Wat goed van Seb!

iemand nog in- en doorslaaptips? Tis hier bar en boos. De afgelopen nachten waren redelijk goed maar deze nacht was helemaal prut. Mevrouw was om 3.55 wakker en weigerde te gaan slapen. Bij ons in bed lag ze alleen maar te keten en dat was ik na een uurtje wel zat. Heb d'r weer in haar eigen bed gezet en daar zette ze het op een brullen. We hebben d'r maar ff lekker laten gaan maar het ging van kwaad tot erger. Uiteindelijk is ze om 5.30 in mijn armen weer in slaap gevallen.
Inslapen is momenteel ook een regelrechte ramp. We hebben elke avond hetzelfde ritueeltje. Als Amber naar bed gebracht is mag Tess nog heel even spelen, daarna maken we een fles en die drinkt ze dan op schoot op, boekje erbij en dan naar d'r kamer. Heel dagzegritrueel in d'r kamer, we leggen haar in bed, geven d'r speen, doen d'r in d'r slaapzak en nemen de dag door. Elke avond sluit ik af met: de dag is weer voorbij, morgen is er weer een nieuwe dag. Zodra ik een stap uit d'r kamer zet is het brullen. Ook dan laten we d'r ff een paar minuten gaan maar het gaat van kwaad tot erger. Een van ons moet echt bij d'r gaan zitten tot ze in slaap valt. Dit duurt soms een half uur tot 3 kwartier

Overdag doet ze 2 slaapjes. Ik laat d'r max 1,5 uur slapen. We hebben al geprobeerd om 1 slaapje te laten vervallen maar dan stort mevrouw om 16.00 uur gewoon in en is er geen land mee te bezeilen. Tijden verleggen zou eventueel kunnen maar dan kom ik behoorlijk in de knoop met het ophalen van Amber.
De dag is nu ongeveer zo:
6.30/6.45 wakker worden en fles
9.15/9.30 -10.45/11.00 slapen
tussen 10.45/11.00 - 13.00/13.15 spelen, boterham, fruit, fles
13.00/13.15 - 14.30 slapen
tussendoor spelen en flesje water en soepstengel/rijstewafel
17.30 eten
19.15/19.30 fles
19.30/19.45 naar bed