quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef YPPY het volgende:
O, en de huwelijksnacht: wij hebben dus wel die nacht nuttig besteed.![]()
![]()
![]()
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenquote:
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenvolgens mij ben je echt doodop, en het geld moet ook nog geteld worden
Nou scheelt het ook dat wij zeer kleine bruiloft haddenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenvolgens mij ben je echt doodop, en het geld moet ook nog geteld worden
Jawel en ook nog maandag 2e piksterdag!quote:
wij hebben een 'medium' bruiloft, geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou scheelt het ook dat wij zeer kleine bruiloft hadden. 's Ochtends trouwen, lunchen, nog even in ons kloffie langs het ziekenhuis voor een (zeer) zieke tante en naar huis.
.
Jawel hoor, dan ben ik lekker vrij om meubelboulevards en autoshowrooms te bezoeken enzo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die feestdagen op maandag schieten niet heel erg op enzo...
Ja met avondfeest waar de familie een grappig alfabet voorleest en vrienden van de voetbal een leuk stukje opvoerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was pas nog op zo'n normale standaard bruiloft met alle toeters en bellen en mén.. We wisten opeens weer waarom we dát niet gedaan hadden zeg maar.
Maar goed, ieder z'n ding enzo.
We waren met de auto JK!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Brrr, op de fiets naar het gemeentehuis op de gratis trouwdag is toch ook prima?
De gemeente kan zelfs getuigen voor je regelen!
Bij ons was het een administratieve handeling ivm de kleine.quote:
oh ja, degene die dat waagt wordt ter plekke verwijderd!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja met avondfeest waar de familie een grappig alfabet voorleest en vrienden van de voetbal een leuk stukje opvoeren
Komt goed J, komt goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Joene het volgende:
ik snap , dat was ook de reden dat Hilde wilde trouwen niet wetende dat je 3 jaar later nog geen kind hebt of zwanger bent.
Mja. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort "gezellige" dingen. Volgens mij zijn die feestjes vooral leuk voor de mensen die trouwen en zouden de meeste mensen liever ergens anders zijn. Maar dat is mijn persoonlijke, negatieve en cynische mening.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, degene die dat waagt wordt ter plekke verwijderd!
De enige die iets mag doen is mijn oom, die hele leuke gedichtjes schrijftga hem ook echt vragen om dat te doen
verder is het gewoon een 'leuke dag' met ons in sjieke kleren:
trouwen
borrellen
bossche bollen eten
bbq-en
zuipen
debiele openingsdans
zuipen
zuipen
er komt vooral familie (50 man) en wat mensen waarvan we het leuk vinden als ze zouden komen, als ze niet komen, ook geen probleemquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort "gezellige" dingen. Volgens mij zijn die feestjes vooral leuk voor de mensen die trouwen en zouden de meeste mensen liever ergens anders zijn. Maar dat is mijn persoonlijke, negatieve en cynische mening.
Mijn laatste ervaring was dus een bruiloft met 250 man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt vooral familie (50 man) en wat mensen waarvan we het leuk vinden als ze zouden komen, als ze niet komen, ook geen probleem
zomgquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn laatste ervaring was dus een bruiloft met 250 man.. Wie hou je dan voor de gek denk ik dan.
Weet ik veel, het hele dorp was er ofzo. Ik ben aan een tafel gaan zitten, heb een stuk taart en een biertje op en we zijn op tijd naar huis gegaan. Ik zie die mensen 1 x per 2 jaar en we waren gewoon daggasten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zomg
los van het geld wat je er aan kwijt bent: wie nodig je dan allemaal uit? Al je Hyves 'vrienden' ?
beetje overdreven...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet ik veel, het hele dorp was er ofzo. Ik ben aan een tafel gaan zitten, heb een stuk taart en een biertje op en we zijn op tijd naar huis gegaan. Ik zie die mensen 1 x per 2 jaar en we waren gewoon daggasten.. Kom op mensen....
We waren wel familie hoor, 't was een neef van yppy maar wat ik zei... 1 x per 2 jaar is al veel enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje overdreven...
daggasten zijn alleen familie en getuigen en 4 goede vrienden ofzo, de rest mag gewoon 's avonds komen!
owh, jemigquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We waren wel familie hoor, 't was een neef van yppy maar wat ik zei... 1 x per 2 jaar is al veel enzo.
Mijn familie bij elkaar (ons mee gerekend) kom ik uit op 14. Die heb ik ook de hele dag mee genomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook niet zoveel vrienden![]()
er komen dan ook meer mensen van mijn vriend dan van mijik ken wel genoeg mensen met wie ik regelmatig wat leuks doe / kan doen, maar die zijn (nog) niet bruiloft-waardig zeg maar
![]()
en ach, /care, de paar mensen die wel voor mij komen zijn dan wel meteen erg tof
Nou ik dus niet , dat trouwen doe ik 1x en heb ik nu dus gedaan en mocht het ooit op een scheiding of weet ik veel wat uitdraaien . Ik trouw never nooit meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
En als hij het over zou willen doen doe ik het meteen.
Als ik trouw, trouw ik met hem. Als in mijn bruiloft over doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik dus niet , dat trouwen doe ik 1x en heb ik nu dus gedaan en mocht het ooit op een scheiding of weet ik veel wat uitdraaien . Ik trouw never nooit meer
Dat ga ik niet eens halenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
Als we 50 jaar getrouwd zijn geven we wel een feestje. Dát vind ik pas een feest waard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |