Financiele situatie is iets gewijzigd sindsdien J.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach morgen nieuw speelgoed, grippie en handstrap erbij kopen klaaar.
Volgens mij heb ik dat ding destijds voor enorm veel uit de VS laten komen nogquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had er 1 van Hitachi van 2gb ! en iddlaten vallen en stuk
ik had hem in duitsland gekocht 2gb voor 300 euro ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ding destijds voor enorm veel uit de VS laten komen nog.
Oh wisselen vind ik niet erg, daar is het een dDSLR voor. Wel dat je op den duur met een rugzak vol meuk looptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef Joene het volgende:
Grippie sparen of marktplaatsen he
ik wil liefst naast een 18-55 / 18-85 een 18-200 , ik haat wisselen.
Whehe, cool. Ik heb gisteren een 8GB CF voor 80 euro gekocht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef Joene het volgende:
http://www.pexagontech.co(...)f/6gb-microdrive.php check dit ze maken ze nog
Maar eh gaat er nog CF in zo een canon ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe, cool. Ik heb gisteren een 8GB CF voor 80 euro gekocht.. Maar goed, die 20MB grote RAW's moeten wel een beetje vlot de camera uit he.
CF wint het nog steeds op snelheid. Vanaf de xxD range gaat er CF in, de 1000D en de xxxD range doen SD. Die 50D doet bijna 6,5 foto's per seconde he!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar eh gaat er nog CF in zo een canon ?
Niet gewoon dat je zegt SD of mini ?
Heb je zo een Sandisk Extreme 3 card gekauft ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
CF wint het nog steeds op snelheid. Vanaf de xxD range gaat er CF in, de 1000D en de xxxD range doen SD. Die 50D doet bijna 6,5 foto's per seconde he!. Op 15mp!
Nee, de nieuwe Extreme versie: http://www.sandisk.com/pr(...)me-compactflash-cardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je zo een Sandisk Extreme 3 card gekauft ?
Ik wist dat ik teveel betaalde maar ik MOEST 'm gewoon voor morgen hebben anders heb ik geen kaart bij m'n cam. En dat gaat slecht voor m'n bloeddruk zijn.quote:
Nee, Ik moet zondag van 8.00 tot 13.00 werken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Joene het volgende:
Jij wel A !Ga je het weekend doen ? zuipen en lamballen ?
Meeste dSLR's hebben (ivm een 35mm camera) een andere sensormaat. Waardoor de brandpuntafstand van je lenzen iets van 1.4 tot 1.6x verlengd wordt. 18 mm wordt dus iets van 27mm! Een goeie groothoek is dus ook erg lastig op (consumenten) dSLR's. De duurdere varianten (lees: paar duizend euro voor een body ofzo) hebben wel weer een standaard sensor maat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk zo een halve fisheye nodig met lenzen van 18-xxx?
Ohja, omrekening analoog-digitaal moet nog.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef KingOfMars het volgende:
Meeste dSLR's hebben (ivm een 35mm camera) een andere sensormaat. Waardoor de brandpuntafstand van je lenzen iets van 1.4 tot 1.6x verlengd wordt. 18 mm wordt dus iets van 27mm! Een goeie groothoek is dus ook erg lastig op (consumenten) dSLR's. De duurdere varianten (lees: paar duizend euro voor een body ofzo) hebben wel weer een standaard sensor maat.
Pcies. Vandaar dat je op dSLR's vaak groothoeklenzen als de 10-22mm tegenkomt. Op full frame is dat echt belachelijk groothoekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ohja, omrekening analoog-digitaal moet nog..
Voor architectuurfoto's is (analoge) 24 mm wel het minimum, digitaal zit je dan dus al ruim onder de 18 mm. Ga je veel groter, dan krijg je veel gebouwen nét niet in zijn geheel op de plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |