Lennon kauwt ook heeeeel veel op zn speen en probeert de speen achterin de mond te krijgen. Ik heb het idee dat het heel erg jeukt of drukt. Lennon heeft in totaal ook nog maar 4 tanden en is nu dus echt bezig met de kiezen, kan dus wel. En ook hij heeft heel veel last van doorkomende tanden/kiezen, op het moment dat je ze voelt zitten aan de buitenkant, kan het nog wel weken 5/6 duren voordat ze daadwerkelijk door zijn. Heel irritant en vervelend.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:25 schreef Tinuviel het volgende:
Diaan zijn er nog meer methoden om die doorkomende kiezen te herkennen anders dan een witte punt, veel kwijlen, tandenpoep of een bult achterin. Ik had langer het gevoel om achterin zijn mond bulten te voelen waarvan ik dacht dat dat de kiezen waren. Aan de andere kant heeft hij nog niet alle tanden en zijn er nu twee of drie tanden nog aan het doorbreken wat me weer laat twijfelen dat die al bezig is met kiezen. Raar omdat heel veel mensen die ik sprak vertelden dat hun kinderen niet zo veel last hadden van de doorkomende tanden. Ik heb wel het idee dat Jair daar veel last van heeft. Na ja ik zal het in de gaten houden. Heeft de huisarts nog een tip/advies gehad wat kan helpen behalve de paracetamol?
Daar ga ik eens naar kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef mikoxx het volgende:
Ik lees ff iets over doorkomend tandjes/kiezen. Hier ook een kiesfestijn! Volgens de cb-arts staan er bij beide heren 4 kiezen (!!) op springen.. buh.. Ze adviseerde nurofen ipv paracetamol. Dat schijnt in drankjesvorm te verkrijgen te zijn. Doseren op gewicht zei ze. In Amerika schijnt t voor kindjes gebruikt te worden, zoals hier paracetamol min of meer standaard is.
Oh, tot over een weekje!
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ga ik eens naar kijken.![]()
![]()
Jullie gaan met vakantie!! Veel plezier
geen idee, Hema geloof ikquote:Op maandag 7 juni 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
De bijtring die hij nu heeft, wil hij niet... gooit hij altijd weg. Waar heb je die bijtring met kauwsleutels gekocht?
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:43 schreef yosje. het volgende:
Ons kindje heeft eindelijk een keertje de hele nacht geslapen van 19.00 uur tot 7 uur in de ochtend.
Ik hoop het nog steeds, wij zitten nu op 6 weken sinds wij voelden dat de kies eraan kwam. Gisterenmiddag kwam hij erg vrolijk thuis van het kdv, weer heel gezellig. 's Avonds bij naar bed gaan nurofen gegeven en dat ging goed tot vannacht 5 uur. Toen weer wakker en huilen. Toen maar weer halve dosering gegeven en heeft hij nog geslapen tot ong. half 8, toen heb ik hem wakker gemaakt. Hij was wel heel vrolijk vanmorgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef Marie79 het volgende:
Hier ook kiezenleed, 3x per dag een verschrikkelijk stinkende plakkende poepluier, kwijlen (het loopt eruit zeg maar), op zijn vingers kauwen. Nou ja, over een week of 5/6 (toch Diaan?) zal het wel over zijn...
En bij onze opvoeding gaat er ook iets mis denk ik... Die van ons die weet al precies waar de spekjes liggen die hij heel af en toe krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |