Zit al vanaf 11.00 uur heerlijk in de tuinquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mjah, net geluncht op een terras in Maastricht.
4u lang in de tuin zitten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zit al vanaf 11.00 uur heerlijk in de tuin
Ik kan dat nietquote:
Verbrijzel d'r kunstgebit!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zit in de trein, en aan de andere kant van het gangpad zit zo'n ouwe tang heel luidruchtig op een snoepje te smakken/zuigen/sabbelen.
Vanocchtend kelis nog eens opgezetquote:
Dope dus het is door de selectie ronde heen?quote:
HIj zit nu in de "best lekker voor zo af en toe" jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dope dus het is door de selectie ronde heen?
jajaja okay coolquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIj zit nu in de "best lekker voor zo af en toe" ja
Jealous..quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, met boek erbij en laptop, prima te doen hoor
Het is een prettige bijkomstigheid, volgende week is dat ook weer over. Dan ben ik ook jaloers op de mensen die dan lekker in de zon kunnen zitten overdag. Einde sabbaticalquote:
Aja ik heb maandag vrij, en het weekend nu! dus ik mag niet klagen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het is een prettige bijkomstigheid, volgende week is dat ook weer over. Dan ben ik ook jaloers op de mensen die dan lekker in de zon kunnen zitten overdag. Einde sabbatical
Zondag wordt de mooiste dag, volgens mijn weersvoorspellingquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aja ik heb maandag vrij, en het weekend nu! dus ik mag niet klagen..
Het wordt 24 graden hoorde ik, de maandag!
ook mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zondag wordt de mooiste dag, volgens mijn weersvoorspelling
Nijmegen kent 162.932 inwoners per 1 januari 2010, de kans was natuurlijk aanwezig, maar neequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Deceit het volgende:
whehe nee maar komt ook uit Nijmegen en is zelfde leeftijd als jij
Ja maar die ook gay is en zelfde leeftijd vrienden heeft en jij waarschijnlijk ook.. was de kans wel wat weer groterquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nijmegen kent 162.932 inwoners per 1 januari 2010, de kans was natuurlijk aanwezig, maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |