Gaat je raampje niet meer open ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Klacht is dus dat ik in mijn auto zonder open dak of airco leidzaam moet toezien dat mensen hun cabrio misbruiken !
nou bij mij wel altijd, maar ik weet nie hoe da is bij andere mensen weetjequote:
was vandaag inderdaad goed te doen in de zon zonder windquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Meike26 het volgende:
Jawel, en met raampje open is het goed te doen, maar ik weet hoe het is om open te rijden en zoals vandaag kon dat makkelijk.
16 graden zegt niets. Met een fel brandende zon en weinig wind kan je ook open rijden als de gevoelstemperatuur + 5 graden is. Terwijl het ook 20 graden kan zijn, waterig zonnetje en wind kracht 4 en dat open rijden niet te doen is. Als ik vandaag niet had hoeven werken had die kap 100% zeker open gegaan !
97,5 % van de cabriorijders is dus mietjes-volk
Ja en? Ik heb tenminste mijn TT niet zo cliché vormgegeven en mij puur gericht op het leidend voorwerp: De cabriorijder !quote:
Nee hoo, ik maak me er niet druk omquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef ja.en het volgende:
Omg als je je HIER al druk over maakt... Hoe wil jij OOIT je financiën op orde krijgen?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:55 schreef ja.en het volgende:
gisteren was t heerlijk weer en zat ik bij mn moeder in dr saab cabrio... we wilden net wegrijden tot ik aan dit topic dacht: ik zeg ''MAM, KAP OPEN, NU, ANDERS STAAN WE VOOR LUL.''
Mijn moeder keek me aan net alsof ze water zag branden...vandaag al die dichte kappen.maar we hebben met kap open gereden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |