Bij iedere bloedband kan dat maar dat had je allemaal al kunnen lezenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is het ook...maar is dat genoeg bloedband om Nederland te mogen binnenkomen in jouw concept ?
Weet je hoeveel zuid-afrikanen een Nederlandse overoverovergrootouder hebben ?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij iedere bloedband kan dat maar dat had je allemaal al kunnen lezen
Je praat onzin, nog even en je gaat door op Hitler. Ik reageer dus verder ook niet meer op die onzinquote:Op zondag 4 juli 2010 01:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zuid-afrikanen een Nederlandse overoverovergrootouder hebben ?
1 miljoen... of 3 miljoen ?
In potentie kan dat in massa-immigratie overgaan ... als die aantallen juist zijn .
En is het criterium dat iemand blank moet zijn ?
Hoe blank? Volledig blank uitziend? Of een beetje niet-blank mag nog wel. ?
Hitler is niet nodig in deze diskussie... daarover beginnen is de diskussie blokkerenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je praat onzin, nog even en je gaat door op Hitler. Ik reageer dus verder ook niet meer op die onzin
Over blanken beginnen blokkeert de discussie nietquote:Op zondag 4 juli 2010 01:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hitler is niet nodig in deze diskussie... daarover beginnen is de diskussie blokkeren
Maar je ontwijkt moeilijke vragen...ik stelde allleen maar vragen .
Je realiseert je ineens dat de eis van blank zijn een racistische eis is en daar wil je niet over denken en praten. ?
Een Nederlands paspoort hoeft niet te betekenen dat je heel je leven in Nederland moet wonenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:05 schreef Joppy het volgende:
Die gasten passen toch helemaal niet meer in NL joh. De goed opgeleide afrikaners kunnen zich uiteraard nog wel aardig rooien in het buitenland, en geld verdienen. Maar dat geld voor iedere goed opgeleide persoon.
Het grootste deel van de afrikaners is echter veel te conservatief en te gewend aan zijn vrijheid om nog in Europa te passen.
Die lui kunnen zich niet voorstellen dat er hier in NL mensen zijn veroordeeld wegens mishandeling van inbrekers. Om maar iets te noemen.
Ok... hoe zie je die toelatingseis van blankheid dan ?quote:Op zondag 4 juli 2010 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over blanken beginnen blokkeert de discussie niet
Ik reageer niet meer op je, maar dat had je allemaal al kunnen lezenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ok... hoe zie je die toelatingseis van blankheid dan ?
Iemand moet er volledig blank uitzien? of een beetje nietblank uitzien mag ook een beetje? Tot hoever dan ?
Je weet toch dat er ook veel mensen zijn met Nederlandse voorouders en die er niet zo erg blank uitzien .
Die sluit je buiten als je de eis van blankheid handhaaft..
grappenmaker... jquote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op je, maar dat had je allemaal al kunnen lezen
Wat jij wil, alleen in jou verknipte kop is er sprake van een eis blank zijn. Ik zou je eigen laten behandelen door een zielenknijper, anders loopt het slecht met je afquote:Op zondag 4 juli 2010 02:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
grappenmaker... je reageert wel maar je weet geen goed antwoord te formuleren
Als je werkelijk overtuigd bent dat je eis van blankzijn niet verkeerd is dan ga je de diskussie aan.
Je stelt voor een groep mensen naar Nederland te halen, een politiek asiel te verlenen vanwege racisme in eigen land, maar dan wil je niet praten hoe je die groep mensen wilt afbakenen.
Zeg dat dan gewoon ... : je stelt geen eis dat blankheid verplicht isquote:Op zondag 4 juli 2010 02:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat jij wil, alleen in jou verknipte kop is er sprake van een eis blank zijn. Ik zou je eigen laten behandelen door een zielenknijper, anders loopt het slecht met je af
Het is niet aanmoedigen tot massaimmigratiequote:Op zondag 4 juli 2010 02:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ... : je stelt geen eis dat blankheid verplicht is
Zoals je reageert suggereer je dat die eis er wel is..
Dit is moeilijk doen om niks... !!
Dan blijft over dat het om honderdduizenden blanke en minder/blanke mensen kan gaan , misschien meer dan 1 miljoen die een Nederlandse voorouder heeft.
Is dat wel verstandig om die massaimmigratie naar Nederland aan te moedigen
het gaat niet om 10.000 mensen.... ik weet ook niet precies hoeveel.... maar misschien wel 1 miljoen..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is niet aanmoedigen tot massaimmigratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |