Dan kom ik thuisquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zondag wordt de mooiste dag, volgens mijn weersvoorspelling
Wellicht dan van gezicht, ten tijde van De Mythe. Maar zo op naam zegt me het nietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar die ook gay is en zelfde leeftijd vrienden heeft en jij waarschijnlijk ook.. was de kans wel wat weer groter
hoe is he met de verbrandingsgraad?quote:
Neh.. jij zegt me ook niets.. en was daar ook enkele jaartjes.. dus zal je Jente ook wel nie kennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wellicht dan van gezicht, ten tijde van De Mythe. Maar zo op naam zegt me het niets
En wederom ben ik jaloers ..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
In Salou is het prima... zit nu weer even uit de zon want ik verbrand anders te hard... en de jonge vaders![]()
Frankrijk, het moederland van mijn grote liefde.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Deceit het volgende:
Waar ga je naartoe?
Ahw! Ik ook van jouquote:
ook DAAR heeft HP oplossingen voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Hmmja het is gewoon een prive laptop maar hij hoeft niet zo klein te zijn
ikke met mijn fluisterstille fujitsu-siemensquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog steeds (na bijna vijf jaar) blij met mijn DELL trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |