Ja, maar is men dan niet bang dat er met deze strategie op een lange termijn een diepe overshoot ontstaat?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens wel zo dat we dankzij die deleveraging niet bang hoeven zijn een paar tientjes meer te persen. Dat wordt dan ook gedaan.
Goed boek ja, vooral voor de historische verbanden. Ik heb het boek gelezen in 2007, maar begrijp dat er een geupdate versie is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Arcee het volgende:
Een goed boek over deflatie: http://www.deflatie-in-aantocht.nl/
Ik heb 'm eind 2006 gelezen en zou 'm eigenlijk nog eens willen lezen. Met de kennis van nu, zeg maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef piepeloi55 het volgende:
Goed boek ja, vooral voor de historische verbanden. Ik heb het boek gelezen in 2007, maar begrijp dat er een geupdate versie is.
ik heb het eind 2008 gelezen en dus de geupdate versie, bepaalde punten worden al gekoppeld aan events van de crisis, in ieder geval een goed boekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Goed boek ja, vooral voor de historische verbanden. Ik heb het boek gelezen in 2007, maar begrijp dat er een geupdate versie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |