1,90 en ook slank postuur dus moet wel lukken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef Gras_eter het volgende:
Hoe groot ben jij?
Interesse in het vest, (Grass is 192 en slank)
Oneill is verkocht dus dat is geen probleem. Met die lengte zit t wel goed kan k je vertellen want die amerikaanse broeken zijn langer dan europesequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef Blamm het volgende:
Zou je de lengte van de broekspijpen eens willen opmeten? Ik heb vrij lange benen en in de ene 34 pas ik wel, de andere niet.
Oh en er staat geen prijs bij de O'Neill
ik ga het zo voor je opmeten;)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef Blamm het volgende:
Zou je echt niet even de binnenkant van de pijp kunnen opmeten voor me van het kruis tot de onderkant? (Zet aardigste blik op)
Een shirtje kun je wel iets te kort of lang dragen maar een te korte broek en je bent net Urkel
Binnenbeelengte dus van kruis naar beneden is ongeveer 89 cmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef Blamm het volgende:
Zou je echt niet even de binnenkant van de pijp kunnen opmeten voor me van het kruis tot de onderkant? (Zet aardigste blik op)
Een shirtje kun je wel iets te kort of lang dragen maar een te korte broek en je bent net Urkel
Thanks!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Binnenbeelengte dus van kruis naar beneden is ongeveer 89 cm
Zie PM!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:07 schreef Blamm het volgende:
[..]
Thanks!
Moest even wachten tot ik thuis was om het na te meten, maar dit moet net gaan.
¤50 incl geboden voor de A&F jeans
Sorry, het diesel shirt is al verkocht. Voor 20 euro incl mag je het Hollister t-shirt hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Kluupkluup het volgende:
¤35 incl. voor de 2 diesel en hollister shirts.
die is verkocht!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
Diesel shirt uit de OP nog aanwezig? Of is dat het shirt wat je in de post hierboven bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |