Ze willen dat het kabinet aftreedt en dat er vervroegde verkiezingen komen (exacte reden daarvoor weet ik niet)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Waarom de onvrede?
Waarom inderdaad. Vast omdat de overheid zuigt of stemmen/verkiezingen niet goed zijn gegaan maar je vraag zou dieper moeten liggen. Gewoon waarom,... waarom?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Waarom de onvrede?
quote:
Xenobladequote:
Ja Gijs, ik zag de Gametrailer review. Ziet er tof uit, maar eerst andere games.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen cowboy meer
Goed zo Gijs! Vaar je eigen koers!
Kudos,... daar ga je goed mee om! Moest lachenquote:
Die ga ik voor mijn vader kopen!quote:
Duur? En waarom eigenlijk. Komt er een officieel feestje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja Gijs, ik zag de Gametrailer review. Ziet er tof uit, maar eerst andere games.
En ik heb vandaag een nieuw pak en een hemd gekocht.![]()
De huidige regering is toch ook middels dit soort demonstraties aan de macht gekomen? Ik vind dat de koning zich bijzonder rustig houdt. Dat is meestal toch de grote verzoener in Thailand?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef kepler het volgende:
De Thaise regering is klaar met de demonstranten en gaat verder met een gewelddadige oplossing
Duizenden demonstranten hebben zich verzameld in een wijk in Bangkok. De regering heeft ze daar nu opgesloten, maar toch komen er steeds meer demonstranten bij (met geweren, explosieven, etc). Beide kanten weten van geen wijken en dat komt binnenkort echt tot ontploffing is men bang
Zo zonde dit hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... Iran was goed op weg![]()
Foto's uit de jaren '70 voor de Islam revolutie kwam!
http://www.webofentertain(...)amic-revolution.html
Had hem niet verwacht!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kudos,... daar ga je goed mee om! Moest lachen
Ik heb nu Suitsupply ontdekt. 260 euro voor een pak, 50 euro voor een hemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Chocobo het volgende:
Duur? En waarom eigenlijk. Komt er een officieel feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |