1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | echo. echo backup module voor persoonlijke gegevens ma 17-mei-2010 echo. IF "%1"=="" GOTO LOL echo . echo starten met backuppen van drive c xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Bureaublad" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Bureaublad" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Favorieten" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Favorieten" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Mail" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Mail" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Mijn documenten" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Mijn documenten" /D /Y /i xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Bureaublad" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Bureaublad" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Favorieten" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Favorieten" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\Documents and Settings\****\Mijn documenten" "%1:\backup\asuslaptop\c\Documents and Settings\****\Mijn documenten" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "c:\totalcmd" "%1:\backup\asuslaptop\c\totalcmd" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze echo starten met backuppen van drive d xxcopy "d:\Bedrijf" "%1:\backup\asuslaptop\d\Bedrijf" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "d:\Documentatie" "%1:\backup\asuslaptop\d\Documentatie" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "d:\Fotos" "%1:\backup\asuslaptop\d\Fotos" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "d:\MyServer" "%1:\backup\asuslaptop\d\MyServer" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze xxcopy "d:\www" "%1:\backup\asuslaptop\d\www" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze echo starten met backuppen van drive e xxcopy "e:\Icons" "%1:\backup\asuslaptop\e\Icons" /ks/h/e/r/q/y/bi/ze echo klaar met backuppen. GOTO END :LOL echo %%1 is als drive is verplicht (c/d/e/f) :END |
Hmm, heb er naar gekeken maar zoek eingelijk een stand alone programma die gewoon werkt onder windows... bv batch / xxcopy maar dan beterquote:
Die indexes zorgen ervoor dat ie ongewijzigde bestanden niet opnieuw kopieert, dus volgens mij is het uiteindelijk sneller...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Chandler het volgende:
@Bart; helaas, deze maakt idiote indexes aan, iets wat ik niet wil... en is ook erg sloom
rsync is een standalone programma en er bestaan ook windows versies van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef Chandler het volgende:
[..]
Hmm, heb er naar gekeken maar zoek eingelijk een stand alone programma die gewoon werkt onder windows... bv batch / xxcopy maar dan beter
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:56 schreef Chandler het volgende:
Norton Ghost zuigtmaar heb even in VisualBASIC een front gemaakt voor wat ik eingelijk zoek
[ link | afbeelding ]
Drive functies/listbox/etc werken al.... nu de rest nog
Had dat dan eerder bedacht ipv een topic te openen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef Chandler het volgende:
weet iemand een programma waarin ik simpel een aantal directories kan zetten en eventueel een target drive waar deze op moeten komen? eventueel met check of bestaden indentiek zijn, indien nee? overschrijven! indien wel!? overslaan!
Anyone!?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef smegmanus het volgende:
Robocopy geen optie?
Installatie? Robocopy werkt gewoon via de commandline.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Chandler het volgende:
Helaas, beiden vereisen een installatie, en dat is juist wat ik niet wil... ook zitten ze veelste vol met andere zaken.
Het gaat mij plain om het geen wat ik beschreven heb in mijn visualbasic proefje!
Eens kijken of ik het programmatje kan afmaken en met jullie kan delen
Klopt als een bus, op het luisteren na dan... Ik heb Robocopy idd bekeken maar ik wil iets simpels, dat als doel heeft een aantal geselecteerde directories kopieren naar een 'target' directory (op bv een andere schijf, netwerk station, ftp etc..) met een paar simpele opties alsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef Booomer het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg alternatieven geboden, je wil gewoon niet luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |