Je kan het afbakenen zoals je wilt maar verder is het opvallend dat je niet op mijn posting ingaat en van de hak op de tak springtquote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
het gaat niet om 10.000 mensen.... ik weet ook niet precies hoeveel.... maar misschien wel 1 miljoen..
als je de groep afbakent die ergens een Nederlandse voorouder heeft ..
ik ga nog steeds op je posting in, en ik ben consistent in het onderwerp...quote:Op zondag 4 juli 2010 02:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan het afbakenen zoals je wilt maar verder is het opvallend dat je niet op mijn posting ingaat en van de hak op de tak springt
Hoe groot de groep met Nederlandse voorouders is is niet boeiend, de grote vraag is hoeveel mensen kunnen de procedure tot een goed einde kunnen makenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ga nog steeds op je posting in, en ik ben consistent in het onderwerp...
terwijl jij daar om heen draait...
de vraag is ... hoe groot is die groep met Nederlandse voorouders in Zuid Afrika.
jij ontwijkt die vraag..
hoe baken je die groep af...
dat ontwijk je ook
Dan moet je toch eerst weten hoe groot die groep is. eer je kunt inschatten hoeveel % van hen daadwerkelijk politiek asiel in Nederland gaat aanvragen... en je moet regels voor die procedure maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe groot de groep met Nederlandse voorouders is is niet boeiend, de grote vraag is hoeveel mensen kunnen de procedure tot een goed einde kunnen maken
Als je met A een paspoort kan aanvragen is B irrrelevantquote:Op zondag 4 juli 2010 03:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst weten hoe groot die groep is. eer je kunt inschatten hoeveel % van hen daadwerkelijk politiek asiel in Nederland gaat aanvragen... en je moet regels voor die procedure maken.
Wat zijn criteria voor een aanvraag? Bijv de 2 belangrijkste
A Nederlandse voorouder hebben ergens.. en dat kunnen aantonen
B Kunnen aantonen slachtoffer te zijn van etnische discriminatie
Als je alleen A als voorwaarde hebt dan kan dat uitlopen op massa-immigratie
Wat betekent "B is irrelevant"quote:Op zondag 4 juli 2010 03:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je met A een paspoort kan aanvragen is B irrrelevant
Irrelevant en neequote:Op zondag 4 juli 2010 03:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat betekent "B is irrelevant"
Je vindt de eis van aantonen dat de aanvrager slachtoffer is van discriminatie niet nodig.
Je opzet is dus....iedereen in Zuid Afrika die ergens een Nederlandse voorouder heeft, krijgt automatisch de Nederlandse nationaliteit ?
Wat maakt deze blanke Afrikanen zoveel 'westerser' dan bijv. de gemiddelde Zuid-Amerikaan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Blanke Afrikanen lijken me net zo Westers als Australiers bijvoorbeeld, het gaat niet alleen om topografie.
De huidskleur??quote:Op zondag 4 juli 2010 10:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat maakt deze blanke Afrikanen zoveel 'westerser' dan bijv. de gemiddelde Zuid-Amerikaan?
Ten eerste is dat eerste niet zo en ten tweede klopt dat 2e niet en heb je pas recht op de AOW als je er woontquote:Op zondag 4 juli 2010 09:31 schreef Verburg_K het volgende:
Wie in Afrika is gaan wonen 50 jaar terug is nu een echte Afrikaan.
en moet daar lekker blijven
Ze denken hier in de bijstand of AOW te komen he??
Nou denk het niet
Daar heeft de VN gewoon definities voorquote:Op zondag 4 juli 2010 10:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat maakt deze blanke Afrikanen zoveel 'westerser' dan bijv. de gemiddelde Zuid-Amerikaan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ten eerste is dat eerste niet zo en ten tweede klopt dat 2e niet en heb je pas recht op de AOW als je er woont
Je krijgt geen bijstand als je nooit in Nederland hebt gewoondquote:Op zondag 4 juli 2010 10:34 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
De mensen boven 65 jaar krijgen dan bijstand en dat kan niet, of de PVV regel moet gelden dat men hier eerst 10 jaar moet wonnen voor bijstand kan worden ontvangen
Zover ik je snap wil je iedere Zuid-Afrikaan met ergens Nederlandse voorouders de Nederlandse nationaliteit geven... en daarmee het recht garanderen te wonen in Nederland.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je met A een paspoort kan aanvragen is B irrrelevant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |