Klopt, ik had ff een inzinking, maar dat is echt niet nodig.quote:
Dan hebben ze Mak Z Danielewski nog niet gelezen, die verzint gewoon nieuwe woordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel postmodern hoor, dan denkt men ook dat alles al ooit geschreven of gezegd is en dat een verhaal niets meer is dan een herhaling van reeds gemaakte woorden en zinnen.
Als je dat zo neerzet doet me dat denken aan "vroegah"l links, rechts, zij, sluit, links, rechts, zij, sluit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Ow nr 5, a capella, ken ik
Volgens mij hebben we die met dansles gehad.
Of op stap of zo.
Ja, nouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ken het oorspronkelijke bronmateriaal al.
Hee Bartje! alles goed met jou?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je dat zo neerzet doet me dat denken aan "vroegah"l links, rechts, zij, sluit, links, rechts, zij, sluit...
Intrigerendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hebben ze Mak Z Danielewski nog niet gelezen, die verzint gewoon nieuwe woorden
Erg lastig lezen, erg stylistisch, wel af en toe zo mooiDie man vindt taal en schrijven echt opnieuw uit.
Heb nu 3 boeken van hem gelezen.
The House of Leaves
The 50 year sword
Only Revolutions
O die heb ik ook gehad hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je dat zo neerzet doet me dat denken aan "vroegah"l links, rechts, zij, sluit, links, rechts, zij, sluit...
Je kan ook lenen, en dan bedoel ik niet 't geldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
JA dat heb je wel eens eerder laten zien. Als ik geld had dan zou ik er naar uitkijken, maar het is érg triest gesteld met mijn geld
! Kutborg (en dan bedoel ik niet die uit Star Trek).
Ja, alleen moet ik dan ook wel tijd hebben om het te lezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook lenen, en dan bedoel ik niet 't geld
In de trein. Oh wacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik dan ook wel tijd hebben om het te lezen.
Ik vind dat niet helemaal een passende vergelijking.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nouJe stopt toch ook niet met origami omdat je het oorspronkelijke materiaal (papier) al kent en het van voorbeelden namaakt?
Ja dat is straks ook overquote:
Alles is al een keer gevouwen en jij vouwt het na.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind dat niet helemaal een passende vergelijking.
Ja stom dus hequote:
Dat is als het lezen van een boek of het spelen van bladmuziek of het koken van een recept.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles is al een keer gevouwen en jij vouwt het na.
Oké dan anders. Schilderen. Als je bv een bloem schildert ... ja die zijn er ook al 1000 geschilderd. Het gaat er om dat jij er je eigen ding van maakt, iets vernieuwends. Zo kan Wondy's materiaal al bestaan, maar hij geeft er z'n eigen draai aan. Venieuwd 't.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is als het lezen van een boek of het spelen van bladmuziek of het koken van een recept.
Wat ga je er serieus op inquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké dan anders. Schilderen. Als je bv een bloem schildert ... ja die zijn er ook al 1000 geschilderd. Het gaat er om dat jij er je eigen ding van maakt, iets vernieuwends. Zo kan Wondy's materiaal al bestaan, maar hij geeft er z'n eigen draai aan. Venieuwd 't.
Hej Otje, ja met mij welquote:
Hahahaha nee je hebt ook helemaal gelijk dat je et dansles noemt, maar mijn referentiekader is een beetje ingesteld op ballroom/latinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik ook gehad hoor
2.5 jaar ballroom/latin, 8 jaar hiphop/streetdance, 1 jaar modern.
Maar hoe moet ik 't anders noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |