ik heb al honderden keren gekampeerd in een groot eng bos met grote enge mensen. niks spannends aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gekkie ga leuk een keer met me kamperen in een groot bos, veel spannender
Bevel is bevel! Pion!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar uruzgan is toch niet je vaderland verdedigen!
Ik wil gewoon oefenen op een basisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Bevel is bevel! Pion!![]()
Sowieso, je leven op het spel zetten voor geld
En voor wat ze in Den Haag aan politiek beslissen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Bevel is bevel! Pion!![]()
Sowieso, je leven op het spel zetten voor geld
Hoezo? Dat is de HAVO van het legerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Pak het dan gelijk goed aan en ga voor het KCT
Het leger in gaan is kans op uitgezonden worden... Je kunt dus maar beter niet gaan..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil gewoon oefenen op een basisen dan wil ik nl ook best nog verdedigen en ik wil ook best schieten. Maar niet als daarbij de kans van omkomen groter is dan terugkomen.
met deze instelling kom je niet eens door de intake manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het leger in gaan is kans op uitgezonden worden... Je kunt dus maar beter niet gaan..
En dat noemt zich vrijheidsstrijdster.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil gewoon oefenen op een basisen dan wil ik nl ook best nog verdedigen en ik wil ook best schieten. Maar niet als daarbij de kans van omkomen groter is dan terugkomen.
Want?quote:
Ik zag van de week een vrouw met een soldatenpak aan en reken maar dat dat sexy was!quote:
En dat moet ons land verdedigen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En te pijpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ook in het leger zijn vrouwen nodig jaHeel wat man om voor te koken/wassen/schoonmaken!
Ohja, kijk maar hoeveel mensen dat er niet voor over hebben. Heel veel hoor!quote:
Nee inderdaad, leger gaat om snel en veel geld verdienen en avontuurlijk bezig zijn, maar handen vuil maken ho maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, kijk maar hoeveel mensen dat er niet voor over hebben. Heel veel hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |