abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2000 @ 13:14:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265526
Streamverslagen van 26-05 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

never play games........
  vrijdag 26 mei 2000 @ 13:17:00 #2
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265527
Helaas kan ik de streams nog niet ontvangen, maar inmiddels is al wel bekend dat
De Bus weer is verhuisd. De laatste tien dagen van de rit, staat de BUS op een boot. Zojuist zijn de passagiers in Rotterdam gearriveerd. Vanaf daar begint de bootreis.
Voor deze bootreis is er weer een speciale constructie gebouwd. Op een ponton, waar de BUS komt te staan, worden speciale stalen ringen bevestigd. Dit ter veiligheid van de passagiers. Mocht de BUS zich één dezer dagen op wild water bevinden dan zorgen de stalen ringen ervoor dat de BUS mooi op zijn plaats blijft staan.

never play games........
  vrijdag 26 mei 2000 @ 15:59:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_265528
Gevolgen van de gezelligheid
datum: Vrijdag 26 mei 01:55
bron: Internetredactie onder de lakens
De passagiers komen uitgelaten terug van de uitbraak in Nijmegen. Ze hebben genoten van alle aandacht en het weerzien met hun vrienden en familie. Eric en Antonette vallen vrijwel meteen in slaap als de slaapkamer eenmaal bereikt is. Maar Tessa en Iwan besluiten het feest onder de dekens voort te zetten. Lief maar zo onopvallend mogelijk zoenen ze elkaar. De anderen worden niet wakker van het geritsel, maar Iwan en Tessa lijken in elkaar op te gaan. Dronken van plezier.
MS

p.s:Cynix® we hadden gelijk!!

pi_265529
Van de sbs-site:

De BUS kiest het ruime sop
datum: Vrijdag 26 mei 17:30
bron: Internetredactie op het water
Als Eric en Iwan rustig op de schommelbank zitten, komt er ineens beweging in het grote ponton waar de BUSop staat. "We gaan varen!", roept Eric. "Ik ga de anderen wakker maken." Eric rent opgelaten naar binnen, maar krijgt alleen Antonette uit bed. "Oh kijk, de zwemvesten hebben ze alvast voor me klaargelegd", zegt ze als ze het dek opstapt. Op het ponton mogen tijdens het varen maar een bepaald aantal mensen aanwezig zijn, en dus zwaaien de passagiers alle overgebleven programmamakers en toeschouwers uit. "Nou, wij weten in ieder geval hoe we garnalen moeten vangen dus dat komt goed", roept Eric iedereen na." Ook Antonette lijkt het wel prima te vinden dat ze met een kleine groep mensen overblijven. "We kunnen nu doen en laten wat we willen. Ik zag dat die GSM hier ook nog lag." Helaas Antonette...
En dan kiest de BUS het ruime sop. Langzaam vaart het ponton langs de Euromast om even later op de Erasmusbrug af te stevenen. "Geweldig dit joh", roept Iwan, "die bus gewoon midden op het water." Maar als op volle snelheid een politieboot komt aanvaren, ziet Eric het somber in. "Oh oh", verzucht hij, "we varen te snel, daar heb je het al." Maar de politie te water is alleen nieuwsgierig, zo vaak zien zij geen bus voorbijvaren. Eric loopt even naar de reling om de mannen te woord te staan. "Nog tien dagen", schreeuwt hij na de onverstaanbare vraag van één van de agenten. "Waar we nu vandaan komen? Uit Arcen, in Limburg. Wel een maf gezicht zeker, die bus erop?" Maar het gesprek is op zo´n afstand niet te voeren, en dus groeten beide mannen elkaar en laat de BUS de politieboot ver achter zich. Antonette staart vredig voor zich uit. "De Bus is zo slecht nog niet."

(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2000 @ 18:12:00 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265530
18:10 uur
Geen streams.
* Cynix ® zit hier inmiddels in tot op de draad versleten startblokken om te streamen, maar ziet het somber in.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')