Ik heb zelf de android app en streamen gaat iig zonder problemen over wifi, nog niet geprobeerd over 3g. Ik ga er alleen wel vanuit dat je redelijk snel door je batterij heen gaat als je alles streamed, maar je kan als je telefoon oplaad even een playlist syncen en deze dan zonder streamen luisteren. Werkt allemaal erg makkelijk (behalve dan dat je niet gewaarschuwed wordt als je de lokale files weggooid.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:09 schreef SFRje het volgende:
Oh dit is vet! Zo makkelijk nieuwe muziek vinden, zonder Youtube/Limewire/etc af te gaan zoeken. Gewoon binnen 2 klikken! Ik ga sowieso over die 20uur heen..
Hoe zijn de ervaringen icm een iPhone?? Gaat het zoeken en streamen makkelijk over 3G en GRPS? Jammer dat je dat niet ff kan proberen, ook al is het een uurtje..
Dat is niet waar. In veel gevallen is het het platenlabel wat zegt dat ze het niet willen, zoals bij the Beatles het geval is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:10 schreef ethiraseth het volgende:
Die artiesten staan nergens op (wat legaal is tenminste). Ze kiezen er zelf voor om niet mee te doen aan digitale initatieven.
Ik heb een Android, maar de apps zijn vergelijkbaar. Zoeken en streamen gaat heel snel, ik heb nog geen onderbrekingen opgemerkt. Sync via 3G staat ook standaard uit, dat is ook gunstig. Al met al een app die er prettig uitziet en intuïtief werkt, ben er tevreden over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:09 schreef SFRje het volgende:
Oh dit is vet! Zo makkelijk nieuwe muziek vinden, zonder Youtube/Limewire/etc af te gaan zoeken. Gewoon binnen 2 klikken! Ik ga sowieso over die 20uur heen..
Hoe zijn de ervaringen icm een iPhone?? Gaat het zoeken en streamen makkelijk over 3G en GRPS? Jammer dat je dat niet ff kan proberen, ook al is het een uurtje..
ligt er aan wat je zoekt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:35 schreef InsaneM666 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn veel dingen gewoon niet te vinden?
dat vind ik ook.quote:Persoonlijk vind ik het wel echt super vet, en ben zeker bereid om voor dit te betalen. Hoop wel dat ze binnenkort wat extra maatschappijen toe kunnen voegen aan hun lijstje. Maar het heeft zeker de potentie om HET muziekding te worden.
En hoe kom je aan die invites? Krijgen mensen die er voor dokken invites of gebruikers van het eerste uur ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef SNArky het volgende:
Nee, dat is de "Open" versie. Voor zover ik weet, is de Free versie onbeperkt, maar daar heb je dus een invite voor nodig.
premium accounts krijgen meteen twee invites, en ik denk dat je er bij krijgt na een bepaalde tijd, net als bij gmail bijvoorbeeld het geval was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die invites? Krijgen mensen die er voor dokken invites of gebruikers van het eerste uur ofzo?
Je kan jezelf een invite sturen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:31 schreef Felagund het volgende:
Als je betaalt voor een maandje, heb je dan na die maand een free account of zit je weer vast aan je open account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |