Glassexdoekjes ruiken naar Glassex. En er is ook een huismerkvariant met een citroenluchtje dat niet al te vervelend is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan ruikt alles naar frisse babybillen. Nou ja, misschien is het een tip voor k-man.
Had Sjun niet jaren geleden een permanente ban gekregen ofzo? Samen met nog iemand, maar die naam is mijn ontschoten...quote:
Mieters?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:08 schreef Frollo het volgende:
Wat is het nu dan? 'Blits'?
Als ik Voskuil lees, kan ik mezelf zo lekker ongecompliceerd voelen. Man, wat een innerlijke strijd. Dat doe ik 'm toch niet na.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan dat ik weer eens aan een nieuw deel van Het Bureau wil beginnen.
Soms snap ik 'm wel, soms ook helemaal niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik Voskuil lees, kan ik mezelf zo lekker ongecompliceerd voelen. Man, wat een innerlijke strijd. Dat doe ik 'm toch niet na.
Forumvriendjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik doe nog eens 'aardig'. Nou zeg.
Jij hebt gewoon geen smaak in stoelen. Daar lijkt me weinig misverstand over mogelijk na het zien van die monstreuze stoel in American Diner-stijl.quote:
Heb je deze nog niet gezien:quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak in stoelen. Daar lijkt me weinig misverstand over mogelijk na het zien van die monstreuze stoel in American Diner-stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |