quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
durf ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef Pixie. het volgende:
zitten er eigenlijk nog mensen op fok roullet?
isse mooiquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]Jeetje, dat verhaal achter dat kindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een 11 jarig meisje uitgehuwelijkt aan een pedo, die tijdens de bevalling (op haar 11 jarige leeftijd!) overlijd
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
wat brabbel jij nu weer manquote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat verhaal achter dat kindje
Het is een 11 jarig meisje uitgehuwelijkt aan een pedo, die tijdens de bevalling (op haar 11 jarige leeftijd!) overlijd
Henk?quote:
die tunnelsquote:
vrouwen met een mooie sleevequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef Difficult het volgende:
Vind de tatoeage op de rug wel erg mooi, ik hou alleen niet van sleeves
Nee die bovenstequote:
die lelijke diamant tatquote:
Wat voor een wordt dat, of weet je dat nog niet?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat verhaal achter dat kindje
wow wat een vette paginaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://aerinndis.wordpress.com/ En dan ergens halverwege oid, zoek maar
HENK!quote:
Tof!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn examen voor Nederlands ging best goed vandaag.
n tattoodude wil me een sleeve geven. Weet nog niet of ik het wil of nietquote:
Jazekerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HENK!Jij bent het echt!
Hoe is het met je?
Nog vijf. En dan heb ik alles gehad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Hoeveel examens moet je nu nog?
Islamquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
n tattoodude wil me een sleeve geven. Weet nog niet of ik het wil of niet
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jazeker
Ja wel goed, druk met school
En daar?
Goed zo!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nog vijf. En dan heb ik alles gehad.
Ik mag drie vieren halen, en drie vijven en dan slaag ik nog
Dat stelt gerust.
He getsie derrie johhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gooi ik deze nog ff in de groep
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja erg he, die verhalen die daar staan?quote:
uhuuhhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg he, die verhalen die daar staan?
Die vind ik dan weer niets.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar als ik er niet geil van wordquote:
tettenquote:
Truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar als ik er niet geil van word
dan heeft het weinig zin
Ach, een geloof kan iets heel moois zijn, mensen hebben er steun e.d. aan. Dat vind ik allemaal prima, maar misbruik het niet om de meest walgelijke dingen goed te praten en dring het mij niet opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
uhuuhh
Maar zowiezo geloven
Daar krijg je dit van
Stelletje heumeus
Juhaa alleen ik weet nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, een geloof kan iets heel moois zijn, mensen hebben er steun e.d. aan. Dat vind ik allemaal prima, maar misbruik het niet om de meest walgelijke dingen goed te praten en dring het mij niet op
Ik houd van vrouwen met tattoos.quote:
Kuzzie op je tettenquote:
is ook eng als mensen niet zelf meer denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Juhaa alleen ik weet niet
Ik vind het een beetje eng mensen die echt heeul erg gelovig zijn
daar word ik bang van
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
is ook eng als mensen niet zelf meer denken
PICSquote:
Bij sommige mensen heb ik het idee dat het beter is als ze niet denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
is ook eng als mensen niet zelf meer denken
Of juist wel, Trevland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij sommige mensen heb ik het idee dat het beter is als ze niet denken
domme beesten zijn het somsquote:
of beter gaan denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij sommige mensen heb ik het idee dat het beter is als ze niet denken
Je haat ons hequote:
Das mooi kutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo mooi zijn ze nietvooral de laatste is bagger gezet
Nee johhhquote:
Well hello therequote:
Moooizoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en
en jammer van school
Wat voor school doe je eigenlijk?
Hier alles goed
erg hequote:
Naar degene die hem zo bagger heeft gezet?quote:
Ik ook op jou.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
IK BEN VERLIEEFDD OOH IK BEN VERLIEEFDDD
DAT KUN JE ZOO ZIEEEHIEEEEHIEEENN
sjalaalieeesjaalalaaaa gaat niet uit me koooooooooopp
Iron Maidenquote:
quote:
mooi tochquote:
Er kan nog meer bijquote:
Dat is echt heul kutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Gloeiende
Hele dag niet hoeven hoesten, nu komt bedtijd steeds dichterbij en ik heb weer last van vastzittende hoest
hoeveel heb je dan, en wat?quote:
er werken meer mensen in die shopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Naar degene die hem zo bagger heeft gezet?
straks verkloot ie het nog meer
Ik ben daar op tegenquote:
Vette clipquote:
Ik zou ergens anders gaanquote:
okequote:
whut?quote:
quote:
ik heb er 6, chinees teken, naam van mijn oudste zoon, 2lieveheerstbeestjes een winnie the poohquote:
Mn vriend heeft afgelopen nacht op de bank geslapen omdat ie gek wordt van mn gehoestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat is echt heul kut
Ik had het ook laast tot half 7 wakker alleen maar lopen hoesten
Toen moest ik onder de douche en toen was ik in slaap gevallen
dacht mama even dat ik dood was
aaaaaaahkoeezieekroeel !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vriend heeft afgelopen nacht op de bank geslapen omdat ie gek wordt van mn gehoest
spinnemanquote:
13quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort weer een nieuwe, nummer 13
ja waar danquote:
succes, tis jouw lichaamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik ga eerst mijn recht halen, ze fixen het maar
wat hebben ze verkloot dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik ga eerst mijn recht halen, ze fixen het maar
veronicaquote:
veronica schat. en de kus is al geweestquote:
kusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
veronica schat. en de kus is al geweest
Ik woon ook op nummer 13quote:
nou hehquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Net als dat jij blond per definitie dom noemtquote:
oeh, je hebt dus ook meer dan 1 kindertje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er 6, chinees teken, naam van mijn oudste zoon, 2lieveheerstbeestjes een winnie the poohen een zwaan
Ik ben geboren op de 13dequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik woon ook op nummer 13
Ik denk dat ik na 13 tattoos er mee ophoud. Maar ja, verslaving hè?
trilhandjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lijnen zijn niet strak zoals ze zouden moeten zijn
de beroemde opznkopkusquote:
Nah me qeile scene komt pas op de helft johquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als je hem nou gewoon aan laat staan mis je Hostel II straks niet
dat heb je mij nooit horen zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als dat jij blond per definitie dom noemt
Ik had er ook 1 die verneukt was, ben bij een ander geweest om het te laten fixen. Die gast mocht echt iet meer met een tattgun bij mij in de buurt komen.
Snap dat je het gefixt wil hebben maar raad het af om dat bij diezelfde te doen
Ik heb Hostel II op dvd. Matige film.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als je hem nou gewoon aan laat staan mis je Hostel II straks niet
Ik ken heel die film nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb Hostel II op dvd. Matige film.
Maar ja kan hem kijken wanneer ik wil. Ik heb al sinds vorig jaar September geen tv meer gekeken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar ja kan hem kijken wanneer ik wil. Ik heb al sinds vorig jaar September geen tv meer gekeken.
Ben wel in de stemming voor een slechte horror. Kijk ook nooit tv meer, al jaren niet meer, op wat uitzonderingen na. Hij staat weleens aan op de achtergrond, meer voor het extra geluid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef laforest het volgende:
[..]
ze zegt dat er meerdere bij die shop werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als dat jij blond per definitie dom noemt
Ik had er ook 1 die verneukt was, ben bij een ander geweest om het te laten fixen. Die gast mocht echt iet meer met een tattgun bij mij in de buurt komen.
Snap dat je het gefixt wil hebben maar raad het af om dat bij diezelfde te doen
Mja als je niet veel naar gore films kijkt dan is 'ie misschien wel leuk, maar ja als je mijn collectie ziet dan is het maar een zeer zwakke film en zeker niet echt extreem gorey.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze zegt dat er meerdere bij die shop werken_!
2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, je hebt dus ook meer dan 1 kindertje?
Je hebt goede smaak qua films blijkbaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja als je niet veel naar gore films kijkt dan is 'ie misschien wel leuk, maar ja als je mijn collectie ziet dan is het maar een zeer zwakke film en zeker niet echt extreem gorey.
Uhm ik hou mn mond welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja als je niet veel naar gore films kijkt dan is 'ie misschien wel leuk, maar ja als je mijn collectie ziet dan is het maar een zeer zwakke film en zeker niet echt extreem gorey.
Heb je august underground mordum gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef laforest het volgende:
[..]
En nog 1 met kennisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Heb je august underground mordum gezien?
eerst kijken of de schade nog te beperken valt (de garantie die je hebt na het zetten van een tattoo) lukt dat niet kan ik altijd nog naar een andere gaan.quote:
Ik vond hem alleen de moeite waard om te kijken omdat er een paar leuke dames in zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Twee jongetjes dan? (ivm je 'mijn oudste zoon')quote:
ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Heb je august underground mordum gezien?
hahaha die is ziekquote:
Wat?quote:
Flowers Of Flesh And Blood heb ik gisteren gekeken, die kan ik aanraden. Mja heb hem al wel vaak gezien ,maar hij blijft enorm goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ben wel in de stemming voor een slechte horror. Kijk ook nooit tv meer, al jaren niet meer, op wat uitzonderingen na. Hij staat weleens aan op de achtergrond, meer voor het extra geluid.
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerst kijken of de schade nog te beperken valt (de garantie die je hebt na het zetten van een tattoo) lukt dat niet kan ik altijd nog naar een andere gaan.
Dat is toch niet naïef ofzo?
Nee hoor, ik zou het alleen niet doen maar ja dat ben ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerst kijken of de schade nog te beperken valt (de garantie die je hebt na het zetten van een tattoo) lukt dat niet kan ik altijd nog naar een andere gaan.
Mja ik heb een interessant collectie films zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hebt goede smaak qua films blijkbaar
Guinea Pig? Ik heb die geloof ik niet gezien, wel die anderequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Flowers Of Flesh And Blood heb ik gisteren gekeken, die kan ik aanraden. Mja heb hem al wel vaak gezien ,maar hij blijft enorm goed.
nee joh, heel normaal aangezien je garantie hebt en er meerder mensen werken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is stoerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef aight1 het volgende:
Waarom praten jullie allemaal over films die ik niet ken
quote:
Ik ken ze ook niet hoor...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef aight1 het volgende:
Happy endquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, heel normaal aangezien je garantie hebt en er meerder mensen werken.
ook het eerste wat ik zou doen gewoon teruggaan en er goed overpraten
laatst ook bij een vriend van me, is prima hersteld
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Twee jongetjes dan? (ivm je 'mijn oudste zoon')
ik ook nie hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef aight1 het volgende:
Ik ken alleen heel toevallig Hostel IIquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef aight1 het volgende:
Ja, Guinea Pig 2 is Flowers Of Flesh And Blood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Guinea Pig? Ik heb die geloof ik niet gezien, wel die andere
doe maar over voetbalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
zullen we het nu over chickflicks gaan hebben?
helemaal niks in rotterdamquote:
Hoe oud zijn ze? (of vraag ik nu teveelquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
queen sizedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
breien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders maar niet, overleef ik dan ook wel weer
ik ga breienslaap lekker lieverdjes
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef aight1 het volgende:
quote:
veel plezier & slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders maar niet, overleef ik dan ook wel weer
ik ga breienslaap lekker lieverdjes
quote:
volgens duitse wijze mannen (quote:
je houdt van me hequote:
Heb ik op dvdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef Torrio het volgende:
Nog 1 dan, een leuke voor de mensen die die andere films niet kennen
[ afbeelding ]
Voor met de kids op zaterdagmiddag!
Ik heb een andere gehoord en die zegt brazilie en dan NL tot in de kwart finale komtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
volgens duitse wijze mannen () gaat duitsland winnen, hebben ze met wiskundige berekeningen berekend
de eerste de beste wedstrijd die door penalty's beslist moet worden van NL liggen we eruitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een andere gehoord en die zegt brazilie en dan NL tot in de kwart finale komt
welke? & waar gaat ie overquote:
Of in verlenging, zie Ruslandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de eerste de beste wedstrijd die door penalty's beslist moet worden van NL liggen we eruit
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de eerste de beste wedstrijd die door penalty's beslist moet worden van NL liggen we eruit
Guinea Pig 2 is zieker.quote:
wat een logicaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd heb ik mn buuv geslagenquote:
tegen hoeveel die het bevestigen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
er is een wedstrijd die het tegen spreekt
Over Japanners die tijdens WO2 experimenten deden op Chinezen.quote:
chinese hoorro waarvoor ze echte lijken hebben gebruiktquote:
Voortaan blijf ik wel weer veilig binnen achter m'n computerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
Hallo hallo!
Wat lopen er toch enge mensen over straat eigenlijk.
Heb alleen deel 1 gezien, maar ik moet je zeggen dat ik me er weinig van kan herinnerenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Guinea Pig 2 is zieker.
Men Behind the Sun 1 en 2 zijn zeker vermakelijk.
Wat vind je van Nekromantik 1 en 2?
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
chinese hoorro waarvoor ze echte lijken hebben gebruikt
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd heb ik mn buuv geslagen
[..]
tegen hoeveel die het bevestigen?
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hm. Films en voetbal..ik ga douchen en slapen![]()
Ja tot die actie om nistelrooy in de basis te krijgen gehoor krijgtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een logica![]()
totaal andere spelers nu toch
slaapdouchsequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hm. Films en voetbal..ik ga douchen en slapen![]()
Ik zat jankend op het bed van me schoonvader toenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd heb ik mn buuv geslagen
[..]
tegen hoeveel die het bevestigen?
dat is nu al 3x gepost mutsquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
Hallo hallo!
Wat lopen er toch enge mensen over straat eigenlijk.
AIGHTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Voortaan blijf ik wel weer veilig binnen achter m'n computer
Oh maar dan zie ik ons nog wel winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tot die actie om nistelrooy in de basis te krijgen gehoor krijgt
Straks gaan ze nog actie voeren om de kromme terug in oranje te krijgen
dat is ook wel sneuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zat jankend op het bed van me schoonvader toenHelemaal lam
jaquote:
Nog zeer laagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ha!![]()
Hoe staat het met de sollicitaties?
Zo een Turks uitziende mafkees sporng zo ineens voor mijn fiets. Die vent die praat altijd al in zichzelf maar nu werd het gewoon eng.quote:
Heeft ie je aangevallen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo een Turks uitziende mafkees sporng zo ineens voor mijn fiets. Die vent die praat altijd al in zichzelf maar nu werd het gewoon eng.
Hoezo je was toch al klaar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog zeer laagdonderdag naar school en dan weet ik precies hoe en wat
je weet dat ik geen nee kan zeggenquote:
Ahh ok, nou ze zijn beregoedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb alleen deel 1 gezien, maar ik moet je zeggen dat ik me er weinig van kan herinnerenKijk/keek die films vaak met een vriendin, en dan waren we niet nuchter.
Kreeg woensdag een brief met dat donderdag de terug kom dag voor stage is, dus dan mijn beoordeling even inleveren en dan krijg ik wel te horen hoe en watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoezo je was toch al klaar?
Of eindgesprek nog?
nooit?quote:
the fuck dudequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo een Turks uitziende mafkees sporng zo ineens voor mijn fiets. Die vent die praat altijd al in zichzelf maar nu werd het gewoon eng.
Aah ok!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kreeg woensdag een brief met dat donderdag de terug kom dag voor stage is, dus dan mijn beoordeling even inleveren en dan krijg ik wel te horen hoe en wat
tegen jou en zwitsal en douchequote:
prulleke tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Pixie. het volgende:
me teen doet heel erg zeer
ik kan er niet meer oplopen
wat deed jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Pixie. het volgende:
Je bent nu veilig thuis. Wees gerust.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dan weer niet maar ik vond het wel eng
Ik til je wel naar bedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Pixie. het volgende:
En hoe komt dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Pixie. het volgende:
Slaap lekkerrquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn lappie dichdoen. Fijne avond nog schatjes
Neuh, mijn beoordeling is goed, meer om te weten wanneer ik mijn diploma krijgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah ok!
Maar niets om je zorgen over te maken neem ik aan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Truste mutsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Gelukkig wel, er kan wel veel gebeuren op zo'n stukje van amper 2kmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent nu veilig thuis. Wees gerust.
Ook niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, mijn beoordeling is goed, meer om te weten wanneer ik mijn diploma krijg
Ik denk dat je mijn dvd/vhs collectie wel interessant zult vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een avond/nachtje inhaal houden
Moet je een hondje aan laten likken, de tong van een hond is helendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
Nee ik denk dat het ontstoken is ofzeu
dus ik zit nu in de soda
Dat dacht ik tochquote:
echt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet je een hondje aan laten likken, de tong van een hond is helend
Haha vast wel, maar naar Ierland rijden is een ander verhaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn dvd/vhs collectie wel interessant zult vinden.
Dat zeggen ze.quote:
jaquote:
quote:
Nah dat zal wel meevallen denk ik als jij gewoon aangeeft van nou ik heb het gehaald wacht alleen nog op het officiele papiertje dan moet dat goedkomen! Desnoods geef je een contactpersoon aan van school ter referentie om het te bevestigen als ze echt gaan zeiken!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik tochen misschien kan het nog niet binnen hebben van mijn diploma een probleempje worden bij het solliciteren
Kelly vind van wel;quote:
Je moet ze maar net tegenkomen hè.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, er kan wel veel gebeuren op zo'n stukje van amper 2km
Ik heb zo nog niets op het oogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nah dat zal wel meevallen denk ik als jij gewoon aangeeft van nou ik heb het gehaald wacht alleen nog op het officiele papiertje dan moet dat goedkomen! Desnoods geef je een contactpersoon aan van school ter referentie om het te bevestigen als ze echt gaan zeiken!
Ook nog niets op het oog?
Vast wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zo nog niets op het oogik hoop dat het snel komt
Haha wel beetje kieskeurig blijven hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik hoop nog meer dat ik word aangenomen
Hij is zelf zo'n persoon die niemand tegen wil komen.quote:
Dat doe ik ook wel maar ik moet toch ergens beginnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha wel beetje kieskeurig blijven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |