Aardbeiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Chocobo het volgende:
Shampoo was ook op vanavond. Mijn haar gewassen met Smurfenshampoo,... ruik helemaal naar aardbei nu
Maag went vanzelf aan je eethoeveelhedenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet eens zien wat Kepler wegwerkt op een dag![]()
Als jij zo veel (weinig) eet, heb je dan niet onwijs honger? Doe je daar nog iets tegen?
Weeg al jaren 80!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Maag went vanzelf aan je eethoeveelhedenTwee jaar geleden besloten om minder te eten en een beetje proberen af te vallen (woog toen ong. 90 kilo). Begin heb je inderdaad wel honger en maagkrampen maar het went wel snel. Zes maanden later: 71 kilo… 90% van me kleding useless
Ik moet mn avondsnack repertoire wel wat gaan uitbreiden, maar het moet wel makkelijk te maken zijn (alsin in de oven zetten en klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PodverHeerlijk,... zet ik overmorgen om 22:30 op het menu. Morgenavond heb ik een hele kaas-uienkruier liggen,...!
Ik koop alleen maar Biologische aardbeien bij de groenteboer. 6,99 euro per bakje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aardbei![]()
Was 3.99 per bakje trouwens vandaag bij de supermarkt... HALLO het is al mei. Dan moeten ze max 1,99 zijn!
Zo zoet Gijs,... het ruikt zo zoet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou het de andere cowboys niet vertellen...
Yupquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar Biologische aardbeien bij de groenteboer. 6,99 euro per bakje.Maar je proeft wel het verschil.
Ben een tijd 116 geweest, Toen naar de 96. Toen weer naar 103, nu weer 96. Doel is rond de 90 te eindigen en voor de verandering eens te blijven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maag went vanzelf aan je eethoeveelhedenTwee jaar geleden besloten om minder te eten en een beetje proberen af te vallen (woog toen ong. 90 kilo). Begin heb je inderdaad wel honger en maagkrampen maar het went wel snel. Zes maanden later: 71 kilo… 90% van me kleding useless
Ik ben gekke Henkie nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar Biologische aardbeien bij de groenteboer. 6,99 euro per bakje.Maar je proeft wel het verschil.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt aardbeien en je hebt aardbeien. Ik zweer bij Lambada's. En daar betaal je nu eenmaal voor. Die waterige rotzooi bij de supermarkt, dat vind ik pas zonde geld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben gekke Henkie niet7 euro voor een bakje aardbeien
DOEI
quote:Lambada is een aardbei met een fantastische smaak. De vrucht heeft een heerlijk vol aardbei-aroma en een aangename consistentie. Lambada is vanwege zijn goede smaak, zeer mooie rode kleur, mooie vruchtvorm en goede vruchtgrootte zowel een prachtige aardbei om zo te eten, als ook zeer geschikt voor banketbakkers en gastronomische keukens. Kortom, Lambada is een uitgesproken vrucht voor de fijnproevers.
http://www.aardbeien.info/info.php?get=1
Ik vind het heerlijk aan je Gijs! Je culinaire yub gehalte siert je. Waarom niet,... je verdiend goed geld,... genieten tochquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan via Google Image Search geen plaatjes meer opslaan?
Denk meer dat het het gevolg is van opgroeien in Frankrijk en Bourgondische ouders. Ben toch opgevoed met het idee dat je beter 7 euro voor iets goeds kunt betalen, dan 3 euro voor troep.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het heerlijk aan je Gijs! Je culinaire yub gehalte siert je. Waarom niet,... je verdiend goed geld,... genieten toch![]()
Ik teken nog liever alle plaatjes zelf voortaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |