quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Bel je dierenarts even om te overleggen. Lijkt me handiger dan een topic openen.
Aan sommige zit nog wel het eea toegevoegd, wat in kleine hoeveelheid juist goed is, maar in grote hoeveelheden beetje overkillquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:43 schreef HugoBaas het volgende:
Heel gezond is het niet, maar als dat een keertje gebeurd is dat niet erg hoor.
Het is gewoon eten.
Ach, voor je het weet komt vanavond de kat weer miauwen in de keuken.quote:foto Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef Je-zus het volgende:
Ik heb zojuist even de whiskas klantenservice gebeld en die wisten gelukkig te melden dat het niet veel kwaad kan. Je kan het vergelijken met hetzelfde als jij een zak mars leeg eet. Je kan er best misselijk van worden en misschien overgeven maar meer dan dat gebeurd er niet. En ohja, het scheelt waarschijnlijk wel een avondmaaltijd
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor zalf. Medicijnen opvreten lijkt me niet echt gezond.quote:foto Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft er niet heel veel mee te maken, maar de hond van mijn tante heeft een keer een tube zalf leeggegeten en alles wat die er aan overhield was een dag diarree.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop