Mijn man gaat op het circuit rijden. En daar ga ik foto's van maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen tieten, maar vroeg me af of er een speciale gelegenheid was ofzo.
Stomme KOM die overal homopraktijken achter ziet.
(whehehe, "achter")
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
Nou weet ik het niet uit ervaring maar volgens mij kan Tally prima met d'r tietjes op de grond.
Ik durf wel!!!!!!!!! Ik vind het niet leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Joene het volgende:
Terecht als je niet eens een toertocht durftdurf je ook niet met 200km/h of harder over zandvoort
Veul ervaring mee ook!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
Nou weet ik het niet uit ervaring maar volgens mij kan Tally prima met d'r knietjes op de grond.
Godver! En nu?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nein.
je voorhuid zal maar te nauw zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:35 schreef Joene het volgende:
Dat besnijden dat zie ik ook niet zo zitten ! Voorhuid is okay !
Nou!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je voorhuid zal maar te nauw zijn
daar moet je cola voor hebben denk ik! dat brandt ook gootstenen vrij van prut!quote:
gheyl, wat voor een? Ik moet er ook een voor we op verkansie gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Morgen nieuwe camera halen! (Hopelijkalshetgoediseniknietopgelichtwordtofzo). *hyper*
Een Canon 50Dquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
gheyl, wat voor een? Ik moet er ook een voor we op verkansie gaan
Ja, is allemaal goed spul nowadays. Heb zelf meer historie met Canon (begonnen met 300D -> 30D -> 450D -> 50D) dus vandaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, Canon
maar da's leuk speelgoed!![]()
Ga zelf voor 'n Nikon, want daar heb ik nog wat AF lensjes van liggen
dat zou ik weer niet weten, heb een analogequote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
Zoiets ja. Nikon heeft gewoon een fijnere grip en betere menustructuur.
D90 body kost 690 ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
moet iets vinden in 't budget 300 - 500 voor 'n body, kitlens hoef ik niet, heb ik al
vanmiddag maar even zoeken, nu zo even echt iets doen op mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |