Als je alles terugleest, uiteraard met de "ogen van nu" is het onvoorstelbaar hoe knullig alles eigenlijk was, van beide kanten, ontvoerders en politie.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Er is nog steeds 8 miljoen zoek, "opgemaakt" door de ontvoerders.
Justitie heeft dit nooit terug kunnen vorderen. De Pluk Ze wetgeving was toen nog niet van toepassing.
Mmm...dus er was geen blijvende controle op de daders? Zeisterbos was het losgeld gevonden? En ze werden opgepakt in Amsterdam? Staat dit plot in uw boek?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Er is nog steeds 8 miljoen zoek, "opgemaakt" door de ontvoerders.
Justitie heeft dit nooit terug kunnen vorderen. De Pluk Ze wetgeving was toen nog niet van toepassing.
Die leest wel grappigquote:Over mede-auteur Sjerp Jaarsma zegt misdaadreporter John van den Heuvel: 'Jaarsma weet alles van de ontvoering, hij kent alle details, ik denk zelfs nog beter dan de ontvoerders zelf.'
Goeie vraag. Kijk naar Cor van Hout en PeterR de Vries.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef yvonne het volgende:
Als je zo lang onderzoek doet, krijg je dan een band met een van de ontvoerders? Een favoriet?
Oké, dat is dan wel weer erg slim, of goed over nagedacht.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Politie heeft de daders heel lang in de gaten gehouden. Maar het ontbrekende deel van het losgeld is door stromannen van de ontvoerders veilig gesteld.
Ik ga het boek zeker aanschaffen zodra ik weer in Nederland ben want ik ben nl. zeer benieuwdquote:
Proleetquote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Maravilla het volgende:
Kunt u mij een exemplaar toesturen? Dan kan ik me eens inlezen, en later een inhoudelijke vraag stellen.
Heb je één vraag die je Willem Holleeder dan vooral zou willen stellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Ondanks het lange onderzoek heb ik geen band gekregen met de ontvoerders.
Maar mocht ik een keer een man tot man gesprek met één mogen, dan zou dit Willem Holleeder zijn.
Graag zou ik ook een keer met de heer Doderer spreken.
Andere vraag, krijg je als journalist/auteur die over dit soort onderwerpen schrijft nu ook veel post van dames?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Ondanks het lange onderzoek heb ik geen band gekregen met de ontvoerders.
Maar mocht ik een keer een man tot man gesprek met één mogen, dan zou dit Willem Holleeder zijn.
Graag zou ik ook een keer met de heer Doderer spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |