grappenmaker... jquote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op je, maar dat had je allemaal al kunnen lezen
Wat jij wil, alleen in jou verknipte kop is er sprake van een eis blank zijn. Ik zou je eigen laten behandelen door een zielenknijper, anders loopt het slecht met je afquote:Op zondag 4 juli 2010 02:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
grappenmaker... je reageert wel maar je weet geen goed antwoord te formuleren
Als je werkelijk overtuigd bent dat je eis van blankzijn niet verkeerd is dan ga je de diskussie aan.
Je stelt voor een groep mensen naar Nederland te halen, een politiek asiel te verlenen vanwege racisme in eigen land, maar dan wil je niet praten hoe je die groep mensen wilt afbakenen.
Zeg dat dan gewoon ... : je stelt geen eis dat blankheid verplicht isquote:Op zondag 4 juli 2010 02:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat jij wil, alleen in jou verknipte kop is er sprake van een eis blank zijn. Ik zou je eigen laten behandelen door een zielenknijper, anders loopt het slecht met je af
Het is niet aanmoedigen tot massaimmigratiequote:Op zondag 4 juli 2010 02:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ... : je stelt geen eis dat blankheid verplicht is
Zoals je reageert suggereer je dat die eis er wel is..
Dit is moeilijk doen om niks... !!
Dan blijft over dat het om honderdduizenden blanke en minder/blanke mensen kan gaan , misschien meer dan 1 miljoen die een Nederlandse voorouder heeft.
Is dat wel verstandig om die massaimmigratie naar Nederland aan te moedigen
het gaat niet om 10.000 mensen.... ik weet ook niet precies hoeveel.... maar misschien wel 1 miljoen..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is niet aanmoedigen tot massaimmigratie
Je kan het afbakenen zoals je wilt maar verder is het opvallend dat je niet op mijn posting ingaat en van de hak op de tak springtquote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
het gaat niet om 10.000 mensen.... ik weet ook niet precies hoeveel.... maar misschien wel 1 miljoen..
als je de groep afbakent die ergens een Nederlandse voorouder heeft ..
ik ga nog steeds op je posting in, en ik ben consistent in het onderwerp...quote:Op zondag 4 juli 2010 02:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan het afbakenen zoals je wilt maar verder is het opvallend dat je niet op mijn posting ingaat en van de hak op de tak springt
Hoe groot de groep met Nederlandse voorouders is is niet boeiend, de grote vraag is hoeveel mensen kunnen de procedure tot een goed einde kunnen makenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ga nog steeds op je posting in, en ik ben consistent in het onderwerp...
terwijl jij daar om heen draait...
de vraag is ... hoe groot is die groep met Nederlandse voorouders in Zuid Afrika.
jij ontwijkt die vraag..
hoe baken je die groep af...
dat ontwijk je ook
Dan moet je toch eerst weten hoe groot die groep is. eer je kunt inschatten hoeveel % van hen daadwerkelijk politiek asiel in Nederland gaat aanvragen... en je moet regels voor die procedure maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe groot de groep met Nederlandse voorouders is is niet boeiend, de grote vraag is hoeveel mensen kunnen de procedure tot een goed einde kunnen maken
Als je met A een paspoort kan aanvragen is B irrrelevantquote:Op zondag 4 juli 2010 03:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst weten hoe groot die groep is. eer je kunt inschatten hoeveel % van hen daadwerkelijk politiek asiel in Nederland gaat aanvragen... en je moet regels voor die procedure maken.
Wat zijn criteria voor een aanvraag? Bijv de 2 belangrijkste
A Nederlandse voorouder hebben ergens.. en dat kunnen aantonen
B Kunnen aantonen slachtoffer te zijn van etnische discriminatie
Als je alleen A als voorwaarde hebt dan kan dat uitlopen op massa-immigratie
Wat betekent "B is irrelevant"quote:Op zondag 4 juli 2010 03:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je met A een paspoort kan aanvragen is B irrrelevant
Irrelevant en neequote:Op zondag 4 juli 2010 03:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat betekent "B is irrelevant"
Je vindt de eis van aantonen dat de aanvrager slachtoffer is van discriminatie niet nodig.
Je opzet is dus....iedereen in Zuid Afrika die ergens een Nederlandse voorouder heeft, krijgt automatisch de Nederlandse nationaliteit ?
Wat maakt deze blanke Afrikanen zoveel 'westerser' dan bijv. de gemiddelde Zuid-Amerikaan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Blanke Afrikanen lijken me net zo Westers als Australiers bijvoorbeeld, het gaat niet alleen om topografie.
De huidskleur??quote:Op zondag 4 juli 2010 10:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat maakt deze blanke Afrikanen zoveel 'westerser' dan bijv. de gemiddelde Zuid-Amerikaan?
Ten eerste is dat eerste niet zo en ten tweede klopt dat 2e niet en heb je pas recht op de AOW als je er woontquote:Op zondag 4 juli 2010 09:31 schreef Verburg_K het volgende:
Wie in Afrika is gaan wonen 50 jaar terug is nu een echte Afrikaan.
en moet daar lekker blijven
Ze denken hier in de bijstand of AOW te komen he??
Nou denk het niet
Daar heeft de VN gewoon definities voorquote:Op zondag 4 juli 2010 10:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat maakt deze blanke Afrikanen zoveel 'westerser' dan bijv. de gemiddelde Zuid-Amerikaan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ten eerste is dat eerste niet zo en ten tweede klopt dat 2e niet en heb je pas recht op de AOW als je er woont
Je krijgt geen bijstand als je nooit in Nederland hebt gewoondquote:Op zondag 4 juli 2010 10:34 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
De mensen boven 65 jaar krijgen dan bijstand en dat kan niet, of de PVV regel moet gelden dat men hier eerst 10 jaar moet wonnen voor bijstand kan worden ontvangen
Zover ik je snap wil je iedere Zuid-Afrikaan met ergens Nederlandse voorouders de Nederlandse nationaliteit geven... en daarmee het recht garanderen te wonen in Nederland.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je met A een paspoort kan aanvragen is B irrrelevant
Iedereen met een directe afstammeling van een Nederlandse emigrant kan er wat mij betreft aanspraak op makenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zover ik je snap wil je iedere Zuid-Afrikaan met ergens Nederlandse voorouders de Nederlandse nationaliteit geven... en daarmee het recht garanderen te wonen in Nederland.
Ik zat net op wiki te kijken en wiki zegt dat er 49 miljoen Zuid-Afrikanen zijn en 13% spreken Afrikaans.
Even met de natte vinger inschatten : als de helft van die 13% Nederlandse voorouders heeft, dan is dat 3,2 miljoen mensen ...Misschien is dat een te hoge schatting en moet je dit stellen op 1,6 miljoen.. of misschien is het toch allemaal te laag en moet je eerder denken aan 4,8 miljoen mensen.
1,6 milj of 4,8 milj.... in potentie kan dit eindigen in massa-immigratie
En waarom alleen Zuid -Afrika?
Er wonen nog 20 of 30 miljoen mensen buiten Nederland over de hele wereld die Nederlandse voorouders hebben ?
Dit is een leeg antwoord zo. Je onderbouwt niks . Probeer jij nog eens een keer dat sommetje te weerleggen..quote:Op zondag 4 juli 2010 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van je rekensommetje klopt niks, probeer het nog een keer
Het doet er niet toe hoeveel er zijn maar hoeveel een aanvraag doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is een leeg antwoord zo. Je onderbouwt niks . Probeer jij nog eens een keer dat sommetje te weerleggen..
En wat van al die Nederlandse nazaten over de gehele wereld? Die gun je dat recht op Nederlandse nationalitet niet... waarom niet ?
Is niet moeilijk, je geeft gewoon iedereen met directe afstamming van een Nederlandse emigrant recht om de Nederlandse nationaliteit terug te krijgenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef SeculasStatius het volgende:
Lijkt me wel een goed idee, dit. Wie wel en wie niet is lastige materie, maar allicht is afrikaans sprekenden met economische potentie wel een goed criterium. Omdat afrikaans een soort dialect is van het NL, die mensen kunnen zeer makkelijk NL leren.
Maar voor de usual suspects gaat dit niet acceptabel zijn, bah, vies, ruikt al in de verte naar racisme.
Die mensen maken liever sterk voor een generaal pardon, waar 200.000 man die geen woord nederlands spreken, en die ook geen economische potentie hebben natuurlijk het door god gegeven recht hebben om hier hun hand op te houden. Want dat is 'geen racisme!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |