Oi! Daar had een vriend van me het laatst over, dat dat zo'n gave serie moest zijn. Hij noemde het The Sopranos on Bikes.quote:
Ik heb net 2 seizoenen achter m'n kiezen en ik kan niet wachten tot seizoen 3 (september)quote:Op maandag 17 mei 2010 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oi! Daar had een vriend van me het laatst over, dat dat zo'n gave serie moest zijn. Hij noemde het The Sopranos on Bikes.
edit; en ja, het heeft wel zeker overeenkomsten met de Sopranos (zelfs Adriana speelt erin )quote:Op maandag 17 mei 2010 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb net 2 seizoenen achter m'n kiezen en ik kan niet wachten tot seizoen 3 (september)![]()
Sopranos
The Shield
Dexter
En ik zet m zo in dat rijtje: Sons of Anarchy![]()
Aanrader Cc. !
Trinityquote:Op maandag 17 mei 2010 16:59 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat zei vriend R. ook al. Via wie ik ook aan Deadwood ben gekomen.
Dexter, seizoen vier is gelukkig stukken spannender dan drie. Gisteren een aflevering of vier gekeken.
Adriana. Haar laatste loodje ligt me nog steeds zwaar op de maag.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
edit; en ja, het heeft wel zeker overeenkomsten met de Sopranos (zelfs Adriana speelt erin )
The Pacificquote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef remlof het volgende:
Ik volg Lost, V, The Pacific en The Big Bang Theory.
Maar ik rook wel
Wat jij had bij Adriana had ik bij The Shield met Lem, toen Shane ...... Ik murmelde zoiets van; Ehh, nee hè Shane dat ga je niet doen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adriana. Haar laatste loodje ligt me nog steeds zwaar op de maag.
En John Lithgow is geweldig gecast als Trinity.
Ik vind het best aardig, ze hebben alleen nog geen hamsters gegetenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
Hoe is de remake van V?
Kan iemand tippen aan Freddy K. als Willy?
Huh, niet The Shield ? Die zou ik echt gaan kijken als ik jou was, echt een hele, hele goeie serie. Ik moest bij de hoofdrolspeler Vic Mackey altijd aan Tony denken.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
The Shield ken ik (nog) niet. Binnenkort wel aan The Wire beginnen.
Is er ook nog geen buitenaardse nageboorte gesignaleerd?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
Ik vind het best aardig, ze hebben alleen nog geen hamsters gegeten
Genoteerd en zal eens kijken. Van The Wire heb ik een seizoen liggen, zou eigenlijk een Wire marathon gaan doen met een vriend, maar geloof dat zijn vrouw dat niet zo ziet zittenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef Jian het volgende:
Huh, niet The Shield ? Die zou ik echt gaan kijken als ik jou was, echt een hele, hele goeie serie. Ik moest bij de hoofdrolspeler Vic Mackey altijd aan Tony denken.Keihard met een hart "Vic Mackey isn't a cop, Vic Mackey is Al Capone with a badge" Ik zag pas nog een aanbieding van de eerste vijf seizoenen ergens liggen voor een paar tientjes, ik weet alleen niet meer waar ...
Mad man vind jij ook tof he? Heb t/m serie 3 gezien. Ben verleden week begonnen met How I met your mother.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Genoteerd en zal eens kijken. Van The Wire heb ik een seizoen liggen, zou eigenlijk een Wire marathon gaan doen met een vriend, maar geloof dat zijn vrouw dat niet zo ziet zitten.
Army Wives kijk ik niet. Ik ben geloof ik meer van de mannen- dan de vrouwenseries.
Ik volg helemaal niks van dat alles.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef remlof het volgende:
Ik volg Lost, V, The Pacific en The Big Bang Theory.
Maar ik rook wel
Ja Mad Men, dat hele sfeertje en die styling, en dan heb ik het niet eens over de geweldige scripts.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Soury het volgende:
Mad man vind jij ook tof he? Heb t/m serie 3 gezien. Ben verleden week begonnen met How I met your mother.
Kan het niet geweldig vinden. Beetje friends style. Plus irritante lachband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |