Serieus… windowsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hidden files Gijs,... kan je ze wel zien?
Heb gezocht op bestandsnaam en ik draai Vista. Ik heb het even opgegeven. Vannacht mijn PC gewoon even uitzetten en dan morgen weer verder kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hidden files Gijs,... kan je ze wel zien?
Die heb ik niet. Ik heb al die rare meuk nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... laatste tip. Uninstall Google toolbar,... dat zou moeten werken. Verklaart ook je google image search probleem.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb al die rare meuk niet
Inderdaad…lang geleden, voor mij danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde film kijken maar deze FOK! avond was ook leuk
Ik had eerder al Survival of the Dead gekeken en wilde er 'even' over bloggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me een kutfilm. George heeft het gewoon niet meer. Ik vond die zombiefilm in dat winkelcentrum wel briljant overigens,... die met die grote neger. Via de daken schaken enzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had eerder al Survival of the Dead gekeken en wilde er 'even' over bloggenNiet gelukt dus
Idem. Ondertussen blogje gedaan en wat muziek geluisterd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef Chocobo het volgende:
Subtielquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem. Ondertussen blogje gedaan en wat muziek geluisterd.
Is het ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me een kutfilm. George heeft het gewoon niet meer. Ik vond die zombiefilm in dat winkelcentrum wel briljant overigens,... die met die grote neger. Via de daken schaken enzo
Sssaaaafe mode!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het ookMaar dat wilde ik delen met uitleg
In Firefox safemode hetzelfde probleem, dus het zijn niet mijn plugins ofzo
Je bent niet de enige. Hier staat meer:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het ookMaar dat wilde ik delen met uitleg
In Firefox safemode hetzelfde probleem, dus het zijn niet mijn plugins ofzo
Misschien moet hij even een startup disk maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |