Je accepteerd mn friends request nietquote:
Omnicide is inderdad een toffe challenge. Net als wargasm met iets anders dan 3,4,5quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Agiath het volgende:
2e Prestige nu![]()
Maar men wat is die AK47 sterk zeg, jammer dat ik hem maar zo kort heb kunnen gebruiken...
En heb ook de omnicide! challenge gehaald, kill the entire enemy team (4+) in under 10 seconds
Ik vind scrambler maar een kutperk, het werkt twee kanten op, als ik mijn rader langzaam wit zie worden als ik ergens naartoe loop, weet ik al dat er een vijand zit met scrambler en ben ik extra op mijn hoedequote:Op zondag 30 mei 2010 11:50 schreef DeeBee het volgende:
Die dubbele XP scheelt wel om lekker de laatste irritante levels door te knallen, ging gisteravond even binnen no-time van 63 naar 65.
Ook mastery op de Tar even gehaald (FMJ challenge is nog best goed te doen ermee), maar nu weer lekker terug naar m'n vertrouwde silenced SCAR en dat merkte ik wel in de scores ook (ipv als een mongool te hunten op bullet penetration kills en maar wat te rushen, weer wat relaxter spelen).
Verder nog mastery aan het halen met de UMP en sleight of hand en OMA vol aan het knallen. Sleight of hand met de ACR en dat ding is toch best wel nice.Moest er niks van hebben eerst, maar wel een van de ontdekkingen van deze prestige, samen met bazenperk scrambler.
idd, ik zie scrambler alleen als een nadeel eigenlijk , zodra ik niet heb gehoord dat er een counter-uav is, en mijn radar is toch wit dan weet je dat er gewoon 1 in de buurt zit die je normaal ook niet op de radar had gezien zolang hij niet schietquote:Op zondag 30 mei 2010 11:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind scrambler maar een kutperk, het werkt twee kanten op, als ik mijn rader langzaam wit zie worden als ik ergens naartoe loop, weet ik al dat er een vijand zit met scrambler en ben ik extra op mijn hoede
Titel erbijquote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik speel altijd bij een maat, maar nooit online. Ik heb bijna de M4a1 uitgespeeld, moet nog 15 headshots ofzo! Gebeurt er dan nog iets speciaals of krijg je alleen die 10000 xp ?
Ben er sowieso bijquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
RDR uitgespeeld dus misschien vanavond nog eens MW2 proberenAl gok ik dat er nu echt helemaal niets meer van kan
Dan zijn we qua dit wapen even ver. Ik moet er ook nog ongeveer 15.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik speel altijd bij een maat, maar nooit online. Ik heb bijna de M4a1 uitgespeeld, moet nog 15 headshots ofzo! Gebeurt er dan nog iets speciaals of krijg je alleen die 10000 xp ?
Ben prestige gegaan en heb mijn javelin dus niet meerquote:
AT4, de sniper-raketquote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben prestige gegaan en heb mijn javelin dus niet meer
Dus nu de ouwe AT4-held totdat ik mijn javelin weer heb
Sowieso aanschaffen dusquote:Op zondag 30 mei 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
RDR is el erg tof. Zit al op 56 uur ofzoOnline is hij ook wel heel erg leuk ondanks de woorden van Tauch
Maargoed het is geen FPS dus af en toe MW2 blijft wel leuk
Ik heb middag/avond party, maar misschien dat ik nog wat laat online kom. O ja, gister een potje gespeeld waarin in 4-16 gingquote:Op zondag 30 mei 2010 13:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso aanschaffen dusVanaf hoe laat ben jij er ongeveer vanavond? Gaan er meer mensen meeknallen op de 360?
Airdrops zijn gewoon kut ookquote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Net mijn AC130 afgepakt in een airdrop![]()
Kan daar zo kwaad om worden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |