SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe chillquote:
Ik weet het! Ik krijg er zelfs helemaal de kriebels vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik dacht al, waar is de SC nou
Op gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
verkapte tvpquote:
Ja, ik zit hier maar zin in eten te hebben, maar gewoon te lui om wat te maken.quote:
Binnen nu en..zeg...24 uurquote:Op maandag 17 mei 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]is het waar wat er in de TT staat?
Ik ook daarom was ik maar het topic begonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier maar zin in eten te hebben, maar gewoon te lui om wat te maken.
Echt?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik krijg er zelfs helemaal de kriebels van
Zullen Huppel en ik even onze bevallingsverhalen vertellen? Heb je zomaar ineens geen trek meerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier maar zin in eten te hebben, maar gewoon te lui om wat te maken.
quote:
Ik ging kotsen en schopte mn arts KOquote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen Huppel en ik even onze bevallingsverhalen vertellen? Heb je zomaar ineens geen trek meer
Zo erg kan dat toch nooit zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen Huppel en ik even onze bevallingsverhalen vertellen? Heb je zomaar ineens geen trek meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Pam je haar danst?quote:
hmm ik krijg spontaan zin in een broodje kip kerriequote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging kotsen en schopte mn arts KO
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo erg kan dat toch nooit zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |