Ik eet zeer goed! Heb er sinds het Bevrijdings Festival last van eigenlijk... Ook ineens last van eczeem.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heeft daar volgens mij idd niks mee te maken. Eet je nog wel goed enzo?
Klinkt gek, maar gebruikt hij een ander wasmiddel dan jou? Daar kan je ook allergisch voor zijn.. Of een geurtje, douche zeep... huisdieren.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik eet zeer goed! Heb er sinds het Bevrijdings Festival last van eigenlijk... Ook ineens last van eczeem.
Zou bijna denken allergisch te zijn voor schilderboy
I love google...quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen van bovenstaande![]()
Heb alleen last bij mijn linkeroor, neus en pols! Best weird... Dus als jij nu even gaat nadenken over dat zalfje
ik krijg altijd blaasontsteking van nieuwe vriendjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik eet zeer goed! Heb er sinds het Bevrijdings Festival last van eigenlijk... Ook ineens last van eczeem.
Zou bijna denken allergisch te zijn voor schilderboy
Ik ken datquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik krijg altijd blaasontsteking van nieuwe vriendjes
( weet wel waardoor het komt hoor, en tis mn eigen schuld, maar tochhet zuigt)
quote:
Ik moet even afkloppen: Ik heb het al een tijdje niet meer gehad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het is stom
ben me nu maar weer n ongeluk aan het drinken en me vol aan het vreten met cranberry pillen, das meestal wel afdoende gelukkig, maar auwtsj
kstond achteraan bij het uitdelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Meiden, neem dan ook niet zo'n korte urinebuis!
Alle vrouwen hebben een korte urinebuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kstond achteraan bij het uitdelen![]()
( en ik kop hem zelf maar in... ik stond namelijk vooraan in een andere rij)
go go gadget urinebuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben een korte urinebuis
Mannen hebben een verlengbare
Aaaah is dat het!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kstond achteraan bij het uitdelen![]()
( en ik kop hem zelf maar in... ik stond namelijk vooraan in een andere rij)
lunaquote:
gelukkig welquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben een korte urinebuis
Mannen hebben een verlengbare
Kenne ze dat niet cosmetisch plastisch chirurgisch laten verlengen met een hip glow in the dark verguld koperdraadje of zo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Meiden, neem dan ook niet zo'n korte urinebuis!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kenne ze dat niet cosmetisch plastisch chirurgisch laten verlengen met een hip glow in the dark verguld koperdraadje of zo?
Doe jij hier?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kenne ze dat niet cosmetisch plastisch chirurgisch laten verlengen met een hip glow in the dark verguld koperdraadje of zo?
quote:
ik zag jou nog voor me staan iddquote:
Zou je denken dat ik dan toch ook redelijk voor aan stond bij de plasbuisjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag jou nog voor me staan idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |