abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82601063
Beterschap voor Leander!

Tess zit wel steeds aan haar oor en met haar vinger in har mond. Ik verwachte een kies. Ik denk wel een bobbel te voelen maar weet het niet zeker. Momenteel geven we elke avond voor het slapen gaan een zetpilletje en dentinoxen we.
vannacht heeft ze wel doorgeslapen
* Vicky klopt heeeeel hard af fokwet enzulks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82601184
Oeh, lekker Vicky

Hier zijn sowieso ook wat kiezen aan het moeilijk doen, maar daar krijgen ze toch niet zoveel koorts van?
pi_82603573
Beterschap voor Leander!

Vicky hopelijk is de tand/ kies gauw door.

Vanochtend in bed zo'n lief gesprek gevoerd. Zijn knuffel konijn lag nog bij ons in bed.

Ik: Hase (=Konijn, doelend op zijn knuffel)
Hij: wijst naar zijn neus (= Nase; in het duits)
Ik: Nee dit is: Hase (wijzend naar zijn knuffel) en dit is: Nase (aanraken van zijn neus).
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82608780
39,5 mét paracetamol
pi_82612092
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef Tinuviel het volgende:
Vanochtend in bed zo'n lief gesprek gevoerd. Zijn knuffel konijn lag nog bij ons in bed.

Ik: Hase (=Konijn, doelend op zijn knuffel)
Hij: wijst naar zijn neus (= Nase; in het duits)
Ik: Nee dit is: Hase (wijzend naar zijn knuffel) en dit is: Nase (aanraken van zijn neus).
Mjah, het is ook een lief kind
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:44:24 #281
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82642685
Freecell, wat naar! Hoe gaat het met hem? Verder wel goeie zin? Ik vind dat ook wel erg hoog hoor,... zeker met een pcm.
Niet mieten! Door gieten!
pi_82643249
Hij heeft heel lang geslapen (van 11:20 tot 16:00) eet niet echt, maar is verder wel blij (hoewel hij niet van de bank af te krijgen is ) .
Nuja, ik check gewoon wat vaker als hij slaapt, ben toch wel wakker met Florian

Maar wel hopen dat het snel weer over gaat?
pi_82644845
Beterschap voor Leander
pi_82652098
Beterschap voor Leander

Seb heeft gisteren weer twee keer op het potje geplast Als je potje zegt dan rent hij naar de badkamer en komt terug met het potje. Gisteravond vroeg M. Seb papje? Toen verstond hij het verkeerd denk ik want hij rende weg en kwam met het potje aanzetten

Hij had van de week ook zoiets grappigs. Mijn ouders hebben een spiegel in de gang en Seb stond er in te kijken en zag mijn vader in de keuken. Gaat hij om het hoekje (achterkant van de spiegel zeg maar) kijken of mijn vader daar was Zo leuk deze leeftijd
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:09:00 #285
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82656002
Heel leuk om te zien als kindjes met spiegels spelen. Wij hebben een grote spiegel in de slaapkamer en als Annicka wakker werd zwaaide ze naar zichzelf alsof het een ander persoon was.

Maar Annicka weet inmiddels dat het een reflectie is van haarzelf in de spiegel. Ze is 'geslaagd' voor de stickertjestest, die ik per ongeluk deed. Er was een stickertje van een knoopcelbatterijtje op haar wang beland, ik houd haar een spiegel voor om het te laten zien en ze plukt hem vervolgens van haar gezicht af. Ik wist zeker dat ze het niet doorhad dat ze wat op haar gezicht had, dus een uitgelezen moment om het te testen.

En ook voor de konijnentest (mijn eigen benaming ). Ik houd dan (zonder haar aan te raken natuurlijk) twee vingers omhoog achter haar hoofd. Vervolgens kijkt ze dan naar achteren, om te zien wat ik daar nu aan het doen ben.
Nu ik het weet houd ik haar regelmatig voor de gek, ontaarde moeder dat ik ben.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:33:43 #286
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_82659952
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Grasjes het volgende:
Fruppel, hoe is het nu met Danique?
Wat lief dat je naar haar vraagt!
Het gaat ontzettend goed met haar, we zijn een van haar medicijnen aan het afbouwen wat inhoud dat ze vanaf morgen nog maar 1 medicijn krijgt.

Je kunt aan alles merken dat ze zich heel goed in haar vel voelt, ze ontwikkeld ineens heel erg goed & is lekker brutaal
pi_82660092
Wat fijn Frups!!

Tess is vanmorgen van de bank afgevallen. Ze dook zo over de rand heen. Schade: bult links op haar voorhoofd en een schaafwond/blauweplek op haar rechter wang.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:53:07 #288
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82660826
Auch. Dat gebeurd hier ook wel eens, meestal met een tand door de lip als resultaat. Maar voorzichtig worden? Nee hoor...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82661123
Auwe
Voorzichtig jullie!
pi_82661207
Oh nee, ze zat al weer op de rand van de bank daarstraks

bult

blauwe wang

maar ze staat wel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:24:22 #291
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_82668482
Tess voorzichtig meisje!
Ben altijd zo bang dat dat hier ook gebeurd wat ze klimt en doet maar op de bank, gelukkig is het nog niet zo geweest!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:30:21 #292
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82668772
Seb wat ben jij goed bezig zeg!! haal het gemiddelde van de jongens maar omlaag!!

Fruppel, wat fijn dat het nu weer zo goed gaat met Danique!!

Ow Tess toch!! je op je hoofd en wang. Wij wachten nog op de dag dat Lennon over de rand van de bank valt.. hij hangt er vaak overheen en kunnen hem dan nog net tegenhouden. Van het zitvlak van de bank is hij wel een paar keer gevallen.

Free, hoe gaat het vandaag met Leander? Is hij al weer wat opgeknapt?

Lennon lijkt het ergste gehad te hebben vooralsnog. Sinds eergisteren is ons vrolijke mannetje weer aanwezig en slaapt ook weer goed!!
Make love, not war ☮
pi_82671764
Fijn dat het met Danique zo goed gaat dat jullie de medicijnen kunnen afbouwen. Kijk uit dat ze niet te brutaal wordt.

Fijn dat het met Lennon weer helemaal goed gaat.

Ooch Tess voorzichtig zijn met je koppie. Daar heb je maar een van. Wat gaaf dat ze vrij staat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:47 #294
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82681989
Engerd Tess

Ik heb eigenlijk niet veel te melden, het gaat zo lekker met Maarten op het moment, hij loopt, kletst ons de oren van het hoofd (ik neem aan dat het tegen ons is, want het is "mamma... bla bla bla"
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_82696932
Wow, wat goed van Seb! Echt heel heel heel erg gaaf!

Tess, doe je een beetje voorzichtig met jezelf?

Fijn dat Lennon en Danique opknappen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:38:34 #296
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_82697956
Tinuviel we kijken wel uit dat ze niet té brutaal word ;-)

Lekker toch Marie dat het zo goed gaat dat er weinig te melden is! Leuk dat kletsen
pi_82697996
Hummel is beter verklaard

Wat fijn dat het zo goed gaat frups
pi_82709324
Mijn dreumes heeft sinds kort besloten dat ie niet meer hoeft te slapen overdag. Hij ligt gewoon een uur kletsend en lachend in zijn bed. 1 Voordeel, hij ligt 's avonds lekker op tijd op bed
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_82711699
oh, nouja 's avonds is natuurlijk wel erg fijn, zo vroeg

ik kreeg een sprongetjesupdate van oei ik groei..en ze beweren dat mijn kind al een paard, boot of zichzelf na kan tekenen.
Ik denk dat ik een klein schlemieltje heb, ze kan voornamelijk op haarzelf tekenen krassen
pi_82711793
en ze zit zo keilief naast me te puzzelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')