ik zie je gewoon live nummers als starred toevoegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef Norrage het volgende:
En dit ben ik dan...om even wat nieuwe specifieke nummers te checken is het wel wat sneller dan last.fm en zo, maar qua random streamen en muziek ontdekken vind ik last,fm (voorlopig) handigermaar het is iig een overzichtelijke en mooi programma
http://open.spotify.com/user/norrage
Ik bedoel dat ik je live (op dit moment, nu) nummers zie toevoegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Live nummers zijn beter, maar de meeste zijn natuurlijk door jullie niet te luisteren denk ik.
Hoe zit het met top artists en zo eigenlijk??? Dat zou toch ook playlists moeten opleveren??
Oh hahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je live (op dit moment, nu) nummers zie toevoegen
En ik heb inderdaad ook nog bij niemand (inclusief mezelf) top artists gezien
Klopt nu heb je een Free account en die heeft die limiet niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben blij dat het nu ook in nederland is moest het eerst met proxy servers doen maar dat werkte op den duur niet meer. Ideaal om nieuwe muziek uit te checken en playlists te delen.
Hoe zit dat eigenlijk met die 20 uur? Ik zie nergens dat ik maar 20 uur kan luisteren of komt dat omdat ik al eerder een account heb aangemaakt en gebruik maakte van proxy servers?
Jep, dan heb je een een Free acount ipv open. Wat staat er midden bovenin, Spotify Open of Spotify Free?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben blij dat het nu ook in nederland is moest het eerst met proxy servers doen maar dat werkte op den duur niet meer. Ideaal om nieuwe muziek uit te checken en playlists te delen.
Hoe zit dat eigenlijk met die 20 uur? Ik zie nergens dat ik maar 20 uur kan luisteren of komt dat omdat ik al eerder een account heb aangemaakt en gebruik maakte van proxy servers?
Ow? Met 86.000 nummers (661 GB) heeft ie hier geen problemen gehad..quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef N-E-R-D het volgende:
Spotify free. Mooi ook dat je je iTunes library kan importeren, alleen is die te groot om alles erin te krijgen
Ik snap eigenlijk niet zo wat je eraan hebt om die te importen.. Wat je lokaal wilt afspelen speel je dan toch gewoon via iTunes af?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef N-E-R-D het volgende:
Spotify free. Mooi ook dat je je iTunes library kan importeren, alleen is die te groot om alles erin te krijgen
Voordeel is dat je dus niet 2 programma's hoeft te gebruiken. En scrobblen via last.fm gaat met spotify ook prima, dus daarvoor hoef je 't niet te laten..quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo wat je eraan hebt om die te importen.. Wat je lokaal wilt afspelen speel je dan toch gewoon via iTunes af?
Ja je hebt gelijk. Je hele library in een playlist zetten om te delen dat werkt niet. Misschien ook niet echt nuttig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow? Met 86.000 nummers (661 GB) heeft ie hier geen problemen gehad..
Ik vind iTunes niet echt een fijn programma om mijn muziek mee af te spelen gebruik het alleen voor mijn iPhone eigenlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo wat je eraan hebt om die te importen.. Wat je lokaal wilt afspelen speel je dan toch gewoon via iTunes af?
Yes, en met een Free account kan je onbeperkt muziek afspelen. Heb je wel een invite voor nodig, PM me even als je die nog zoekt, heb er eentje die het miss nog wel een x doet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:02 schreef Felagund het volgende:
Dus bij een open account kun je maar 20 uur per maand afspelen?
Hij kent wel veel artiesten, ook artiesten die ik tot nu toe alleen via myspace kon luisteren.
Pm verzonden, hopelijk doet hij het nog.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yes, en met een Free account kan je onbeperkt muziek afspelen. Heb je wel een invite voor nodig, PM me even als je die nog zoekt, heb er eentje die het miss nog wel een x doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |