'Since you been gone' was al niet meer met Dio, maar met zijn vervanger Graham Bonnet. En dit is geen metal maar rock. Bij Elf en Black Sabbath speelde hij een vorm van metal, en de echte metal kwam toen hij zijn eigen band DIO oprichtte.quote:
Volkomen kut toch eigenlijk dat mensen bij de naam Dio als eerste aan die rapper denken.quote:
Ja sorry luister niet naar Metal en die neger komt nou eenmaal vaak voorbij op tv helaasquote:Op maandag 17 mei 2010 01:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volkomen kut toch eigenlijk dat mensen bij de naam Dio als eerste aan die rapper denken.
Geeft nietquote:Op maandag 17 mei 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja sorry luister niet naar Metal en die neger komt nou eenmaal vaak voorbij op tv helaas
Ja, zag ik later ook. Deze is toch wel weer van hem (zangstem)?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
'Since you been gone' was al niet meer met Dio, maar met zijn vervanger Graham Bonnet. En dit is geen metal maar rock. Bij Elf en Black Sabbath speelde hij een vorm van metal, en de echte metal kwam toen hij zijn eigen band DIO oprichtte.
Raar, wiki geeft aan van welquote:Op maandag 17 mei 2010 01:48 schreef Hukkie het volgende:
Nee, dat is hem niet (aan de stem te horen). Ben verder ook niet echt bekend met het werk van Roger Glover, dus geen idee wie het wel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blijkbaar niet zo'n fan van zijn laatste werk (metal), maar vind zijn stem wel mooi.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
ja en toch zit er een kern van waarheid in nu ik goed nadenk hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 01:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geeft nietWas niet lullig naar jou bedoeld.
quote:
Inderdaad vergeleken met Ozzy is hij vele malen beter Ozzy is al 30 jaar over zijn hoogtepunt heen Dio had live altijd geweldige zangquote:Op maandag 17 mei 2010 10:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb dio 1 keer live gezien met sabath/heaven & hell. geweldige show...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |