abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_83498177
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:32 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Gaat 'm helaas niet meer worden... jij beetje succesvol in Argentinië? Gefeliciteerd nog trouwens
Met het voetbal niet echt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 juli 2010 @ 20:27:35 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83544817
aha hier zitten we
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_83546358
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef rubbereend het volgende:
aha hier zitten we
Nuttige bijdrage
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:39:06 #104
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_83603814
Rommedahl naar 1FC Koln... (in beraad)
pi_83677730
Ik las ergens dat Raúl van Real Madrid naar Duitsland (Schalke 04) gaat?

Is dit echt waar?
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 5 juli 2010 @ 17:46:41 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_83689217
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las ergens dat Raúl van Real Madrid naar Duitsland (Schalke 04) gaat?

Is dit echt waar?
Zéker op de dag dat de Tour in Spa finisht, hoort daar een bron bij
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 5 juli 2010 @ 17:49:06 #107
33189 RM-rf
1/998001
pi_83689322
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las ergens dat Raúl van Real Madrid naar Duitsland (Schalke 04) gaat?

Is dit echt waar?
naar ik meen moeten Schalke en nog overeenstemming bereiken, maar Raul zou al met Magath een persoonlijk akkoord bereikt hebben....

edit:
http://www.bild.de/BILD/s(...)t-alles-an-real.html
quote:
Transfer-Hammer
Magath einig mit Raul
Jetzt hängt alles an Real


Trainer Felix Magath (56) bestätigt BILD: „Ja, wir haben Interesse, sind in Verhandlungen.“

Obwohl Raul auch Angebote von New York und Blackburn hat, ist er sich mit Magath einig.

Der Transfer hängt nur noch davon ab, dass Real seinen Kapitän (hat noch Vertrag bis 2011) ablösefrei gehen lässt. Dann müssten die klammen Schalker lediglich das Gehalt stemmen (Vertrag bis 2012 und 4 Mio Euro pro Saison).
is niet eens zo onwaarschijnlijk, Kuranyi is daar vertrokken dus de plaats is vrij en een 'oude' ster uit panje krijgt veel respect in duitsland en schalke is zeker een team dat veel aanvalt en een spits genoeg kansen zal bieden zonder dat hij zich al teveel zorgen hoeft te maken zn basisplaats snel te verliezen...

wel is Schalke een vereniging met enorm veel schulden, maar daar zul je je wel weinig zorgen over maken als je bij real vandaan komt...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_83692612
Toch een move die niemand verwacht ! Ik had hem eerder naar new York zien gaan
  Moderator maandag 5 juli 2010 @ 22:23:03 #109
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83701558
waardeloze move ook
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:25:57 #110
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_83722087
quote:
Sneijder tops Utd list

ALEX FERGUSON wants Holland's World Cup hero Wesley Sneijder to spearhead next season's bid for glory.
But it could cost Manchester United £35million to prise the Dutchman away from Inter Milan.
Fergie is desperate to find an attacking midfielder in the Paul Scholes mould.
And although the United boss does not have a huge transfer kitty he sees Sneijder as the ideal player to sit in the 'hole' behind striker Wayne Rooney.
Sneijder, 26, only moved to the San Siro from Real Madrid in a £13m switch a year ago.
The 5ft 7in star helped win Serie A, the Italian Cup and the Champions League under Jose Mourinho - and has now scored four goals to lead Holland's march to the World Cup semi-finals.
New Inter boss Rafa Benitez had a fierce rivalry with Fergie during his six years in charge at Liverpool.
But the Spaniard is determined to build his own side at Inter.
He knows unless he brings in his own men, any success will lead to cynics claiming it is still Mourinho's team.
Off-loading Sneijder would also put Benitez in pole position to raid Anfield to sign Javier Mascherano.


Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)t.html#ixzz0su8RpGG0
Komt van The Sun, dus is maar de vraag of het bericht klopt.
pi_83722924
Barça = WANBELEID

Bayern München meldt zich officieel voor Gregory van Der Wiel.
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 15:21:51 #112
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83724644
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef Doublepain het volgende:
Barça = WANBELEID
want?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:24:09 #113
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_83724749
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

want?
Barça-speler Chygrinskiy terug naar Shaktar
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 15:25:21 #114
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83724814
idd dan sta je als club wel meteen bekend om wanbeleid, want een miskoop doen gebeurt nauwelijks in de voetballerij
pi_83726819
Barça begint een beetje op Real te lijken.

Toure verkopen (hij ruimde alle rotzooi op voor Xavi en Iniesta)
Daarmee willen ze Cesc kopen
Daar kom je ver mee 3 middenvelders die niet verdedigen

Ze kopen een verdediger en na 1 wedstrijd zie je hem nie meer.

Bojan lijkt geen kans te krijgen.

Ibra kopen en 40 mil dokken en Eto'o.

Over Hleb hoef ik nie te beginnen

Serieus dan spoort je echt niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 16:10:32 ]
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 16:12:23 #116
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83726940
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Barça begint een beetje op Real te lijken.

Toure verkopen (hij ruimde alle rotzooi op voor Xavi en Iniesta)
Daarmee willen ze Cesc kopen
Daar kom je ver mee 3 middenvelders die niet verdedigen

Ze kopen een verdediger en na 1 wedstrijd zie je hem nie meer.

Bojan lijkt geen kans te krijgen.

Ibra kopen en 40 mil dokken en Eto'o.

Over Hleb hoef ik nie te beginnen

Serieus dan spoort je echt niet.
blijkbaar kijk jij nooit naar barca
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:18:23 #117
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83727286
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Barça begint een beetje op Real te lijken.

Toure verkopen (hij ruimde alle rotzooi op voor Xavi en Iniesta)
Daarmee willen ze Cesc kopen
Daar kom je ver mee 3 middenvelders die niet verdedigen

Ze kopen een verdediger en na 1 wedstrijd zie je hem nie meer.

Bojan lijkt geen kans te krijgen.

Ibra kopen en 40 mil dokken en Eto'o.

Over Hleb hoef ik nie te beginnen

Serieus dan spoort je echt niet.


Bojan speelt zowat elke wedstrijd, al is het vaak als invaller. Hij moet nog sterken dus het is goed dat hij geen basisplaats heeft nog. Voor een paar wedstrijden kan dat wel, maar niet een heel seizoen. Hij komt er wel let maar op, BIJ Barça.
Met Ibra namen ze weinig risico heeft waarschijnlijk iedereen gedacht, helaas liep dit fout. Ik dacht ook dat hij niet zou misstaan met zijn techniek in een al heel technisch elftal, maar goed. Met Villa hebben we een echte killer die altijd aanvoer vanaf de flanken heeft.
Dat ze Touré verkopen en Cesc willen halen snap ik eerlijk gezegd ook niet.. Ben altijd wel een fan geweest van Touré, die zichzelf elke wedstrijd opofferde voor Xavi en Iniesta, Cesc kan dit inderdaad nooit. We zullen het wel zien allemaal..
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 16:25:14 #118
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83727694
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Torrio het volgende:

[..]

Bojan speelt zowat elke wedstrijd, al is het vaak als invaller. Hij moet nog sterken dus het is goed dat hij geen basisplaats heeft nog. Voor een paar wedstrijden kan dat wel, maar niet een heel seizoen. Hij komt er wel let maar op, BIJ Barça.
Met Ibra namen ze weinig risico heeft waarschijnlijk iedereen gedacht, helaas liep dit fout. Ik dacht ook dat hij niet zou misstaan met zijn techniek in een al heel technisch elftal, maar goed. Met Villa hebben we een echte killer die altijd aanvoer vanaf de flanken heeft.
Dat ze Touré verkopen en Cesc willen halen snap ik eerlijk gezegd ook niet.. Ben altijd wel een fan geweest van Touré, die zichzelf elke wedstrijd opofferde voor Xavi en Iniesta, Cesc kan dit inderdaad nooit. We zullen het wel zien allemaal..
dank je, ik had geen zin om te typen. Overigens onderschatten veel mensen hoeveel ballen cesc verovert, hij is geen essien of gatusso maar zeer nuttig en verspeelt bovendien nauwelijks een bal. Hij wordt ws gekocht om meer te rouleren met iniesta die vrij blessuregevoelig is, dit jaar zag je vaak dat er bij afwezigheid van iniesta keita, xavi en busquets stond wat te defensief en statisch is, ondanks dat keita prima speelde.

Naast de belachelijke salariseis van Toure en het aanbod dat hij kreeg bij city is hij ook geen basisspeler meer daar Busquets de nieuwe #4 is en keita er ook nog altijd is voor de #4 en marquez natuurlijk.
pi_83755544
Barça meldt zich nu ook voor Van der Wiel. Hij doet het best goed, maar dat word een grote stap.
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:09:53 #120
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83756684
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

dank je, ik had geen zin om te typen. Overigens onderschatten veel mensen hoeveel ballen cesc verovert, hij is geen essien of gatusso maar zeer nuttig en verspeelt bovendien nauwelijks een bal. Hij wordt ws gekocht om meer te rouleren met iniesta die vrij blessuregevoelig is, dit jaar zag je vaak dat er bij afwezigheid van iniesta keita, xavi en busquets stond wat te defensief en statisch is, ondanks dat keita prima speelde.

Naast de belachelijke salariseis van Toure en het aanbod dat hij kreeg bij city is hij ook geen basisspeler meer daar Busquets de nieuwe #4 is en keita er ook nog altijd is voor de #4 en marquez natuurlijk.
Ik was Keita even vergeten Natuurlijk ook niet de jongste meer, maar dan zou ik hem zelfs de voorkeur boven Busquets geven.
pi_83759208
Toure wil weg en Cesk wil komen. Als je weg wil bij Barca moet je gewoon oprotten

Al eerder gemeldt door Fiat Steef maar Berg lijkt toch naar PSV te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 12:18:53 #122
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83759429
steef zei dat ie aangekocht ging worden, dit gaat over huur
pi_83759913
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
steef zei dat ie aangekocht ging worden, dit gaat over huur
Nee hij had het over huur

Marcelo, Lens en Berg voor Marcellis, Ooijer en Koevermans(?)

Lijkt me dat PSV veel sterker wordt al is het afwachten hoe goed Marcelo is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83760218
huren is bullshit. Wat nou als hij er dit seizoen er 30 inpompt? Speelt ie nie meer bij PSV en heb je er niks aan. Ja, mis een kampioenschap of 2de.
pi_83760357
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:39 schreef Doublepain het volgende:
huren is bullshit. Wat nou als hij er dit seizoen er 30 inpompt? Speelt ie nie meer bij PSV en heb je er niks aan. Ja, mis een kampioenschap of 2de.
PSV regelt wel een optie en het gaat 2 kanten op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')