Je gedachten zijn echter weer wat minder,... heb respect voor je 7 Euro aardbeien, maar die van 3 zijn ook goed Gijs!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk meer dat het het gevolg is van opgroeien in Frankrijk en Bourgondische ouders. Ben toch opgevoed met het idee dat je beter 7 euro voor iets goeds kunt betalen, dan 3 euro voor troep.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik teken nog liever alle plaatjes zelf voortaan
whahahaha,... scherp!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik teken nog liever alle plaatjes zelf voortaan
Snap je probleem echt niet. Je zoekt een plaatje op en rechtermuisknopsaveas werkt niet meer?quote:
Ja,... dat wil ik met jou en Red Dead Redemption ook doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou Nootje wel een week onder mijn hoede willen nemen. Opsluiten in een soort Saw-pakhuis en alleen maar kwaliteit voeren. Z'n smaakpupillen heropvoeden.
Nee, ik kan dan alleen de url opslaan als firefox documentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap je probleem echt niet. Je zoekt een plaatje op en rechtermuisknopsaveas werkt niet meer?
Things breakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
En mijn TV blijft aan en uit knipperen achter me trouwens
Alles gaat kapot om me heen
Je Samsungquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
En mijn TV blijft aan en uit knipperen achter me trouwens
Alles gaat kapot om me heen
PC en of Vuurvos al herstart?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan alleen de url opslaan als firefox document
Image uit me browser slepen is al jaren mijn standaardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap je probleem echt niet. Je zoekt een plaatje op en rechtermuisknopsaveas werkt niet meer?
Je hebt wel van die fases,... ineens gaat alles en vliegen de Euro's je portemonnee uitquote:
Ik zal het maar niet over mijn uit Zuid-Frankrijk geïmporteerde handgeperste olijfolie van 14 euro per liter hebben wa?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Chocobo het volgende:
Je gedachten zijn echter weer wat minder,... heb respect voor je 7 Euro aardbeien, maar die van 3 zijn ook goed Gijs!
Verrek dat werktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Image uit me browser slepen is al jaren mijn standaard
,........................quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet over mijn uit Zuid-Frankrijk geïmporteerde handgeperste olijfolie van 14 euro per liter hebben wa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,........................Goede olijfolie is een must in elke keuken. Gebruik het zoveel. Om te koken, als dressing, om te sprenkelen op een pizza of ovenschotel. En het laxeert heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Het is meer dat ik wat anaal ben op dat gebied. Ik moet het plaatje een andere bestandsnaam geven. Trek de defaultnaam/keuze van de oorspronkelijke uploader zelden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welkom in de 21ste eeuw
Maarja, werk elke dag achter een pc… wil niet opscheppen over mezelf maar mijn workflow is onwijs snel… heb een dikke mac op werk maar die moet zelfs nog wel eens nadenken wat ik aan het doen ben
Ja. Maar zo te zien is het de PS3 HDMI kabelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |