Paar afleveringen gemist, maar wou deze toch kijken, en zeker geen spijt van gehad, zeer goede aflevering en een goede manier om 2010 mee af te sluiten

Ben toch wel benieuwd over de toekomst van de show aangezien er maar niks bekend word dat het echt het laatste seizoen is...
Leuk om Lauren terug te zien op deze manier! En de Brooke en Jamie scenes waren echt mooi, leuk dat de aandacht daar eens naar uit ging. Had natuurlijk niet gedacht dat Brooke kwam te overlijden maar op een gegeven moment ging ik me toch zorgen maken

En ook fijn dat ze Nathan en Haley wat meer op de achtergrond hadden deze aflevering ( al was de S1/2 mention wel leuk, dat ze leuke momenten hadden gehad in de regen ), en dat ze steeds meer willen laten zien dat hun huwelijk gewoon echt stabiel is en niet met al te veel drama...
En geen bijpersonen als Alex,Mia of Chase, dus dat was ook een meevaller ( al zijn afleveringen met hun ook vaak leuk ).
Enig probleem met deze aflevering vond ik dat ze Lauren,Chuck en Maddison verder niet meer gefilmd hebben. Die Chuck was ook niet helemaal oke namelijk...maar dat zal wel goed zijn.
En hoe vaak krijgen de OTH'ers nog auto-ongelukken?

Wat ik zei, heel goed gedaan, maar ook een beetje inspiratieloos natuurlijk met weer een auto ongeluk in het water..
Plus die Katie...hoe vaak doen ze die psycho verhaallijn nog. Eerst Derek, en Nanny, en nu Katie weer....vermoeiend