die monstreuze stoel in American Diner-stijl.
Dat is een asbak.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef Ringo het volgende:
Zit er op die stoel nou een knopje om de ober te roepen? Of zet je daarmee de baby uit?
lucida. Geen dank.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Had Sjun niet jaren geleden een permanente ban gekregen ofzo? Samen met nog iemand, maar die naam is mijn ontschoten...
Wij hebben een Friese Stabij gehad, Tobias. Stronteigenwijs, hyperactief beest dat niet op te voeden viel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef sigme het volgende:
Ik hou niet van krullen, dus ik neem de ongekrulde variant van dezelfde hond. Friese stabij.
Mijn oom en tante hadden een Kuno, maar dat was een lobbes van een Sint Bernhard. Zonder vaatje helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef sigme het volgende:
Oh, van stabij. Nee zeg.
De hond moet onder andere m'n oude vader gezelschap houden. De hond uit zijn jeugd heette Pluto, zijn hond uit mijn jeugd heette Udo, dus willen we de verwachte hond Kuno noemen. Dan maakt het niet zoveel uit als vader een historische hond roept.
Oh, wat tof!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef k_man het volgende:
Overigens beklaagde ik me onlangs over uitgevers die niet (lijken te) willen betalen, maar vandaag kreeg ik bericht van mijn bank dat het toch is overgemaakt.
Betreft mijn fee voor de foto op de cover van dit boek;
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook wel stoer. Het is de eerste stap op weg naar mijn nieuwe baan als fotograaf voor National Geographic.quote:
Hector. 't Arme schaap.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Z het volgende:
Heet Sigme Fikkie?
En ik werd gister vuile kuthoer genoemd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
Ik werd van de week kutje genoemd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En ik werd gister vuile kuthoer genoemd.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef k_man het volgende:
Overigens beklaagde ik me onlangs over uitgevers die niet (lijken te) willen betalen, maar vandaag kreeg ik bericht van mijn bank dat het toch is overgemaakt.
Betreft mijn fee voor de foto op de cover van dit boek;
[ afbeelding ]
Dat is ook niet lief.quote:
Ik ben ook wel eens een kuthoer genoemd door een klant, een volwassen vent, toen ik 15 was. Ik wilde 5 minuten voor sluitingstijd niet meer de oven aanzetten om 1 stokbrood speciaal voor hem af te bakken,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief..
Ik werd het genoemd door een klant in de winkel. Zou ik eens andersom moeten proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |