Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, wat een lillikerd die onderste.
Grijze roodstaarten zijn super mooi en intelligent, alleen wel verschrikkelijk duur hier (Aruba)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:44 schreef nattermann het volgende:
Mijn ouders hebben een grijze roodstaart die ouder is dan ik ben
Mooie vogelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Manchot het volgende:
Supertoffe vogels heb je ts!
Ben je ze zelf ook aan het voeren met pap enzo?
Ik heb zelf trouwens een oranjekuifkaketoe:
http://s971.photobucket.com/albums/ae196/Manchot_photo/?action=view¤t=fotoshootbobbyenik.jpg&newest=1
hij heet Bobbie, en is 11 jaar oud.
We hebben nog een beetje problemen met CITES papieren, maar dat komt goed.
Hij komt helemaal uit Polen hebben we ontdekt!
Ohhh dat filmpje ik lag helemaal dubbel bij sommige woordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Speciaal voor jou het beste filmpje van een grijze roodstaart die ik ben tegengekomen:
Dat kun je natuurlijk over veel en veel meer huisdieren zeggen. Maar ik vind ook dat die discussie eigenlijk niet hier in het topic zou moeten, wel ben je natuurlijk welkom om er een apart topic over te openenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef Mendeljev het volgende:
Eigenlijk is het toch gewoon zielig dat je zo'n beest in een kooi houdt? Die beesten horen in de natuur kilometers te vliegen in plaats van dat ze apatisch en gekortwiekt een noodgedwongen gezelschapsmiddel zijn.
Dankje!quote:[b]
[..]
Mooie vogel![]()
De kleine krijgt inderdaad een speciaal soort pap, moet hem om de 4 uur voeden behalve als ik slaap dan slaapt hij ook 8 uur door.
Mijn amazone wordt ook nog steeds met de hand gevoed, ik maal daarvoor pellets met warm water in de blender.
Hij begint wel een beetje van zijn normale voer te eten, dus ik denk dat hij binnenkort klaar is.
Haha om dat netjes en schoon te doen is inderdaad moeilijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef Manchot het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Word het bij jou ook altijd zo'n kliederzooi, pap geven?
Ik heb het ook meerdere keren gedaan, bij jonge valkparkieten.
Maar mij schoon houden, ho maar...![]()
Vogeltje ziet er trouwens vet schattig uit, met halve veertjes!
Je ouders hadden hyacinten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Aneurism het volgende:
Ik wil er nog altijd 1, maarja de enige ruimte die ik ervoor heb is in mijn schuur... Met luchtvochtigheid van 80% en temperaturen van boven de 27 graden naar 20 in de nacht. Ik weet niet of dat op prijs gesteld word.
Vroeger hadden mijn ouders papegaaien, Ara's (blauwe, rode en hyacinten), Kaketoe's (Molukken, geelkuifen), goffini's. In een loods hielden we ze, met 200 parkieten die kweekten als gekken. Waar ooit een keer een pak voer gekocht werd en over datum was met resultaat dat we nog maar 10 parkieten hadden...
Het lijkt mij wel leuk, maar ik zou enkel een molukken weer willen en dan handtam.
Toen nog wel iets meer, we spreken over 18 a 20 jaar geleden. Voordeel van een eigen zaak en te veel zwart geld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Karasta het volgende:
[..]
Je ouders hadden hyacinten?
Die kosten toch rond de $10000 per stuk?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Toen nog wel iets meer, we spreken over 18 a 20 jaar geleden. Voordeel van een eigen zaak en te veel zwart geld.
x aantal keer per dag toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef Karasta het volgende:
[..]
Wel super mooie vogels die hyacinten, naar mijn mening zelfs de mooiste papegaai die er is .
Als je ze vanaf baby hebt moet je ze wel een half jaar lang met de hand voeden
Om de 4 uurquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
x aantal keer per dag toch?We hadden een molukken, mijn liefje, die door anderen als baby was opgevoed en super tam was...
Had iig niets te klagen over de efteling als jong kind dat ik daar graag heen wou want we gingen geregeld, daar zat destijds een importeur? in de buurt, elk zoveel maanden gingen we wel weer langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |