Waarom vind jij het een mooi apparaatquote:
Het belangrijkste is denk ik de arm. Die is erg licht en soepel zodat je er elementen op kan zetten die met weinig gewicht werken en dus weinig slijtage aan de platen veroorzaken. En door de manier waarop Dual de armophanging heeft uitgevoerd is het niet erg als de speler niet helemaal waterpas staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Bastian het volgende:
[..]
Waarom vind jij het een mooi apparaatZijn er bijvoorbeeld functies die je niet meer kan/wil missen?
Oei, dat moet ik niet hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Het belangrijkste is denk ik de arm. Die is erg licht en soepel zodat je er elementen op kan zetten die met weinig gewicht werken en dus weinig slijtage aan de platen veroorzaken. En door de manier waarop Dual de armophanging heeft uitgevoerd is het niet erg als de speler niet helemaal waterpas staat.
Ja, en hij oogt robuust.
Aan de andere kant: er zit een plastic onderdeeltje in dat kan afbreken als je veel pech hebt, en dan werken alle automatische functies niet meer.
Ja, dat onderdeeltje waar ik aan dacht wel. Maar ik lees net op internet dat er nóg een plastic onderdeeltje is, dat kan afbreken. En dat is bijna niet te repareren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef Bastian het volgende:
[..]
Oei, dat moet ik niet hebbenIs dat te repareren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |