Is dat van belang dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:49 schreef Stofzuigerzak het volgende:
In welk gat woon jij?
Ik heb het al jaren en nooit problemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
UPC en fail in één zin is wel erg dubbelop
En toen maar doorgereden naar een andere provider of is het nog goed gekomen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef Salatrel het volgende:
haha ik ben het voor de verandering eens een keer eens met TS
had d at ook toen ik op mezelf ging. netjes telefonisch een order geplaatst voor een totaalpakket. had dat faalsysteem van hun tot 3 keer toe automatisch de order geannuleerd
toen maar in de auto gestapt en naar de dichtstbijzijnde UPC winkel gereden.
Dat heeft bij mij ook al eens geholpen toen ik een nieuwe PC niet op internet kreeg (omdat zij het MAC-adres maar niet vrijgaven.... 5 jaar geleden werkte het UPC modem nog op die manierquote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef Salatrel het volgende:
toen maar in de auto gestapt en naar de dichtstbijzijnde UPC winkel gereden.
Klopt, UPC + verhuizing = epic fail....quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef karr-1 het volgende:
Ik weet dat ik het altijd heb ontkend, maar nu ik pas verhuist ben geef ik jullie allemaal groot gelijk. UPC is een faalbedrijf.
Ik zit nu al bijna anderhalve week zonder televisie, radio, telefoon en internet en om de een of andere reden kunnen of willen ze er niets aan doen.
Alleen bereikbaar via een 0900 nummer zodat de kosten flink oplopen. En dan krijg je een kletsverhaal over " uw huis moet op afstand ingeschakeld worden en dat is nog niet gebeurd, maar binnen 3 werkdagen moet dat gedaan zijn" Nou mooi niet dus......
En tot 2 keer aan toe gooien ze gewoon de hoorn op de haak in een gesprek met de helpdesk, zonder enige aanleiding. Gewoon ineens de verbinding verbroken en dan mag je weer opnieuw bellen.
*zucht* en nu maar afwachten hoe lang het duurt voor het wel werkt......
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij ook al eens geholpen toen ik een nieuwe PC niet op internet kreeg (omdat zij het MAC-adres maar niet vrijgaven....) 5 jaar geleden werkte het UPC modem nog op die manier![]()
Na een week bellen, drama, nog eens bellen maar naar de UPC winkel gegaan, en gezegd dat ik niet zou vertrekken voor het opgelost was, waarna zij antwoordden "Mevrouw, we kunnen niets doen, maar daar staat de koffie-automaat"
Kennelijk is dat de opmerking waardoor de meeste mensen opgeven, maar ik liep naar de koffie-automaat en ik nam koffie en ging zitten... en zo waar, achter de balie pakte men de telefoon en kwam in actie.
Daarna was het ineens allemaal wel snel opgelost
Waar kan ik die bereiken?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, UPC + verhuizing = epic fail....
Technisch gezien ging alles prima, echter administratief is het een grote puinhoop. En de helpdesk gaat helemaal nergens over, die kunnen en/of willen je gewoon niet helpen.
Het duurde bij mij een half jaar voordat alles op orde was, dankzij het Webcare team.
UPC Webcare () = win
Thanxquote:
Als het gewoon werkt is het okee, maar als er 1 dingetje fout gaat, of je verhuist oid, dan begint de pret.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren en nooit problemen.
Kun je ook iemand anders gaan lastig vallen met je zinloze opmerkingen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:38 schreef buzz1291 het volgende:
Ach ja, wanneer je altijd maar in je eigen gelijk blijft geloven en nooit openstaat voor de mening van een ander, dan is het natuurlijk niet zo gek dat je je door UPC laat misleiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |